019 - מחשב מסלול מחדש
-
-
@יעקב.ק כן, אבל זה עוד כמה חודשים טובים
-
@מרוצה אמר ב019 - מחשב מסלול מחדש:
אני גולש בנטסטיק עם 019
בעקבות תקלות חוזרות ונשנות
שירות לקוחות ירוד
המתנה של שעות ארוכות על הקו במצטבר
לא חוזרים גם אם מקישים על האפשרות הזאת במקום להמתין על הקואני מחשב מסלול מחדש
ואחרי קרוב לשנתיים של שירות לא מקצועי אני מחפש לי בית אחר.
אשמח להמלצות.כמו"כ אבקש לדעת אם יש חברות שלא יתאימו לי על נטסטיק ZTE MF90?
-
@aiib אני לא מסכים איתך
מי שרוצה להצטרף יפתח את הפורום ויראה שכדאי לו לקחת הכל חוץ מ019 סלולר
מה הנזק שיש לנטפרי ? -
@יעקב-ישראל דבר ראשון גלשתם ל019 כולל ולא רק לסלולר
דבר שני 019 היא עם מחירם טובים [האמת היא שבסלולר אני לא מעודכן] ואנשים אוהבים מחירים זולים ומחשבנים זאת לפי מעבר ואם את החברה הזולה כולם מקללים אז לעבור לנטפרי זה כבר לא זול -
@aiib דיברו פה ונראה לי תמיד רק על סלולר
-
@יעקב-ישראל כשמדברים על שירות א"א לחלק בין סלולר לבין קווי כי השירות הוא מאותה חברה.
אגב אם אתה מדבר רק על סלולר באמת שאין לך תביעה על 019 אלא על המיקום שאתה נמצא שאין בו קליטה. -
קראתי במהירות ההודעות כאן. רק שני עובדות אני יכול לספר בכדי שיבינו מה קורה
א. לפני חצי שנה קיבלתי טלפון מיהודי שברצונו סים. רק הזכרתי לו 019, והוא התחיל לומר לי בצעקות שאני יעביר לראשי נטפרי ש019 לא עובד בעיר שהוא גר כלל וכלל ושלא יציע לאנשים משם את החברה הזאת.
ב. אני בעצמי גר היום באותו מקום שהוא דיבר, כנראה רחוק ממנו, ואני משתמש היום עם נטסטיק (עד כמעט חודש היה לי חיבור נייח) והחיבור עם 019 הוא יותר ממצויןן, חיבור יציב ומהיר, כמעט בכל בדיקה נותן באוזר 20 מגה. ובסים של x2one בקושי יש קליטה דור4, רק במקומות מסויימים בבית, והגלישה היא ממש איטית.
כוונתי בזה לומר דרך אחד פשוט: תלוי מאוד איפה בידיוק אתם ממוקמים. א'א להכליל ולומר שחברה פלונית לא שווה כלום ולא עובד.
כמובן שיש תקלות בכל חברה, וא''א לדון אותם באותו זמן (אלא א''כ התדירות היא כ''כ גבוהה............ )
כללו של דבר, מי שרוצה להתחבר עם נטסטיק שיבדוק קודם כל איזה קליטה הכי טובה בבית!! (וזה השאלה ראשונה שאני שואל את הלקוחות.....) -
@frize37 עקרונית אתה צודק
אבל אני מדבר על יום ככה יום ככה, ועל כל יום לא טוב יש להם תירוצים כמו שידרוגים וכו' -
@frize37 א. 20 מגה זה לא הרבה...
ב. לכן גם אני הגבתי כי אני כשרציתי להצטרף לנטפרי התקשרתי לנציג בנטפרי [שבמקרה לא היה אתה...] והוא המליץ לי על 019 אמרתי לו מיד לא! שאל מה הבעיה וכו' אמרתי לו שמעתי שיש להם בעיות הוא שאל האם לקחת זאת מהפורום אמרתי לו שכן, הוא השיב תעשה חיפוש ותראה שמדובר באחד או שניים בודדים שחוזרים על עצמם שיש להם בעיה במיקום. עשיתי חיפוש וראיתי שהוא צודק ובאמת עשיתי כמה מנויים וכולם מרוצים ללא שום בעיות ותקלות! -
@מרוצה אם איזה נטסטיק אתה גולש?
-
-
@מרוצה בדקת במקומות אחרים וגם שם התוצאה הייתה דומה?
-
@aiib מהניסיון שלי 20 מגה יציב זה מצויין. גם אני ראיתי 60 מגה, ואחרי יום 5 מגה. הדבר החשוב לדעתי הוא שיהיה יציב ושאין לו הפרעות. ואם אני בדקתי המון פעמיים ונתן לי כמעט תמיד אותם תוצאות אני חושב שזה מצוייין
-
אני לא כ"כ מבין את התשובות כאן שזה שייך למקום של קליטה
אם אני אומר לכם שבד"כ זה בסדר, מלבד שפעם בתקופה [לעיתים די קרובות] משתגע
זה אומר שאין בעיה של קליטה באופן גורף, וחבל שתמיד הם מפילים את זה על נטפרי -
@מרוצה בגלל שגם בחברה רגילה ולא בנטפרי ו019 יש הרבה משתנים שגורמים לחוסר קליטה על אף שבדרך כלל יש קליטה אלא שהיא גבולית ומדי פעם כשיש עומס על האנטנה או סיבות אחרות זה מתנקם בך
-
-
@aiib לא כשזה שיבוש של כמה ימים רצופים
-
@frize37 מה באת להראות?
-
@מרוצה אמר ב019 - מחשב מסלול מחדש:
אני לא כ"כ מבין את התשובות כאן שזה שייך למקום של קליטה
אם אני אומר לכם שבד"כ זה בסדר, מלבד שפעם בתקופה [לעיתים די קרובות] משתגע
זה אומר שאין בעיה של קליטה באופן גורף, וחבל שתמיד הם מפילים את זה על נטפריאני לא מצדיק אף אחד עד שאני לא רואה את זה בעינים. אבל הדבר הראשון שאני אומר ללקוח הוא שנטסטיק הוא דבר מצויין, אבל שיודעו שזה אינטרנט נייח שהיא ממש יציבה. נטסטיק תלוי בהרבה דברים א. קליטה ב. גם רעשים (כך לימד אותי בזמנו ידידנו @magicode , אולי יהיה לו זמן שסביר כאן לציבור) ג. גם מרגישים יותר את העומס מאינטרנט נייח.
אולי יהיה כאן מישהו יותר מומחה ממני להסביר כל המרכיבים.והראיה, שלא ראיתי כמעט בציבור הכללי שמתשמשים עם נטסטיק, חוץ מאנשים שחייבים להשתמש בבית לקוח כמו טכנאים.....