• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    רשתות חברתיות לצורך יצירת קשר

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    40 פוסטים 7 כותבים 4.9k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A מנותק
      aiib
      נערך לאחרונה על ידי

      היום נתקעתי באמצע ביצוע עסקה והייתי צריך לקבל אישור מחברת האשראי. בטלפון כידוע זה אורך זמן רב מדי.
      איך שהבנתי [וייתכן שאני טועה] ברשתות החברתיות פייסבוק טיוטר ודומיו המענה הוא מיידי.
      האם ניתן לפתוח רק את הדפים האלו?

      נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • a0533057932A מנותק
        a0533057932
        נערך לאחרונה על ידי

        דובר בעבר עיין כאן

        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • A מנותק
          aiib @a0533057932
          נערך לאחרונה על ידי

          @a0533057932 הגעתי ל'רעיון' אחרי הדף שהפנת אותי. אלא ששם מדובר בעיקר על דפים של פייסבוק ממש שזה יותר מסובך אני מדבר רק על דפים של יצירת קשר

          a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • a0533057932A מנותק
            a0533057932 @aiib
            נערך לאחרונה על ידי

            @aiib אתה מתכוון למסנג'ר של פייסבוק נראה לי שהבעיה שבעוד בדפים רגילים ניתן לחלק בי אישי למסחרי ולפתוח אולי רק את המסחרי במסנג'ר אין אפשרות הפרדה בין הסוגים

            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              aiib @a0533057932
              נערך לאחרונה על ידי

              @a0533057932 לא רק, זה ודומיו

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • נטפריסנ מנותק
                נטפריס @aiib
                נערך לאחרונה על ידי

                @aiib אמר ברשתות חברתיות לצורך יצירת קשר:

                איך שהבנתי [וייתכן שאני טועה] ברשתות החברתיות פייסבוק טיוטר ודומיו המענה הוא מיידי.

                אני לגמרי חושב שאתה טועה.

                a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • a0533057932A מנותק
                  a0533057932 @נטפריס
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @נטפריס המענה לא מיידי אבל הרבה יותר מהר מהטלפון כי כל פקידה מטפלת בהרבה לקוחות יחד

                  מ נטפריסנ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ מנותק
                    מ. פינחסי @a0533057932
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @a0533057932 אבל במסנג'ר ודומיו יש לפעמים רובוט

                    a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • a0533057932A מנותק
                      a0533057932 @מ. פינחסי
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מ.-פינחסי הרובוט בדרך כלל זה דברים שניתן להגיע אליהם דרך האתר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • נטפריסנ מנותק
                        נטפריס @a0533057932
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @a0533057932 אמר ברשתות חברתיות לצורך יצירת קשר:

                        @נטפריס המענה לא מיידי אבל הרבה יותר מהר מהטלפון כי כל פקידה מטפלת בהרבה לקוחות יחד

                        אתה מדבר מידיעה? אשמח אם תחלוק את מקורותיך, וגם אם תפרט גם באיזה חברה ובאיזה ערוץ תקשורת.

                        A a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A מנותק
                          aiib @נטפריס
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @נטפריס מידיעה אני יכול לומר לגבי הצ'אט של סלקום ששם בטלפון יכול להיות כמה שעות ובצ'אט זה כמה דקות.
                          אמנם זה לא פייסבוק ודומיו אבל הרעיון אמור להיות דומה כמו שהזכירו למעלה שבהתכתבות הנציג יכול לטפל בכמה פניות במקביל משא"כ בטלפון.
                          אני מאמין שאם החברות נותנות את האופצייה הזו זה יותר מהיר...
                          מצרף צילום מסך מאתר שירות נט שנותן את האופציות של ההתקשרות עם דירוג
                          0_1533414586194_פייסבוק.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • a0533057932A מנותק
                            a0533057932 @נטפריס
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @נטפריס מנסיון בפייסבוק מסנג'ר המענה הרבה יותר מהר מלחכות על הקו בשלל חברות
                            ובקשר לזה שכל פקידה מטפלת בכמה לקוחות יחד זה נראה מזה שכל שאלה שנשאלת ועונים תשובה לוקח זמן לתשובה כנגד הרבה יותר מזמן ההקלדה כך שנראה שלוקח זמן לחזור מלקוח אחר אבל זה לא ידיעה אלא השערה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • A מנותק
                              aiib
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @administrators @magicode

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • A מנותק
                                aiib @aiib
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @aiib @magicode
                                אני מקפיץ ראיתי שאתה נוכח כעת..

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • magicodeM מנותק
                                  magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  לא מבין בזה.

                                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                  a0533057932A A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • a0533057932A מנותק
                                    a0533057932 @magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @magicode האם הנך מתכוון לא מבין למה צריך או לא מבין האם ניתן לסנן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • A מנותק
                                      aiib @magicode
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @magicode אבל בצרכי ציבור אתה מבין מאד!
                                      מי כן מבין בזה?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • magicodeM מנותק
                                        magicode
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        הביאו פה את הצאט
                                        https://service.isracard.co.il/personetics-client-isracard/digital-agent.html?lang=he&clientData={"headerImg"%3A"isracard"}&bankInfo={"ctxId"%3A"preLogin"}
                                        מה רע בזה? למה צריך פייסבוק?

                                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • A מנותק
                                          aiib @magicode
                                          נערך לאחרונה על ידי aiib

                                          @magicode זה רובוט ולא מענה אנושי.
                                          אין שם כמעט שום מידע חוץ מחייובים ומספרי טלפון ושעות סגירה.
                                          אין מענה אנושי לפתרון בעיות
                                          עריכה: תעשה נסיון קצר לשאול אותה שאלה הכי פשוטה שיש...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • magicodeM מנותק
                                            magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            תכתוב "נציג אנושי"

                                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                            magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון