כפתור לסגירת פניה דרך מייל התשובה שנשלח מנטפרי - במקום להיכנס לדף
-
קרה לי כמה פעמים שנכסתי לדף ניהול הפניות של נטפרי וגיליתי עשרות פניות - ואז לסדר , ולמצוא את הפניה שעליה אתה מדבר.
נטפרי היום שולחת את התשובה שלה ישירות למייל -
ולכן, אם לדוגמא - האתר נפתח וכודו'
אני רוצה לסגור את הפניה בכפתור פשוט ולא ע"י כניסה לאתר וכו' וכו'.זה רעיון פשוט אבל יכול לייעל עבורנו את העבודה
-
לשם מה אתה משתמש בסגירת הפניה? כדי להעלים אותה מהרשימה?
-
@נטפריס לא, בכדי להקל על התמיכה.
כמובן לא מדובר כשהנציג ענה אחרון, שאז מבחינת מערכת הפניות נחשבת הפניה כסגורה עד שהמשתמש יגיב, אם יגיב... -
@משרדי אמר בכפתור לסגירת פניה דרך מייל התשובה שנשלח מנטפרי - במקום להיכנס לדף:
@נטפריס לא, בכדי להקל על התמיכה.
כמובן לא מדובר כשהנציג ענה אחרון, שאז מבחינת מערכת הפניות נחשבת הפניה כסגורה עד שהמשתמש יגיב, אם יגיב...אם האחרון שהגיב זה המשתמש, למה שירצה לסגור? תראה טוב את ההודעה של פותח האשכול, מדובר בפניות מהמייל.
-
@נטפריס
הוא כבר לכאורה מצא פתרון ולא מעוניין להטריח את הפניות לתת מענה,טכנית אפשר לבצע את זה ע"י השבה למייל של מילה קבועה כמו "סגור פניה" וכדו'
הפתרון היותר טוב לכאורה הוא שסגירת פניה לא תמחק אותה מההסטוריה,