'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק
-
@נטפריס אני לא כ"כ מבין למה אתה אומר שזה יזיק בטווח הרחוק. הרי ברגע שיפתרו לאדם הספציפי את הבעייה כבר יהיה ידע מה לעשות פעם הבאה למשתמש אחר. אדרבה היום מה שקורה שלא מצליחים לפתור ואז לאף אחד אין פתרון מה עדיף? מה עוד שכמו שכבר כתבתי לא הבנתי למה זה יזיק בטווח רחוק
-
@נטפריס כבר כתבתי שאני מסכים איתך מאה אחוז ברור שהאינטרנט צריך להיות סגור הרמטית אלא שאני מציע משהו שעם עבודה וחשיבה לא אמור לסתור כלל את הכלל הזה!
-
@magicode אמר ב'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק:
@נטפריס
אתה מתכוון שירות נחמד.ההשפעה הפיסכולוגית תבוא רק משירות מקסימלי מבחינת ההשקעה והאכפתיות האמיתית שאין לזה דבר עם נחמדות.
אכפתיות אמיתית מחייבת שהמטרה היא פתרון ולא יחסי ציבור. -
@נטפריס למה להיכנס רק לתחושות של המשתמש גם הצרכים חשובים...?
-
-
@aiib
תאכלס כל הסיבה שהצעת את הרעיון זה מטעמי נוחות.
רחוק שנות אור מטעמי הכרח שדיברו @נטפריס ו @shraga
בסיפור הזה צריכים להיות אנשים שלולא זה ממש יאבדו את פרנסתם אם לא יהיה להם את הגישה הזאת לאינטרנט פרוץ.
ואני חושב שזה נדיר. אני בסה"כ כמעט עד לאחרונה והיום קצת מטפל בכל הפניות שאבדה להם תקווה. ככה שאני רואה שזה נדיר. -
@magicode לא רק מטעמי נוחות וכמו שהזכירו כאן [ואני בטוח שאני פה להרבה ולא רק חושב על עצמי...] אבל חוץ מזה נוחות זו לא מילה גסה וכמו שכבר כתבתי שרוב האינטרנט הוא נוחות [אפילו המייל -אני יגלה לך...]
ושוב אני אחזור אני לא מדבר חלילה על אינטרנט פרוץ אלא על קומבינה שתדאג לפתור בעיות ללא גישה אמיתית לאינטרנט פרוץ חלילה! -
אני יתן דוגמא שהייתה לי היום,
לקוח שלי לא לקוח בנטפרי אלא בחברה אחרת הייתי צריך להתקין אצלו תוכנה, התוכנה משום מה בוחרת להוריד DLLים מהאינטרנט בפורטים לא סטנדרטים בעיקרון דאגתי מראש שהכתובות יהיו פתוחות אך ההתקנה לא צלחה, אמרתי ללקוח תתקשר לחברת הסינון שלך תבקש שיבדקו מה הבעיה,
הנציג ניסה דקה לפתור את הבעיה ראה שזה לא בשליפה, ואמר מה הבעיה , להתקין תוכנה? אני ישחרר דקה את הסינון תתקינו ונחזיר, (הוא דרש להשאר מחובר, אמנם הסינון היה חוזר לבד אחרי פרק הזמן שהוא קבע גם אם לא היה נשאר מחובר) התקנו את התוכנה וסוף דבר,
כל הסיפור לקח כ4 דקות,
יתכן שהיד לא צריכה להיות קלה על ההדק, וגם נכון שפרון כזה הוא נקודתי ולא תכל'ס , כי עדיף פשוט לפתור את זה וזה יעבוד מהיום לכלל המשתמשים,
אבל לפעמים מדובר על משהו שולי לא הכל ניתן לפתור וזה גם לוקח זמן משאבים כסף וסוחט כח הן מהמשתמש והן מהתומך,
מה גם שמסיימים עניין בזמן יחסית קצר וזה משאיר טעם טוב לכל הצדדדים -
@957
פעם שלא היה טלפון לנטפרי. אמר לי מישהו. בנטפרי אין תמיכה. אבל גם לא צריך תמיכה.
כמובן שצריך רק הוא רצה להסביר את ההבדל.
אז איך אומרים עדיף ללכת בדרך ארוכה שהיא קצרה. -
@magicode
אני לא חולק עליך ,
אבל בכל זאת יש מקרים ואני מאמין שהתומכים יכירו את זה, שמדובר במשהו שלא שווה להשקיע בדרך הארוכה, או שהתומך וגם המשתמש מרגישים שהם עובדים לחינם ומשקיעים בדבר שהיה אפשר לפתור בדקה, נכון שאינטרנט לא מסונן זה לא פתרון , אבל... -
@957
רוב הבעיות זה שימוש תמידי. מה שאני שולף מהזיכרון שאמרתי למישהו. זהו אני לא יכול. זה היה תוכנה של אפל לעשות שיחות וידאו. זה לא יעזור שאני יפתח את זה לדקה השיחות לא עבדו. בכל מקרה זה כמדומני גם היה מקרה שהלקוח יכול לשוחח בדרך אחרת הוא רק אהב את התוכנה הזאת. -
@aiib הבנתי מצויין מה אתה אומר.
אבל המצב הזה, שכשאין פתרון בכלל בכלל בנטפרי, אז הלקוח אין בכלל מה לעשות, כמה שזה מצער, זה אבן בבניין העוצמה של נטפרי. אחרת, זה מחר מחרתיים ככל הסינונים. ואני מצדיע ל@magicode על העיקרון הזה שלדעתי שווה זהב. לא אומרים לאדם חטא כדי שיזכה חברך ולא על נטפרי המלאכה להציל כל סיטואציה שקיימת - כלל הציבור יפסיד אם יצילו מקרי קצה.
בנוסף היציבות הזו - שאין בכלל אפשרות מובנית במערכת לעקיפות/בינתיים/לבדיקה - היא הביאה את נטפרי להיות כה פתוחה וכה מוצלחת. כי אם אין עקיפות, אז חייבים להיות טובים ולא יהיו בעיות.
-
@magicode
שימוש נוסף נפוץ לאפשרות הזאת,
יש שגיאה בתוכנה אתר, מתחיל שיח חרשים בפניות, לקוח: זה לא עובד בגלל הסינון כנראה, > תמיכה : תאפס דפדפן > לקוח: לא הועיל, > תמיכה : תפעיל מחשב מחדש, >לקוח: לא עזר . > תמיכה תפנה לספק התוכנה או טכנאי מחשבים ככל הנראה יש אצלך בעיה שגורמת לתקלה, > לקוח : פניתי בדקו ואומרים שלא, וכו וכו
בצורה כזאת אפשר לבדוק שחור לבן איפוא הבעיה האם בסינון או לא, -
@aiib אמר ב'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק:
@נטפריס למה להיכנס רק לתחושות של המשתמש גם הצרכים חשובים...?
כתבתי שכשאכפת, לא זו בלבד שרוב הבעיוות נפתרות טוב ועמוק יותר, אלא שאפילו במקרה שאי אפשר לעזור התועלת גדולה.
אבל זה לא כל כך מעשי להיות מחוייב לפתרון לכל גחמה וכל לקוח כשיש אלפי לקוחות בלחץ אינטנסיבי.
-
@magicode אמר ב'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק:
לא הסברת את עצמך. כי עדין לא הבנתי למה צריך פייסבוק לצורך העסקים.
אני לא רוצה שסתם תגיד לי אני צריך לפרסם בפייסבוק.
אני רוצה להבין למה דווקא שמה. ולמה אין דרך אחרת. ולמה זה הכי טוב שבעולם וכו'.אני מדגיש קראתי את כל האשכול לפני התגובה הזאת ואני מסכים בהחלט שהדרך היא לא לפתוח בכל מיני צורות שוהות ומשונות בשביל מי שצריך אני רק בא להסביר את הצורך בפייסבוק עסקי ודומיו
תכלס בן אדם שיש לו אתר מכירות והוא לא מוכר רק לחרדים אז בערוצי פרסום הם שונים מאצלינו והלקוחות גם לא נמצאים איפה שאנחנו והם כן נמצאים במקומות כמו פייסבוק וכו'
וכמו שציינו נטפרי באה לתת פתרון שלא יצטרכו לראות בשדות זרים ונראה לי גם לא בשביל להגיד תחפש לעצמך ביזנס אחרים בזמן שאפשר אולי לפתור את זה כי גם לגרפיקאים וכו שבשבילם בעיקר הוקם נט פרי היה אפשר לומר תמצא לך עבודה אחרת
אז במחילה מכבודך הרב @magicode לומר אני לא מבין למה צריך ושיסתדרו בלי זה איך אומרים באידיש זה לא זה
אבל בנתיים אני אישית מבין ומקבל שיש דברים יותר דחופים רק באתי להסביר את הצורך ולבקש דמתי שיהיה אפשרי זה כן יטופל גם אם אתה אישית לא מבין כל כך את הצורך -
@shukiha
אוקי. אני אמרתי שאני לא מבין כדי שיסבירו לי שלא יצפו ממני להבין לבד.מה כרוך הפרסום בפייסבוק איך זה עובד? מכינים מודעה? שמים בפייסבוק? האם יש חברות פרסום שעושות את זה?
האם זה כמו שאתה מפרסם פה את האתר לילד ולגן שלך? כלומר אתה צריך להיות אקטיבי בפעילות של פייסבוק כדי שהעסק שלך יתפרסם? -
@magicode
יש מעלה עיקרית של פייסבוק ואת זה נראה לי לא כתבו פה, האפשרות לעשות פרסום מפולח יעד, זה משמש ככלי אדיר בשיווק, לדוגמא אם אני משווק מוצר מזון אני יכול להגדיר כך שלאנשים שדואגים לבריאותם יראו פרסומת עד כמה המוצר בריא ועשיר תזונתית לצעירים זה יראה עד כמה זה מתוק וטעים לאנשי עסקים זה יראה עד כמה זה מכבד וכו
הפרסום בפייסבוק בעסקים קטנים מתבצע בדרך כלל ע"י בית העסק עצמו בכלים שפייסבוק מעמידה לכך, בעסקים גדולים יותר משתמשים בכלים צד ג ובאנשי שיווק,
בכדי שהפרסום יהיה אפקטיבי יש צורך לנהל דף פייסבוק עשיר ופעיל שיגרום לגולשים להצטרף אליו כעוקבים או מנויים ולהעלות תכנים באופן שוטף ליצור עניין, כמו"כ צריך לתת מענה לפונים באמצעות הצאט של פייסבוק,למען הסר ספק אני לא משתמש באופן אישי בכלי הזה, אלא הסבירו לו את זה כחלק מפעולות שיווק
-
@shukiha
כיום יש אפשרות לפרסם בפייסבוק דרך נטפרי. אבל בדרך כזאת: למי שיש אתר וורדפרס ישנה אפשרות לפרסם את הפוסט ולכתוב שיפורסם בפייסבוק. -
@magicode אמר ב'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק:
@shukiha
אוקי. אני אמרתי שאני לא מבין כדי שיסבירו לי שלא יצפו ממני להבין לבד.מה כרוך הפרסום בפייסבוק איך זה עובד? מכינים מודעה? שמים בפייסבוק? האם יש חברות פרסום שעושות את זה?
האם זה כמו שאתה מפרסם פה את האתר לילד ולגן שלך? כלומר אתה צריך להיות אקטיבי בפעילות של פייסבוק כדי שהעסק שלך יתפרסם?אני חושב ש@957 פחות או יותר ענה על הכל
אני רק יחדד את הדברים
זה מתחלק לשתיים יש את הדף העסקי ששם צריך להעלות תמונות פוסטים וכל דבר שימשוך אנשים ואת זה לכאורה אפשר לנהל פחות או יותר דרך התוכנה שפתוח היום בנטפרי אם כי צריך את הפתיחה הראשונית שזה צריך מישהוא (גוי בלעז)בלי סינון שיפתח
שם הבעיה שיש מסנגר שזה הודעות מידיות שאנשים מצפים שתענה במידית וזה חסום בנתיים בנט פרי
ויש את החלק השני שזה הפרסום ממומן שזה המעלה של פייסבוק ששם המודעה שאתה בוחר מופיע לפי פילוח מדויק גיל איש אישה תחביבים תעסוקה ועוד ועוד שזה לכאורה עדיף שיעשה איש מקצוע מהתחום ונראה לי גם הייתי בנט פרי
הבהרה אני כיום רק מחזיק עמוד עסקי על אש נמוכה בעיקר בגלל שאני מוגבל עם נט פרי וגם את הדף וה פרופיל האישי לא אני פתחתי אני כמובן לא מתלונן כי בשביל נט פרי שוה לותר אבל זה יעזור לא רק לי אם
יהיה פתרון -
קראתי חלק מהפוסטים, וכפי שהבנתי (בנוסף לדיון על פייסבוק) היה גם בקשה (גם מעובדי נטפרי) לאפשר להוריד את הסינון וככה לבדוק אם הבעיה הינה בסינון או לא.
אולי אפשר להציע ל @magicode שיהיה שרת מסוים או מכונת סינון בו יהיה רק סינון מלל ותמונות, ולעת הצורך לפי כללים ברורים יהיה באפשרות של תומכים (ואולי רק תומכים בכירים) להעביר חיבור לאותה שרת, באופן כזה נרויח שזה לא יהיה פתוח לגמרי.
בנוסף אני מניח שניתן גם להגדיר מערכתית שההעברה כזה יהיה עם הגבלת זמן (עם אפשרות בחירה כמות הזמן - עד לזמן מקסימלית), וכעבור זמן ההוא זה יחזור אוטומטית לסינון הרגיל.