האם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?
-
תמיד היו לי איי פי קבוע בX2ONE היות ואני משתמש בנטסטיק זה היה מוצלח,
אבל רק היום אני כבר אוחז באייפי השני שלי וכל פעם אני אמור להיכנס מחדש לחשבון, וכל פעם לאשר חיוב לחשבון נוסף עבור נטפרייש עוד מישהו שנתקל בזה?
-
זה נשמע עוד תרגיל לנער לקוחות כי זה נוגד את הדרישות של נטפרי
-
הרגע יש לי עוד אייפי,
וזה מעצבן להכניס כל פעם חשבון מחדש
@magicode -
@חים
בעבר היה לי את זה במחשב ניקיתי קוקיז וזה עזר
תעדכן אם עזר לך . -
@חים גם לי זה קרה עכשיו.
-
@סופר אולי הם משדרגים את השרתים ?
-
שהשם ישמור,
עכשיו הוחלף לי עוד פעם, וכשהייתי צריך לרשום את החשבון על שמי, נאמר לי כי בנטפרי אייפי זה כבר נרשם על חשבון מישהו אחר!
זה הזוי! הוצאתי, קיבלתי אייפי אחר ורק כך הצלחתי לגלוש,X2ONE! חוצפה שאין כדוגמתה, פשוט רוצים לנער אותנו מהחברה,
אז בבקשה תודיע שאתה לא מעוניין בנו, כולנו נעזוב באותו רגע, לא צריך לרמוז לנו את זה, -
תשלח את התלונה הזאת בפניה לנטפרי.
אנחנו צריכים לפנות אליהם בנושא.
ופה אי אפשר להעביר פרטים אישים. -
אני מתחיל לחשוב שהם החליטו לרדת מנטפרי. אולי בעקבות ההפחדות.
לתת IP משומש, זו ממש עבירה על תקנת יסוד בהסכם עם נטפרי!
הם מפרים במפורש את כל ההסכמים! -
@חים אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
X2ONE! חוצפה שאין כדוגמתה, פשוט רוצים לנער אותנו מהחברה,
אז בבקשה תודיע שאתה לא מעוניין בנו, כולנו נעזוב באותו רגע, לא צריך לרמוז לנו את זה,זה כבר לא רמזים...
מזכיר את הסיפור עם האורח שהתנחל בבית וכל הרמזים לא הועילו, עד שבעה"ב פשוט התחיל להרביץ לו.
ואז האורח שואל אותו 'למה להרביץ למה לא לבקש יפה'? ... -
@אחד-תם
הייתי מהמעריצים הגדולים שלהם מההתחלה, והיה קשה להפנים את זה, אז הצטרכו להשתמש בדרך הקשה.. -
@חים אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
שהשם ישמור,
עכשיו הוחלף לי עוד פעם, וכשהייתי צריך לרשום את החשבון על שמי, נאמר לי כי בנטפרי אייפי זה כבר נרשם על חשבון מישהו אחר!
זה הזוי! הוצאתי, קיבלתי אייפי אחר ורק כך הצלחתי לגלוש,X2ONE! חוצפה שאין כדוגמתה, פשוט רוצים לנער אותנו מהחברה,
אז בבקשה תודיע שאתה לא מעוניין בנו, כולנו נעזוב באותו רגע, לא צריך לרמוז לנו את זה,מבחינה טכנית, לא הצלחתי להבין. אם ה-ip שקיבלת הוא כבר של מישהו אחר, ולכן לא הצלחת להכניס את החשבון שלך, אז לכאורה היית צריך באופן אוטומטי לגלוש דרך חשבון של מישהו אחר, ולמה התבקש בכלל זיהוי בנטפרי?
-
פוסט זה נמחק! -
ביינתים תודה ל magicode שלקח את הטיפול על עצמו בכל הרצינות
ביינתים צריך למצוא תחליף, אולי @בן-של-מלך יעזור לנו עם תוכנית נוספות של חברת פלאפון
-
@magicode לפי מה שזה נראה הם עברו על אחד הכללים של התחברות הספק לנטפרי
אז ההייתה צריך להפסיק לפרסם אותם כמו שעשו ל019 שעברו על הכללים !
(לא קובע לך מה לעשות, רק שואל) -
@מעמד אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@magicode לפי מה שזה נראה הם עברו על אחד הכללים של התחברות הספק לנטפרי
אז ההייתה צריך להפסיק לפרסם אותם כמו שעשו ל019 שעברו על הכללים !
(לא קובע לך מה לעשות, רק שואל)אני חושב, שלהיפך.
אם הם מנסים להבריז, לא צריך לעזור להם...
אבל אליבא דאמת, אתה צודק.
-
ניסיתי כעת להיכנס לאזור האישי בנטפרי, וכתוב שם:
שים לב, הגדרות סינון אלו לא יחולו על החיבור הנוכחי - משום שהוא אינו משוייך לחשבון זה.
הם פשוט חיברו אותי לחשבון חדש.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? -
@מעמד אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@magicode לפי מה שזה נראה הם עברו על אחד הכללים של התחברות הספק לנטפרי
אז ההייתה צריך להפסיק לפרסם אותם כמו שעשו ל019 שעברו על הכללים !
(לא קובע לך מה לעשות, רק שואל)הסנקציה של להסיר פרסום היא לא הסנקציה היחידה,
אבל היא כן התאימה במקרה של פרסום לא מאושר שזה כאילו מידה כנגד מידה שבסופו של דבר 'כאילו' קיזזו להם את הפרסום... -
תכלס, מה עושים?
-
@ח-צ אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
תכלס, מה עושים?
@magicode ביקש לשלוח פנייה (לנטפרי), שלחת ?