'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק
-
אולי אפשר באישור רב (כמו בחריגים), במידה ויהיה רב שיאשר כזה דבר
-
@magicode אחרי שרבים וטובים ממני כמו @shraga @shraga אני כבר לא יכול ולא צריך להביע דעה.
מה אתה אומר יש סיכוי?
@נטפריס לעצם טענתך שזה מדרון חלקלק אני מסכים איתך לחלוטין וצריך להיות גדרים ברורים כמו לדוגמא שלעולם אבל לעולם לא, לא תהיה גלישה בלתי מסוננת אלא רק בדברים שידוע שאין שם כלום וכן בעיקר דברים שלא מצריכים גלישה אלא רק חיבור לרשת.
אני לא יודע אם יש אפשרות כזאת אבל אם יוכלו לדאוג שב'ערוץ' הלא מסונן שיפתח במקרים מיוחדים כלל לא תהיה אופציית גלישה [כלומר הדפדפנים לא יוכלו להתחבר אליו איך שהוא...] או שהמשתמש עצמו יהיה חסום לחלוטין כלומר הוא לא יוכל להשתמש בערוץ הפתוח אלא דווקא הנציג של נטפרי והוא לעולם לא יגלוש באינטרנט לא מסונן.
אני לא מבין בנושא אבל אני חושב שעם איחוד של המוחות כאן יהיה אפשר להגיע לפתרון [ומי יודע אולי בסוף הפתרון יהיה כ"כ טוב שיהיה אפשר להשאיר את הערוץ המדובר פתוח תמיד לכל משתמש ורק תוכנות לדוגמא יוכלו לגשת ולא גלישה וזה דבר שיקפיץ את נטפרי כ"כ הרבה דרגות]. -
תאכלס אני לא מכיר דוגמאות כמו חברי.
אני יודע שיש לי זיכרון קצר אולי בגלל זה.
אבל זה מוכיח שזה די נדיר.
בשביל נדיר זה לא שווה והנזק רב על התועלת. וגם שהפתרון לכשלעצמו מורכב.
למשל ההוא עם ה sabre שלא מסתדר. הרי הגוי לא יעזור פה כי הוא יצטרך לשמור עליהם שעה על הקו הוא לא יכול לפתוח להם את האינטרנט וזהו.
לכן הפיתרון הכי טוב שהלקוח יסתדר איכשהו. אולי ע"י גויים אחרים שימצא בבנין שלו. -
@magicode אמר ב'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק:
אבל זה מוכיח שזה די נדיר.
זה לא. במחשבה שניה השאלה מה הכוונה נדיר. ביחס למה ולמי.
בא נאמר ככה, לי אישית זה קרה, לך גם. אם לא היה לך ידע טכני היית פוכר ידיים וכועס על שאין לנטפרי איך לעזור לך. -
ואני לא מצטרף לפתרונות שהוצעו שהם מזיקים בטווח הרחוק,
אלא הפתרון היחיד זה להשקיע המון המון בשירות איכותי,
מה שיגרום שגם במקרה שאין מה לעזור כמו אצל שרגא, ללקוח יהיה יותר קל לצלוח את המשבר פסיכולוגית. הוא יידע שזה בעיה של ממש, ולא שנטפרי זה הכיסא השני והוא נופל ביניהם. -
@נטפריס
אתה מתכוון שירות נחמד. -
@aiib אמר ב'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק:
@magicode אחרי שרבים וטובים ממני כמו @shraga @shraga אני כבר לא יכול ולא צריך להביע דעה.
מה אתה אומר יש סיכוי?
@נטפריס לעצם טענתך שזה מדרון חלקלק אני מסכים איתך לחלוטין וצריך להיות גדרים ברורים כמו לדוגמא שלעולם אבל לעולם לא, לא תהיה גלישה בלתי מסוננת אלא רק בדברים שידוע שאין שם כלום וכן בעיקר דברים שלא מצריכים גלישה אלא רק חיבור לרשת.
אני לא יודע אם יש אפשרות כזאת אבל אם יוכלו לדאוג שב'ערוץ' הלא מסונן שיפתח במקרים מיוחדים כלל לא תהיה אופציית גלישה [כלומר הדפדפנים לא יוכלו להתחבר אליו איך שהוא...] או שהמשתמש עצמו יהיה חסום לחלוטין כלומר הוא לא יוכל להשתמש בערוץ הפתוח אלא דווקא הנציג של נטפרי והוא לעולם לא יגלוש באינטרנט לא מסונן.
אני לא מבין בנושא אבל אני חושב שעם איחוד של המוחות כאן יהיה אפשר להגיע לפתרון [ומי יודע אולי בסוף הפתרון יהיה כ"כ טוב שיהיה אפשר להשאיר את הערוץ המדובר פתוח תמיד לכל משתמש ורק תוכנות לדוגמא יוכלו לגשת ולא גלישה וזה דבר שיקפיץ את נטפרי כ"כ הרבה דרגות].לדעתי עצם הפתרונות הם מדרון חלקלק.
האינטרנט צריך להיות סגור.
ויש לזה לפעמים מחיר, אין מה לעשות. -
@נטפריס אני לא כ"כ מבין למה אתה אומר שזה יזיק בטווח הרחוק. הרי ברגע שיפתרו לאדם הספציפי את הבעייה כבר יהיה ידע מה לעשות פעם הבאה למשתמש אחר. אדרבה היום מה שקורה שלא מצליחים לפתור ואז לאף אחד אין פתרון מה עדיף? מה עוד שכמו שכבר כתבתי לא הבנתי למה זה יזיק בטווח רחוק
-
@נטפריס כבר כתבתי שאני מסכים איתך מאה אחוז ברור שהאינטרנט צריך להיות סגור הרמטית אלא שאני מציע משהו שעם עבודה וחשיבה לא אמור לסתור כלל את הכלל הזה!
-
@magicode אמר ב'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק:
@נטפריס
אתה מתכוון שירות נחמד.ההשפעה הפיסכולוגית תבוא רק משירות מקסימלי מבחינת ההשקעה והאכפתיות האמיתית שאין לזה דבר עם נחמדות.
אכפתיות אמיתית מחייבת שהמטרה היא פתרון ולא יחסי ציבור. -
@נטפריס למה להיכנס רק לתחושות של המשתמש גם הצרכים חשובים...?
-
-
@aiib
תאכלס כל הסיבה שהצעת את הרעיון זה מטעמי נוחות.
רחוק שנות אור מטעמי הכרח שדיברו @נטפריס ו @shraga
בסיפור הזה צריכים להיות אנשים שלולא זה ממש יאבדו את פרנסתם אם לא יהיה להם את הגישה הזאת לאינטרנט פרוץ.
ואני חושב שזה נדיר. אני בסה"כ כמעט עד לאחרונה והיום קצת מטפל בכל הפניות שאבדה להם תקווה. ככה שאני רואה שזה נדיר. -
@magicode לא רק מטעמי נוחות וכמו שהזכירו כאן [ואני בטוח שאני פה להרבה ולא רק חושב על עצמי...] אבל חוץ מזה נוחות זו לא מילה גסה וכמו שכבר כתבתי שרוב האינטרנט הוא נוחות [אפילו המייל -אני יגלה לך...]
ושוב אני אחזור אני לא מדבר חלילה על אינטרנט פרוץ אלא על קומבינה שתדאג לפתור בעיות ללא גישה אמיתית לאינטרנט פרוץ חלילה! -
אני יתן דוגמא שהייתה לי היום,
לקוח שלי לא לקוח בנטפרי אלא בחברה אחרת הייתי צריך להתקין אצלו תוכנה, התוכנה משום מה בוחרת להוריד DLLים מהאינטרנט בפורטים לא סטנדרטים בעיקרון דאגתי מראש שהכתובות יהיו פתוחות אך ההתקנה לא צלחה, אמרתי ללקוח תתקשר לחברת הסינון שלך תבקש שיבדקו מה הבעיה,
הנציג ניסה דקה לפתור את הבעיה ראה שזה לא בשליפה, ואמר מה הבעיה , להתקין תוכנה? אני ישחרר דקה את הסינון תתקינו ונחזיר, (הוא דרש להשאר מחובר, אמנם הסינון היה חוזר לבד אחרי פרק הזמן שהוא קבע גם אם לא היה נשאר מחובר) התקנו את התוכנה וסוף דבר,
כל הסיפור לקח כ4 דקות,
יתכן שהיד לא צריכה להיות קלה על ההדק, וגם נכון שפרון כזה הוא נקודתי ולא תכל'ס , כי עדיף פשוט לפתור את זה וזה יעבוד מהיום לכלל המשתמשים,
אבל לפעמים מדובר על משהו שולי לא הכל ניתן לפתור וזה גם לוקח זמן משאבים כסף וסוחט כח הן מהמשתמש והן מהתומך,
מה גם שמסיימים עניין בזמן יחסית קצר וזה משאיר טעם טוב לכל הצדדדים -
@957
פעם שלא היה טלפון לנטפרי. אמר לי מישהו. בנטפרי אין תמיכה. אבל גם לא צריך תמיכה.
כמובן שצריך רק הוא רצה להסביר את ההבדל.
אז איך אומרים עדיף ללכת בדרך ארוכה שהיא קצרה. -
@magicode
אני לא חולק עליך ,
אבל בכל זאת יש מקרים ואני מאמין שהתומכים יכירו את זה, שמדובר במשהו שלא שווה להשקיע בדרך הארוכה, או שהתומך וגם המשתמש מרגישים שהם עובדים לחינם ומשקיעים בדבר שהיה אפשר לפתור בדקה, נכון שאינטרנט לא מסונן זה לא פתרון , אבל... -
@957
רוב הבעיות זה שימוש תמידי. מה שאני שולף מהזיכרון שאמרתי למישהו. זהו אני לא יכול. זה היה תוכנה של אפל לעשות שיחות וידאו. זה לא יעזור שאני יפתח את זה לדקה השיחות לא עבדו. בכל מקרה זה כמדומני גם היה מקרה שהלקוח יכול לשוחח בדרך אחרת הוא רק אהב את התוכנה הזאת. -
@aiib הבנתי מצויין מה אתה אומר.
אבל המצב הזה, שכשאין פתרון בכלל בכלל בנטפרי, אז הלקוח אין בכלל מה לעשות, כמה שזה מצער, זה אבן בבניין העוצמה של נטפרי. אחרת, זה מחר מחרתיים ככל הסינונים. ואני מצדיע ל@magicode על העיקרון הזה שלדעתי שווה זהב. לא אומרים לאדם חטא כדי שיזכה חברך ולא על נטפרי המלאכה להציל כל סיטואציה שקיימת - כלל הציבור יפסיד אם יצילו מקרי קצה.
בנוסף היציבות הזו - שאין בכלל אפשרות מובנית במערכת לעקיפות/בינתיים/לבדיקה - היא הביאה את נטפרי להיות כה פתוחה וכה מוצלחת. כי אם אין עקיפות, אז חייבים להיות טובים ולא יהיו בעיות.
-
@magicode
שימוש נוסף נפוץ לאפשרות הזאת,
יש שגיאה בתוכנה אתר, מתחיל שיח חרשים בפניות, לקוח: זה לא עובד בגלל הסינון כנראה, > תמיכה : תאפס דפדפן > לקוח: לא הועיל, > תמיכה : תפעיל מחשב מחדש, >לקוח: לא עזר . > תמיכה תפנה לספק התוכנה או טכנאי מחשבים ככל הנראה יש אצלך בעיה שגורמת לתקלה, > לקוח : פניתי בדקו ואומרים שלא, וכו וכו
בצורה כזאת אפשר לבדוק שחור לבן איפוא הבעיה האם בסינון או לא,