עצומה להוספת רמי לוי
-
עצם יצירת דף זה הוא התקדמות בכל ההתפשטות של נטפרי בחברות התקשורת.
-
@אלי-TZA אצלי C2, כתוב C2-01.5
מה זה אומר? -
@חים לגבי הנטסטיק ב80 ש"ח:
- היו פה תלונות על תקלות וגם כשהוא תקין דיווחו על מהירות נמוכה משמעותית מנטסטיקים אחרים דור 4.
- הוא תומך בכל התדרים של 019/פרטנר/הוט מובייל ורק חלקית ב X2ONE/פלאפון/רמי לוי.
- שים לב שכל מה שרשום עליו זה פרטים ומושגים טכניים ואף חברה אפילו סינית לא שמה את המותג/שם שלה עליו! הוא אנונימי לחלוטין ולדעתי זה אומר הרבה.
-
@לייבל שהוא טוב במיוחד לפלאפון/סלקום/רמי לוי/גולן ופחות לפרטנר/הוט מובייל/019.
-
@אלי-TZA אמר בעצומה להוספת רמי לוי:
@לייבל שהוא טוב במיוחד לפלאפון/סלקום/רמי לוי/גולן ופחות לפרטנר/הוט מובייל/019.
אתה בטוח שיש הבדל בתדרים בין C2-01 ל- C2-01.5 ?
(המקור שלי הוא האתר שהבאתי לעיל, ואני לא רואה שם הבדל בין דגמי C2) -
@יהושע-ב. אמר בעצומה להוספת רמי לוי:
עצם יצירת דף זה הוא התקדמות בכל ההתפשטות של נטפרי בחברות התקשורת.
עכשיו בתאכלס. מי שיכול לגרום לזה שיבאו ספקים זה אתם. אין הנחתום מעיד על עיסתו. אני לא יכול לבוא ולשווק את זה לספקים גם בגלל שזה לא האופי שלי וגם בגלל שלא מאמינים לי. ברגע שהלקוחות מתקשרים לספק ושואלים למה אין לכם נטפרי זה פשוט לעשות נטפרי , אם היה לכם נטפרי הייתי עובר אליכם. וכדומה זה מה שיזיז את הספקים להצטרף אלינו.
-
@עומד-בפרשת-דרכים תשאל את הרב @WWW, הוא כבר דוקטור בזה...
-
@magicode אמר בעצומה להוספת רמי לוי:
זה פשוט לעשות נטפרי
יש מצב לפשט את דף הדרישות מהספק לרמה שגם אנשים שאין להם ידע מוקדם יבינו? (אולי @shraga יעשה את זה. נראה לי שיש לו את זה) ככה נוכל לדבר ישירות עם הספקים ולנסות לשווק. קשה לשווק משהו שאנחנו מכירים רק מהצד של הלקוח.
-
דוקא לאחרונה התכתבתי עם חברת הבת של אקספון, שהוזילו את המחירים לפני רמי לוי ודברתי אתם בערך כנ"ל.
אולי אעלה את התכתבות. -
@חיבור
תפקידך לא להסביר הסברים טכנים. ואם אתה לא טוב בזה זה רק יזיק.
אתה צריך לתת את העדות האישית שלך כמה אתה נהנה וכו' מהסינון. וזה הפרטים. מי שמבין בטכניקה ידע להבין את מה שכתבתי. -
@magicode אמר בעצומה להוספת רמי לוי:
@חיבור
תפקידך לא להסביר הסברים טכנים. ואם אתה לא טוב בזה זה רק יזיק.
אתה צריך לתת את העדות האישית שלך כמה אתה נהנה וכו' מהסינון. וזה הפרטים. מי שמבין בטכניקה ידע להבין את מה שכתבתי.אולי בכל אופן שיהיה אפשר לומר לחברה: מה בערך כלול בעלויות, ומי מספק להם את השירות הזה הנצרך, אך הם אמורים להסדיר את זה, ואולי כעין זה כל מה שרגילים לשאול בפעם הראשונה.
-
@יהושע-ב. תאמין לי שלנציג שאתה מדבר איתו זה לא כ"כ משנה כל הדברים האלו. הוא צריך לשמוע שיש ביקוש ואז הוא מעביר את זה למעלה ושם יש סיכוי שזה יתקדם
-
-
תזכורת: הוספת ספקים לנטפרי
-
@שואף @since1492 @קרש
סליחה עם שכחתי מישהו.
לכאורה כדאי לתרגם את הדף הזה לאנגלית -
שכחתי את @shraga
-
@magicode אמר בעצומה להוספת רמי לוי:
ברגע שהלקוחות מתקשרים לספק ושואלים למה אין לכם נטפרי זה פשוט לעשות נטפרי , אם היה לכם נטפרי הייתי עובר אליכם. וכדומה זה מה שיזיז את הספקים להצטרף אלינו.
מייל פניות הציבור רמי לוי תקשורת: pniyot.cellular@rami-levy.co.il
פנייה להנהלת פרטנר: https://www.partner.co.il/ManagerMail
פניות הציבור סלקום: cellcom_pniyot@cellcom.co.il
פניות הציבור נטוויז'ן: pniot-tzibur@013netvision.co.il
פניות פלאפון: Contact@pelephone.co.il
פניות גולן טלקום: gltipniyot@golantelecom.co.il
בזק: contact@bezeq.co.il
בזק בינלאומי: Pniot@bezeqint.co.il
הוט מובייל: service@hotmobile.co.il -
פניות הציבור של w4g החברה הסלולרית של אקספון pniot@we4G.co.il
-
@חיבור יש מייל לחברת הוטנט? https://www.hotnet.net.il
-