• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    איטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    159 פוסטים 37 כותבים 21.4k צפיות 13 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יעקב.ק @מעמד
      נערך לאחרונה על ידי יעקב.ק

      @מעמד אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

      @יעקב.ק אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

      @shraga אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

      @איש-אחד בטח שיעזור, שכל אחד יצרף את מכונת הסינון מתוך בודק פרטי המשתמש, וכן תוצאות בדיקת מהירות מ http://speedtest.net, ונראה במה דברים אמורים,
      מה שברור שגם אם קיימת בעיה כלשהי, בד"כ לפחות 50 אחוז מאלו שתופסים טרמפ על האשכול בעייתם היא בעיה מקומית

      מכונת סינון: 019-nf-dc-5bef

      @magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

      יש בעיה עם המכונה הזאת היא עמוסה מאוד מאוד.
      אני שלחתי הודעה ל 019.

      זה מעניין שבמערכת הפניות קיבלתי תשובה למה נראה לך שיש בעייה במערכת הסינון

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • איש-אחדא מנותק
        איש-אחד
        נערך לאחרונה על ידי

        @shraga , לתשומת לבך!

        רוצים "סטירת לחי" מרבינו בחיי?
        עברו על המאמר הקצר "תוכחה" (בעיקר מאמצעו ואילך), הנדפס בסיום ספר "חובות הלבבות",
        להחזיר את החיים לפרופורציות הנכונות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • shragaS מנותק
          shraga
          נערך לאחרונה על ידי

          דברו עם @magicode . ..

          קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 62626 מנותק
            6262 @magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

            אם אפשר להראות הוכחה לאיטיות וניתוקים זה היה טוב.

            קשה לצלם את זה, אבל שיש כל כך הרבה דיווחים זה מיותר להוכיח.
            הדף פשוט לא נטען כותב לך שתם הזמן, ולפעמים זה מגיע למצב שוויפרי נחסם בגלל שהוא לא מזהה חיבור לנטפרי רק אחרי שמשתחרר זה נפתח.

            magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • magicodeM מנותק
              magicode @6262
              נערך לאחרונה על ידי

              @6262 אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

              @magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

              אם אפשר להראות הוכחה לאיטיות וניתוקים זה היה טוב.

              קשה לצלם את זה, אבל שיש כל כך הרבה דיווחים זה מיותר להוכיח.
              הדף פשוט לא נטען כותב לך שתם הזמן, ולפעמים זה מגיע למצב שוויפרי נחסם בגלל שהוא לא מזהה חיבור לנטפרי רק אחרי שמשתחרר זה נפתח.

              אני לא צריך את זה בשביל ההוכחה. אני מאמין לכם.
              אני צריך את זה כדי להבין את הבעיה. כי כידוע אני לא נביא.

              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

              62626 י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • 62626 מנותק
                6262 @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode בזמן שזה קורה כשמנסים לפתוח דף העיגול בלשונית מסתובב ומסתובב ובסוף כתוב תם הזמן או משהו כזה ולא נפתח כלום.
                כמו כן וויפרי מידי פעם חוסם את הגלישה בגלל שלא מזהה שמחובר לרשת נטפרי. זה מה שרואים, אם יש לך כלים נוספים שיכולים לאבחן תעדכן מה וננסה כשזה יקרה שוב.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ה מנותק
                  הונגרי
                  נערך לאחרונה על ידי

                  צריך פשוט לתת לחברה לשבור את הראש עם הבעיה.
                  לא נטפרי ולא הלקוחות צריכים לפצח את הפרובלמה.
                  אם הם רוצים לשים לי על המחשב תוכנה שתעזור להם לבדוק מה הבעיה בשמחה.
                  פשוט אין אפשרות לדעת מתי הבעיה ואז להתקשר אליהם. כי לוקח להם לענות לטלפון ....... כמו שאחד מהנציגים הנחמדים הציע לי ברוב טובו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    aiib
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אם בבדיקת מהירות המהירות נמוכה מה זה אומר? שזה אותה בעיה או שלכל מי שיש כאן בעיה בדיקת המהירות בסדר ורק הבפועל בעייתי?
                    כי 019 אומרים לי לפנות לנטפרי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • י מנותק
                      יעקב.ק @magicode
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

                      @6262 אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

                      @magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

                      אם אפשר להראות הוכחה לאיטיות וניתוקים זה היה טוב.

                      קשה לצלם את זה, אבל שיש כל כך הרבה דיווחים זה מיותר להוכיח.
                      הדף פשוט לא נטען כותב לך שתם הזמן, ולפעמים זה מגיע למצב שוויפרי נחסם בגלל שהוא לא מזהה חיבור לנטפרי רק אחרי שמשתחרר זה נפתח.

                      אני לא צריך את זה בשביל ההוכחה. אני מאמין לכם.
                      אני צריך את זה כדי להבין את הבעיה. כי כידוע אני לא נביא.

                      אמרת שהבעייה זה העומס על מכונת הסינון לא?
                      האם הם מתכנים לסדר את זה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • magicodeM מנותק
                        magicode
                        נערך לאחרונה על ידי magicode

                        מערבבים פה שני בעיות.
                        טוענים שיש בעיות ב 019. וטוענים שיש בעיות באניוואר.
                        אני דיברתי על האניוואר . בגלל שיש כאילו שעובד אצלם חלק ויש כאלו שיש להם בעיה. אני רוצה לראות הקלטה או משהו אם יש בעיה.
                        019 אכן יש עומס מיוחד ולא צריך לזה שום הסבר.

                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                        A 62626 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • magicodeM מנותק
                          magicode
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @איש-אחד
                          http://forum.netfree.link/topic/4487/איך-אני-יכול-לדעת-האם-המחשב-מחובר-לvpn-ולאיזה/32

                          כתבתי פה הסבר אפשרי תבדוק אצלך.

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י מנותק
                            יעקב.ק
                            נערך לאחרונה על ידי

                            שמתי לב שלוקח זמן לאתר לעלות.
                            ולמטה מפיע כיתוב "יוצר חיבור מאובטח"
                            האם זה חלק מבעיית הסינון או לא?
                            0_1537392445527_unnamed.png

                            Z תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • Z מנותק
                              zeevgros @יעקב.ק
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יעקב.ק
                              אם הבעיה היא רק בגימייל אז ניקוי היסטוריה פותר את הבעיה

                              מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                              מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                              052-7638681 zeevgros@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • י מנותק
                                יעקב.ק @magicode
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

                                יש בעיה עם המכונה הזאת היא עמוסה מאוד מאוד.
                                אני שלחתי הודעה ל 019.

                                דיברתי כרגע עם אוקסנה משירות טכני 019.
                                היא אמרה לי שאיו דבר כזה מכונת סינון ב019.
                                רק בנטפרי.
                                אמרתי לי שכך מנהלי נטפרי כתבו ופרסמו וביקשתי שתשאל את המנהלים שלה.
                                היא שאלה וחזרה על דבריהם.
                                אם מנהלי נטפרי רוצים משהו שישלחו הודעה.
                                אבל לנו אין מוצר כזה שנקרא מכונת סינון רק לנטפרי יש.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • A מנותק
                                  aiib
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @administrators
                                  נשמח לקבל דיווח מה אנו הלקוחות צריכים לעשות, לחכות ולסבול?
                                  תודה

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • A מנותק
                                    ari62
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    גם אני כנ"ל בכל האתרים איטיות כמעט בלתי נסבל אבל גמיל לא רוצה להיפתח בכלל. וגם אחרי הרבה זמן שכן נפתח הצאט לא נפתח.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • R מנותק
                                      RNC
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      גם אצלי כבר שבוע יטיות נוראה מה אני אמור לעשות?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מ מנותק
                                        משוש
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        זה לפעמים קורס ואני צריך לעשות חיפוש רשת
                                        צריך לדבר עם החברה

                                        אהבת תן לייק (חץ קטן צד שמאל למטה)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • A מנותק
                                          ayys613 @magicode
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

                                          019 אכן יש עומס מיוחד ולא צריך לזה שום הסבר.

                                          מה אמורים לעשות, זה די מגמגם לי היום (א"א לעשות הקלטה, כי גם הדף של ההקלטה לא עולה בזמנים הבעייתים) ?

                                          מה הכוונה ב'לא צריך לזה שום הסבר', זה בעיה שידועה לך ?
                                          ואם כן האם יש צפי שאמרו לך לגבי הטיפול בנושא.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • 62626 מנותק
                                            6262 @magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי 6262

                                            @magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:

                                            מערבבים פה שני בעיות.
                                            טוענים שיש בעיות ב 019. וטוענים שיש בעיות באניוואר.
                                            אני דיברתי על האניוואר . בגלל שיש כאילו שעובד אצלם חלק ויש כאלו שיש להם בעיה. אני רוצה לראות הקלטה או משהו אם יש בעיה.
                                            019 אכן יש עומס מיוחד ולא צריך לזה שום הסבר.

                                            רובם מדברים על בעיה ב 019 ואם לא צריך לזה שום הסבר אז מה השורה התחתונה?
                                            להפרד לשלום מהחברה ולנסות חברה אחרת?
                                            או שזה משהו שיפתר ביום יומיים הקרובים?

                                            פשוט לא ניתן להמשיך בצורה כזו.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון