• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    רשתות חברתיות לצורך יצירת קשר

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    40 פוסטים 7 כותבים 4.9k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מ. פינחסי @a0533057932
      נערך לאחרונה על ידי

      @a0533057932 אבל במסנג'ר ודומיו יש לפעמים רובוט

      a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • a0533057932A מנותק
        a0533057932 @מ. פינחסי
        נערך לאחרונה על ידי

        @מ.-פינחסי הרובוט בדרך כלל זה דברים שניתן להגיע אליהם דרך האתר

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • נטפריסנ מנותק
          נטפריס @a0533057932
          נערך לאחרונה על ידי

          @a0533057932 אמר ברשתות חברתיות לצורך יצירת קשר:

          @נטפריס המענה לא מיידי אבל הרבה יותר מהר מהטלפון כי כל פקידה מטפלת בהרבה לקוחות יחד

          אתה מדבר מידיעה? אשמח אם תחלוק את מקורותיך, וגם אם תפרט גם באיזה חברה ובאיזה ערוץ תקשורת.

          A a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • A מנותק
            aiib @נטפריס
            נערך לאחרונה על ידי

            @נטפריס מידיעה אני יכול לומר לגבי הצ'אט של סלקום ששם בטלפון יכול להיות כמה שעות ובצ'אט זה כמה דקות.
            אמנם זה לא פייסבוק ודומיו אבל הרעיון אמור להיות דומה כמו שהזכירו למעלה שבהתכתבות הנציג יכול לטפל בכמה פניות במקביל משא"כ בטלפון.
            אני מאמין שאם החברות נותנות את האופצייה הזו זה יותר מהיר...
            מצרף צילום מסך מאתר שירות נט שנותן את האופציות של ההתקשרות עם דירוג
            0_1533414586194_פייסבוק.png

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • a0533057932A מנותק
              a0533057932 @נטפריס
              נערך לאחרונה על ידי

              @נטפריס מנסיון בפייסבוק מסנג'ר המענה הרבה יותר מהר מלחכות על הקו בשלל חברות
              ובקשר לזה שכל פקידה מטפלת בכמה לקוחות יחד זה נראה מזה שכל שאלה שנשאלת ועונים תשובה לוקח זמן לתשובה כנגד הרבה יותר מזמן ההקלדה כך שנראה שלוקח זמן לחזור מלקוח אחר אבל זה לא ידיעה אלא השערה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • A מנותק
                aiib
                נערך לאחרונה על ידי

                @administrators @magicode

                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • A מנותק
                  aiib @aiib
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @aiib @magicode
                  אני מקפיץ ראיתי שאתה נוכח כעת..

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • magicodeM מחובר
                    magicode
                    נערך לאחרונה על ידי

                    לא מבין בזה.

                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                    a0533057932A A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • a0533057932A מנותק
                      a0533057932 @magicode
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @magicode האם הנך מתכוון לא מבין למה צריך או לא מבין האם ניתן לסנן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A מנותק
                        aiib @magicode
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @magicode אבל בצרכי ציבור אתה מבין מאד!
                        מי כן מבין בזה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • magicodeM מחובר
                          magicode
                          נערך לאחרונה על ידי

                          הביאו פה את הצאט
                          https://service.isracard.co.il/personetics-client-isracard/digital-agent.html?lang=he&clientData={"headerImg"%3A"isracard"}&bankInfo={"ctxId"%3A"preLogin"}
                          מה רע בזה? למה צריך פייסבוק?

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • A מנותק
                            aiib @magicode
                            נערך לאחרונה על ידי aiib

                            @magicode זה רובוט ולא מענה אנושי.
                            אין שם כמעט שום מידע חוץ מחייובים ומספרי טלפון ושעות סגירה.
                            אין מענה אנושי לפתרון בעיות
                            עריכה: תעשה נסיון קצר לשאול אותה שאלה הכי פשוטה שיש...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • magicodeM מחובר
                              magicode
                              נערך לאחרונה על ידי

                              תכתוב "נציג אנושי"

                              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                              magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • shragaS מנותק
                                shraga
                                נערך לאחרונה על ידי

                                בעבר הייתי זקוק לתמיכה של רמי לוי, בטלפון חיכיתי שעות... במייל לא נעניתי...., חשבתי אולי בפייסבוק מסנג'ר הם יענו מהר, כמו שהם מפרסמים, עשיתי שמיניות באוויר למצוא מחשב פתוח לצורך כך, שלחתי הודעה ונעניתי אחרי מספר שעות!!!, יתכן וזה מקרה קיצון, אבל לדעתי אם יש עומס בתמיכה אין סיבה שיענו לך מהר יותר בפייס', הם לא קוסמים.

                                קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                                A מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • magicodeM מחובר
                                  magicode @magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @magicode אמר ברשתות חברתיות לצורך יצירת קשר:

                                  תכתוב "נציג אנושי"

                                  האמת זה לא נראה מוביל לצאט.

                                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                  A shragaS 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A מנותק
                                    aiib @magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי aiib

                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • shragaS מנותק
                                      shraga @magicode
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @magicode אכן, אין אפשרות להגיע שם לנציג אנושי, אלא רק לנציג שיחזור אליך במייל בתוך 24 שעות

                                      קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • a0533057932A מנותק
                                        a0533057932
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        לכאורה השאלה היותר מדויקת היא האם ניתן לפתוח את מסנג'ר של פייסבוק גם בצורה מסוננת כמו הצ'אט של גוגל או כמו שנאמר בעבר שלמרות שיש לנטפרי פתרון לטלגרם כיון שבסינונים האחרים אין גם בנטפרי זה סגור כך המסנג'ר?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • A מנותק
                                          aiib @magicode
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @magicode האמת היא שחזרו אלי תוך דקה.... [אנושי ולא צ'אט אבל אולי זה עדיף]
                                          אבל בדרך כלל זה לא קורה.
                                          אבל גם אם הפעם זה עבד ברוב המקומות זה לא עובד ויש צורך לטפל בזה מערכתית.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • A מנותק
                                            aiib @shraga
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @shraga תבדוק בכל חברה שיש צ'אט שהמענה הוא יחסית מהיר בין שניות לדקות בודדות [תלוי בשעה] זה לא נושא של קוסמים אלא כמו שציינו למעלה שנציג אחד בצ'אט יכול לטפל בכמה פניות במקביל משא"כ במענה אנושי הוא רק איתך

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון