• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    סים כשר - פרטנר - דיווחי משתמשים על עומס וכדו'

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    167 פוסטים 34 כותבים 13.8k צפיות 21 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • אקססא מנותק
      אקסס
      נערך לאחרונה על ידי

      לכמה היית מגיע בטופ עם אותם נתונים? (נטסטיק, ספק וכו')

      נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • נ מנותק
        ניק ירושלמי @אקסס
        נערך לאחרונה על ידי

        @אקסס
        24, 27

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מנותק
          אלי TZA @ניק ירושלמי
          נערך לאחרונה על ידי

          @ניק-ירושלמי @maor המצב ברור, יש לנו שתי ברירות: או לחכות בסבלנות שהמצב ישתפר או לנסות חברה אחרת.

          אחרי ההודעה של החברה:

          @סים-כשר אמר בסים כשר - פרטנר - עומס בשעות הערב - עד מתי?:

          יש זמנים עמוסים שאז יש עומס על השרת וכמו שהרחבנו את השרת אנחנו עושים את זה בעז"ה גם עכשיו
          לא תמיד זה קורה במהירות שאנחנו מצפים שזה יקרה
          סליחה על העגמ"נ ותודה על הסבלנות

          אני בנתיים מחכה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • סים כשרס מנותק
            סים כשר
            נערך לאחרונה על ידי

            שלום וברכה
            ראשית ברצוני להודות לאלו שממתינים בסבלנות
            הנושא בטיפול פרטנר להגדלת המעבדים
            אנחנו מנסים לזרז את הטיפול מקווה שבעז"ה היום או מחר כבר יטופל
            שוב סליחה על העגמ"נ
            בעז"ה נעדכן בהמשך
            פורים שמח

            שירות לקוחות - סים כשר
            טל 08-802-1818
            מייל service@simkasher.co.il

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
            • M מנותק
              mdy
              נערך לאחרונה על ידי

              אז בסוף כולם אותו דבר לא משנה. אם אתה ב019 או X2ONE או בסים כשר. כולם לא משהו.

              נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • נ מנותק
                ניק ירושלמי @mdy
                נערך לאחרונה על ידי ניק ירושלמי

                @mdy
                ממש לא נכון
                א. מה הקשר בין X2ONE לסים כשר זה ניח וזה ניד
                ב. גם אין שום קשר בהתנהלות, סים כשר לוקחים אחריות ומנהלים סוג של דיאלוג עם הלקוחות בשונה מהחברה השניה שגלגלה את כל ה"אשמה" על הלקוחות
                ג.. ו019 בכלל לא קשורים לענין לא היו פה שום תלונות בענין המהירות.
                כך שלא ברור מה משפט הסיכום הזה בא לומר

                M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • נ מנותק
                  ניק ירושלמי
                  נערך לאחרונה על ידי ניק ירושלמי

                  ידיעה מאתר לדעת מהשעות האחרונות

                  לקוחות של חברת הסלולר ‘פרטנר’ נתקלים בקשיים של הוצאת שיחות טלפון וגלישה סלולרית. התקלה החלה לפני השעה אחת, והיא מורגשת באזורים שונים ברחבי הארץ.

                  יעל, לקוחה של ‘פרטנר’ סיפרה לאתר לדעת: “ניסיתי להתקשר ולא הצלחתי, בשלב מסויים כיביתי את המכשיר והדלקתי מחדש ואז יכלתי להוציא שיחות אך לא לגלוש באינטרנט הסלולרי. כשהתקשרתי לחברת פרטנר, נאלצתי להמתין לא מעט זמן על הקו וכשענתה נציה היא הסבירה שזו תקלה כלל ארצית, ושהצפי שלהם לטיפול בתקלה הוא כשעה. אלא שמאז עברה שעה וטרם נפתרה התקלה”. יעל גם סיפרה כי נציגת השירות הציעה לה שירות טלויזיה של החברה, בה בשעה שמדובר בלקוחה חרדית.

                  צבי, שגם הוא לקוח של החברה התלונן ואמר כי העובדה שאין לו אינטרנט זה משהו שמשבש לו לגמרי את העבודה שהיא ברובה דרך האינטרנט. “אני לא מצליח לקבל התכתבויות והודעות חשובות בוואטסאפ, וכעת הצלחתי להתחבר דרך אינטרנט אלחוטי במקום שבו אני נמצא.

                  בדף הפייסבוק של חברת ‘פרטנר’, נכתב: ” לקוחות יקרים, אנו מקבלים דיווחים על עומסים ברשת הדור ה-4 באזורים שונים בארץ, אשר מקשים לסירוגין על גלישה וביצוע שיחות. אנו פועלים לטיפול מהיר ומודים לכם על הסבלנות. במידה ואתם חווים בעיה בגלישה, מומלץ לבחור במכשיר הסמארטפון שימוש ברשת דור 3 (3G), או לעבור לגלישה על גבי רשת wifi

                  סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • M מנותק
                    mdy @ניק ירושלמי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @ניק-ירושלמי אמר בסים כשר - פרטנר - עומס בשעות הערב - עד מתי?:

                    @mdy
                    ממש לא נכון
                    א. מה הקשר בין X2ONE לסים כשר זה ניח וזה ניד
                    ב. גם אין שום קשר בהתנהלות, סים כשר לוקחים אחריות ומנהלים סוג של דיאלוג עם הלקוחות בשונה מהחברה השניה שגלגלה את כל ה"אשמה" על הלקוחות
                    ג.. ו019 בכלל לא קשורים לענין לא היו פה שום תלונות בענין המהירות.
                    כך שלא ברור מה משפט הסיכום הזה בא לומר

                    X2ONE זה גם סלולר. והיו גם היו תלונות על 019 בשרשורים רבים. בימים האחרונים רבו התלונות גם על סים כשר (חוץ מהבעיה הספציפית של היום)

                    משפט הסיכום מסכם את כל מה שהיה פה בחודשים האחרונים. למי שלא היה בעניין. זה הכל!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • סים כשרס מנותק
                      סים כשר @ניק ירושלמי
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @ניק-ירושלמי
                      זה תקלה נפרדת שיש לפאטנר מהצהריים

                      שירות לקוחות - סים כשר
                      טל 08-802-1818
                      מייל service@simkasher.co.il

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • א מנותק
                        אמא
                        נערך לאחרונה על ידי

                        שלום לכולם
                        ראשית גילוי נאות אני לקוח שרוף של "סים כשר"
                        לא אחליף אותם עם אפחד
                        השירות שלהם פשוט מדהים אין דברים כאלו בשום חברה (ודאי לא בארץ)
                        נותנים לי/לנו הרגשה נפלאה משתדלים תמיד לעזור מעל ומעבר

                        עכשיו לעניין המהירות מצו"ב תוצאות בדיקה של עכשיו (6:30)
                        לדעתי הם שוב הוכיחו את עצמם וסידרו את העניין כפי שכתבו
                        (הסטיק הוא אמנם דור 4 אבל ישן מאד ולא משהו)

                        0_1553402106242_0e98525c-da5c-4fda-9b0f-c0f082ea81d9-image.png

                        לסיום שוב אמליץ לכל השואלים -
                        יש מקום אחד לתקשורת כשרה עם השירות המגיע לנו ויותר....

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • א מנותק
                          אלי TZA @אמא
                          נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                          @אמא בנושא השירות אני חותם על כל מילה שלך אבל בעניין האיטיות אני לא מבין מה אתה מוכיח כי כמו שכתוב בכותרת כל העניין הוא איטיות בשעות הערב ולא בשש בבוקר..

                          shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א מנותק
                            אמא
                            נערך לאחרונה על ידי

                            אולי אתה צודק
                            אבל נראה לי שכל היום לא היה משהו בשבוע שעבר
                            בכל זאת אבדוק שוב בערב

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • M מנותק
                              mdy @אמא
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אמא מאיפה בארץ?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • סים כשרס מנותק
                                סים כשר
                                נערך לאחרונה על ידי

                                שלום לכולם
                                בס"ד שדרגנו היום שוב את המערכת
                                בתקווה שבעז"ה זה יפתור את כל הבעיות
                                נשמח לקבל את הפידבק מאת לקוחותינו
                                ואנחנו מזמינים את כלל מתענייני נטפרי להצטרף

                                שירות לקוחות - סים כשר
                                טל 08-802-1818
                                מייל service@simkasher.co.il

                                M נ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                • M מנותק
                                  mdy @סים כשר
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @סים-כשר
                                  מתי החבילות החדשות?

                                  סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • סים כשרס מנותק
                                    סים כשר @mdy
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @mdy
                                    בס"ד בדיוק ברגע הנכון
                                    עובדים על זה

                                    שירות לקוחות - סים כשר
                                    טל 08-802-1818
                                    מייל service@simkasher.co.il

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • נ מנותק
                                      ניק ירושלמי @סים כשר
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @סים-כשר
                                      מרגישים בהחלט שיפור רב.
                                      אני לא מעלה עכשיו בדיקה כי אני במקום עם קליטה לא מלאה וזה לא ישקף, אבל אפי' פה זה הרבה יותר טוב

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • shragaS מנותק
                                        shraga @אלי TZA
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @אלי-TZA ....

                                        קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                                        א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • א מנותק
                                          אלי TZA @shraga
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @shraga כמו @ניק-ירושלמי מחכה לתנאים אופטימליים, בעז״ה בהמשך הערב.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • א מנותק
                                            אלי TZA @shraga
                                            נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                                            @shraga @סים-כשר במילה אחת: אכזבה..

                                            alt text

                                            alt text

                                            alt text

                                            מחכה לתוצאות אמת מ@ניק-ירושלמי ובעיקר מ@אמא.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון