תגיות במערכת הפניות
-
מהם פירושם של התגיות במערכת הפניות?
(לדוגמא: "טיפול מקצועי", "טיפול מקצועי 2")
@Administrators @בודקים-ותומכים -
-
@האברך לא יודע. כנראה קבוצה מוסתרת. ראיתי אותה אצל אחד המשתמשים ומשם אני יודע שהיא קיימת.
-
יש בפורום מחלקה למנהלי קהילות.
אבל זה יכול להיות גם קישור לנושא שנמחק -
@מ-פינחסי
א. אני יודע. אבל לא נראה לי שזה הקבוצה שלהם לפי השם.
ב. זה לא. זה קבוצה לפי הקישור (groups/).
אני חושב שזו קבוצה של תומכים במערכת הפניות. לכן תייגתי. כנראה זה נותן עוד הרשאות. (או שאולי יש גם קטגוריה לתוכים במערכת הפניות?) -
למה כל נושא שנפתח חייבים להסיט לדיונים אחרים עקרים וטפלים...
לענייננו,
טיפול מקצועי וטיפול מקצועי 2 - זה חלוקה במערכת הפניות של נטפרי לסיווג לפי נושאים, יש תומכים שמתמחים בטיפול בבעיות מסוג X, וזה מופנה אליהם על ידי תיוג הפניה במחלקת "טיפול מקצועי", בפניות שדורשות הרשאות מערכת שאין לכל תומך או שנדרש טיפול מערכתי יותר או מורכב יותר, הפניה מועברת למחקת "טיפול מקצועי 2", זה מיועד לתומכים ספציפיים שאמונים על הטיפול בפניות האלו. בד"כ זמן ההמתנה לטיפול בפניות שמסווגות כך ארוך יותר עקב מורכבותם. -
@shraga תודה רבה. איזה עוד תגיות יש?
-
@מתכנת
לפי נושא, בדיקת אתר, בדיקת וידאו, בדיקת קובץ, גוי של אינטרנט, תמיכה טלפונית, וכדו' פחות או יותר, נכתב מהזיכרון, כל פניה הדורשת טיפול מסוים מועברת למחלקה הראויה לה. -
@shraga תודה רבה.
-
-
@yzahn תודה. מאיפה אתה מכיר את זה?
-
-
@yzahn תודה רבה.
-
@מתכנת לא בטוח שכולם בשימוש, למשל לא נתקלתי בתגית "באג" הגם שדיווחתי בעבר על באגים (לא רציניים).
-
@yzahn אמר בתגיות במערכת הפניות:
@מתכנת לא בטוח שכולם בשימוש, למשל לא נתקלתי בתגית "באג" הגם שדיווחתי בעבר על באגים (לא רציניים).
נראה לי שחלק גדול מהתגיות, הם תגיות מוסתרות מעיני הלקוח, וגלויות לבודקים...
כך שאולי מומלץ בכלל לערוך את ההודעה ולמחוק את הקישור.
לשיקולך...