איטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו
-
@magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
אם אפשר להראות הוכחה לאיטיות וניתוקים זה היה טוב.
קשה לצלם את זה, אבל שיש כל כך הרבה דיווחים זה מיותר להוכיח.
הדף פשוט לא נטען כותב לך שתם הזמן, ולפעמים זה מגיע למצב שוויפרי נחסם בגלל שהוא לא מזהה חיבור לנטפרי רק אחרי שמשתחרר זה נפתח. -
@6262 אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
@magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
אם אפשר להראות הוכחה לאיטיות וניתוקים זה היה טוב.
קשה לצלם את זה, אבל שיש כל כך הרבה דיווחים זה מיותר להוכיח.
הדף פשוט לא נטען כותב לך שתם הזמן, ולפעמים זה מגיע למצב שוויפרי נחסם בגלל שהוא לא מזהה חיבור לנטפרי רק אחרי שמשתחרר זה נפתח.אני לא צריך את זה בשביל ההוכחה. אני מאמין לכם.
אני צריך את זה כדי להבין את הבעיה. כי כידוע אני לא נביא. -
@magicode בזמן שזה קורה כשמנסים לפתוח דף העיגול בלשונית מסתובב ומסתובב ובסוף כתוב תם הזמן או משהו כזה ולא נפתח כלום.
כמו כן וויפרי מידי פעם חוסם את הגלישה בגלל שלא מזהה שמחובר לרשת נטפרי. זה מה שרואים, אם יש לך כלים נוספים שיכולים לאבחן תעדכן מה וננסה כשזה יקרה שוב. -
צריך פשוט לתת לחברה לשבור את הראש עם הבעיה.
לא נטפרי ולא הלקוחות צריכים לפצח את הפרובלמה.
אם הם רוצים לשים לי על המחשב תוכנה שתעזור להם לבדוק מה הבעיה בשמחה.
פשוט אין אפשרות לדעת מתי הבעיה ואז להתקשר אליהם. כי לוקח להם לענות לטלפון ....... כמו שאחד מהנציגים הנחמדים הציע לי ברוב טובו -
אם בבדיקת מהירות המהירות נמוכה מה זה אומר? שזה אותה בעיה או שלכל מי שיש כאן בעיה בדיקת המהירות בסדר ורק הבפועל בעייתי?
כי 019 אומרים לי לפנות לנטפרי -
@magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
@6262 אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
@magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
אם אפשר להראות הוכחה לאיטיות וניתוקים זה היה טוב.
קשה לצלם את זה, אבל שיש כל כך הרבה דיווחים זה מיותר להוכיח.
הדף פשוט לא נטען כותב לך שתם הזמן, ולפעמים זה מגיע למצב שוויפרי נחסם בגלל שהוא לא מזהה חיבור לנטפרי רק אחרי שמשתחרר זה נפתח.אני לא צריך את זה בשביל ההוכחה. אני מאמין לכם.
אני צריך את זה כדי להבין את הבעיה. כי כידוע אני לא נביא.אמרת שהבעייה זה העומס על מכונת הסינון לא?
האם הם מתכנים לסדר את זה? -
מערבבים פה שני בעיות.
טוענים שיש בעיות ב 019. וטוענים שיש בעיות באניוואר.
אני דיברתי על האניוואר . בגלל שיש כאילו שעובד אצלם חלק ויש כאלו שיש להם בעיה. אני רוצה לראות הקלטה או משהו אם יש בעיה.
019 אכן יש עומס מיוחד ולא צריך לזה שום הסבר. -
@איש-אחד
http://forum.netfree.link/topic/4487/איך-אני-יכול-לדעת-האם-המחשב-מחובר-לvpn-ולאיזה/32כתבתי פה הסבר אפשרי תבדוק אצלך.
-
שמתי לב שלוקח זמן לאתר לעלות.
ולמטה מפיע כיתוב "יוצר חיבור מאובטח"
האם זה חלק מבעיית הסינון או לא?
-
@יעקב.ק
אם הבעיה היא רק בגימייל אז ניקוי היסטוריה פותר את הבעיה -
@magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
יש בעיה עם המכונה הזאת היא עמוסה מאוד מאוד.
אני שלחתי הודעה ל 019.דיברתי כרגע עם אוקסנה משירות טכני 019.
היא אמרה לי שאיו דבר כזה מכונת סינון ב019.
רק בנטפרי.
אמרתי לי שכך מנהלי נטפרי כתבו ופרסמו וביקשתי שתשאל את המנהלים שלה.
היא שאלה וחזרה על דבריהם.
אם מנהלי נטפרי רוצים משהו שישלחו הודעה.
אבל לנו אין מוצר כזה שנקרא מכונת סינון רק לנטפרי יש. -
@administrators
נשמח לקבל דיווח מה אנו הלקוחות צריכים לעשות, לחכות ולסבול?
תודה -
גם אני כנ"ל בכל האתרים איטיות כמעט בלתי נסבל אבל גמיל לא רוצה להיפתח בכלל. וגם אחרי הרבה זמן שכן נפתח הצאט לא נפתח.
-
גם אצלי כבר שבוע יטיות נוראה מה אני אמור לעשות?
-
זה לפעמים קורס ואני צריך לעשות חיפוש רשת
צריך לדבר עם החברה -
@magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
019 אכן יש עומס מיוחד ולא צריך לזה שום הסבר.
מה אמורים לעשות, זה די מגמגם לי היום (א"א לעשות הקלטה, כי גם הדף של ההקלטה לא עולה בזמנים הבעייתים) ?
מה הכוונה ב'לא צריך לזה שום הסבר', זה בעיה שידועה לך ?
ואם כן האם יש צפי שאמרו לך לגבי הטיפול בנושא. -
@magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
מערבבים פה שני בעיות.
טוענים שיש בעיות ב 019. וטוענים שיש בעיות באניוואר.
אני דיברתי על האניוואר . בגלל שיש כאילו שעובד אצלם חלק ויש כאלו שיש להם בעיה. אני רוצה לראות הקלטה או משהו אם יש בעיה.
019 אכן יש עומס מיוחד ולא צריך לזה שום הסבר.רובם מדברים על בעיה ב 019 ואם לא צריך לזה שום הסבר אז מה השורה התחתונה?
להפרד לשלום מהחברה ולנסות חברה אחרת?
או שזה משהו שיפתר ביום יומיים הקרובים?פשוט לא ניתן להמשיך בצורה כזו.
-
מצטרף באיחור לגל המתלוננים, עיקר השימוש שלי מול RDP של רימון ולא ידעתי איפה הבעיה, בבדיקות פינג ומהירות שתיהם יצאו בסדר (גם רימון גם נטפרי) ולא ידעתי לזהות איפה הבעיה, עד שראיתי את הפוסט.
מכונת סינון: 019-nf-dc-5befפשוט סיוט.
-
-
מרגיש לי שזה די יזום מצד 019,
יש ודאי בעיות והם מתעלמים בנוסחאות ש'אין דבר כזה מכונת סינון של נטפרי'
לא נולדנו אתמול וכולנו יודעים שכך נטפרי עובדת שמתקינים מכונת סינון על שרת יעודי עבור משתמשי נטפרי וזאת הרי הסיבה הרשמית? שהמחירים עבור נטפרי יקרים יותר,
זה נשמע אולי שהתביעה של נטספארק הפחידה אותם והם גוררים רגלים בתקווה שהציבור יעזוב לבד,
מה נראה לכם?