ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    חדש בשליחת פניות - איך אפשר לזרז את הטיפול בפניה שלי?

    רשמים
    3
    4
    1182
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש
      שלו' נערך לאחרונה על ידי

      בעת פתיחת פניה חדשה מופיע חלונית חדשה עם הוראות איך לשלוח פניה, עם הודעה הבאה.
      בעת שליחת הפניה תסבירו ותפרטו כמה שיותר על מהות הבעיה או הפניה. ככל שתפרטו יותר, הסיכוי שתקבלו מענה מהיר ומקצועי עולה.
      אם מדובר בתקלה באתר לא מספיק לכתוב את שם האתר, צרפו גם את הכתובת המדוייקת שלו. וכן תארו במדויק מה לא עובד.
      אם מדובר בתקלה בתוכנה מסויימת, צרפו את הקישור לאתר הבית של התוכנה או לכל הפחות, כתבו את שם התוכנה. וכן תארו במדויק מה לא עובד.
      ובנוסף במקרים אלו, מומלץ לצרף הקלטת תעבורת אינטרנט וכן לצרף צילום מסך המתאר את הבעיה דרך לחצן "הוסף" הממוקם בצד שמאל בדף שליחת הפניה
      לחצו כאן בכדי להגיע הדרכה לביצוע ההקלטה.

      C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
      • C
        coby @שלו' נערך לאחרונה על ידי

        @שלו' לדעתי זה צריך להיות אך בלי שיהיה צורך ללחוץ על אישור, זה סתם מעצבן, כאילו יש קנס לפני להתייחס לזה כל פעם מחדש.
        לטעמי זה צריך להיות כתוב מודגש אבל בלי צורך לאשר שקראתי.

        shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • shraga
          shraga @coby נערך לאחרונה על ידי

          @coby זה מופיע רק בפעם הראשונה

          C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • C
            coby @shraga נערך לאחרונה על ידי

            @shraga אמר בחדש בשליחת פניות - איך אפשר לזרז את הטיפול בפניה שלי?:

            @coby זה מופיע רק בפעם הראשונה

            הא עכשיו זה מסודר טוב .
            אבל נדמה לי שעד אתמול זה קפץ לי בכל פעם (בשבוע האחרון)

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון