ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    הדרכה חשובה למשתמשי נטפרי בעלי קו ביתי של נטוויז'ן

    כללי
    2
    4
    631
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Y
      yonig20 נערך לאחרונה על ידי yonig20

      מכיוון שבתקופה האחרונה הרבה ממשתמשי הקו הביתי של נטוויז'ן, שמחוברים לספק אחר שאינו נטוויז'ן (בד"כ מסיבות של סינון, וזה הקשר לפורום הנוכחי), חוו איפוס של הראוטר, ולאחריו ניתוק מהאינטרנט, מצורף מדריך איך להערך מבעוד מועד.
      חשוב להדגיש שגם מי שטרח ועדכן את החברה, בפרטי המשתמש והסיסמה של הספק, לא ניצל מהאיפוס של הימים האחרונים, בשונה מהעבר.

      1. כנס בדפדפן לכתובת http://10.100.102.1/ui/status ושמור במועדפים תחת השם ניהול ראוטר.
      2. לחץ על "תצורה מתקדמת".
      3. שם המשתמש הוא home והסיסמה Home013. בסיסמה רק האות הראשונה גדולה. לחץ שמור כאשר הדפדפן יציע לעשות את זה.
      4. בטור השמאלי, לחץ על המילה UP או NOT CONNECTED שמופיעות באותה שורה עם המילים INTERNET CONNECTION.
      5. מלא את השם משתמש והסיסמה של הספק שלך כפי שקיבלת מהם. לחץ שמור כאשר הדפדפן יציע.
        הרווח מכל התהליך הנ"ל, שכאשר תנותק, ולא יהיה לך גישה למייל כדי למצוא את פרטי שם המשתמש והסיסמה, ולא יהיה לך את מי לשאול, כי גם לפורום לא תצליח להגיע, תוכל להחזיר את המצב לקדמותו בכ30 שניות.
        הערה: שמתי לב שאם במהלך הקשת הסיסמה מוחקים וכותבים שוב, יש עיוות בצורה שדפדפן כרום שומר את הסיסמה. כדאי לוודא שהסיסמה נשמרה כראוי בתפריט כרום>הגדרות>סיסמאות, בלחיצה על העין ניתן לראות את הסיסמה שנשמרה.
      Z תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
      • Y
        yonig20 נערך לאחרונה על ידי

        0_1551037220035_ef4110e2-c5aa-46bc-bf8f-37a14e1b18d9-image.png

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
        • Z
          zeevgros @yonig20 נערך לאחרונה על ידי

          @yonig20
          אולי תסביר איך מחזירים את המצב ב 30 שניות?

          מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
          מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
          052-7638681 zeevgros@gmail.com

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • Y
            yonig20 @zeevgros נערך לאחרונה על ידי

            @zeevgros
            בכל פעם שהנורה הירוקה של האינטרנט בראוטר הופכת לאדומה, מה שמעלה חשד לשינוי בפרטי הספק:
            נכנסים לניהול ראוטר שנשמר במועדפים.
            לוחצים על תצורה מתקדמת
            בודקים שהסיסמה שמופיעה היא home, ואם לא לוחצים על השורה כדי שהדפדפן יציע את הפרטים השמורים.
            לוחצים על NOT CONNECTED בשורה INTERTNET CONNECTION כמו בתמונה דלעיל.
            ושם לוחצים על השורה של השם משתמש או סיסמה כדי שהדפדפן יציע למלאות באופן אוטומטי את הפרטים ששמרת מראש.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון