• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    סים כשר - פרטנר - דיווחי משתמשים על עומס וכדו'

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    167 פוסטים 34 כותבים 13.8k צפיות 21 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • M מנותק
      mdy @ניק ירושלמי
      נערך לאחרונה על ידי

      @ניק-ירושלמי אמר בסים כשר - פרטנר - עומס בשעות הערב - עד מתי?:

      @mdy
      ממש לא נכון
      א. מה הקשר בין X2ONE לסים כשר זה ניח וזה ניד
      ב. גם אין שום קשר בהתנהלות, סים כשר לוקחים אחריות ומנהלים סוג של דיאלוג עם הלקוחות בשונה מהחברה השניה שגלגלה את כל ה"אשמה" על הלקוחות
      ג.. ו019 בכלל לא קשורים לענין לא היו פה שום תלונות בענין המהירות.
      כך שלא ברור מה משפט הסיכום הזה בא לומר

      X2ONE זה גם סלולר. והיו גם היו תלונות על 019 בשרשורים רבים. בימים האחרונים רבו התלונות גם על סים כשר (חוץ מהבעיה הספציפית של היום)

      משפט הסיכום מסכם את כל מה שהיה פה בחודשים האחרונים. למי שלא היה בעניין. זה הכל!

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • סים כשרס מנותק
        סים כשר @ניק ירושלמי
        נערך לאחרונה על ידי

        @ניק-ירושלמי
        זה תקלה נפרדת שיש לפאטנר מהצהריים

        שירות לקוחות - סים כשר
        טל 08-802-1818
        מייל service@simkasher.co.il

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • א מנותק
          אמא
          נערך לאחרונה על ידי

          שלום לכולם
          ראשית גילוי נאות אני לקוח שרוף של "סים כשר"
          לא אחליף אותם עם אפחד
          השירות שלהם פשוט מדהים אין דברים כאלו בשום חברה (ודאי לא בארץ)
          נותנים לי/לנו הרגשה נפלאה משתדלים תמיד לעזור מעל ומעבר

          עכשיו לעניין המהירות מצו"ב תוצאות בדיקה של עכשיו (6:30)
          לדעתי הם שוב הוכיחו את עצמם וסידרו את העניין כפי שכתבו
          (הסטיק הוא אמנם דור 4 אבל ישן מאד ולא משהו)

          0_1553402106242_0e98525c-da5c-4fda-9b0f-c0f082ea81d9-image.png

          לסיום שוב אמליץ לכל השואלים -
          יש מקום אחד לתקשורת כשרה עם השירות המגיע לנו ויותר....

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • א מנותק
            אלי TZA @אמא
            נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

            @אמא בנושא השירות אני חותם על כל מילה שלך אבל בעניין האיטיות אני לא מבין מה אתה מוכיח כי כמו שכתוב בכותרת כל העניין הוא איטיות בשעות הערב ולא בשש בבוקר..

            shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א מנותק
              אמא
              נערך לאחרונה על ידי

              אולי אתה צודק
              אבל נראה לי שכל היום לא היה משהו בשבוע שעבר
              בכל זאת אבדוק שוב בערב

              M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • M מנותק
                mdy @אמא
                נערך לאחרונה על ידי

                @אמא מאיפה בארץ?

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • סים כשרס מנותק
                  סים כשר
                  נערך לאחרונה על ידי

                  שלום לכולם
                  בס"ד שדרגנו היום שוב את המערכת
                  בתקווה שבעז"ה זה יפתור את כל הבעיות
                  נשמח לקבל את הפידבק מאת לקוחותינו
                  ואנחנו מזמינים את כלל מתענייני נטפרי להצטרף

                  שירות לקוחות - סים כשר
                  טל 08-802-1818
                  מייל service@simkasher.co.il

                  M נ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                  • M מנותק
                    mdy @סים כשר
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @סים-כשר
                    מתי החבילות החדשות?

                    סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • סים כשרס מנותק
                      סים כשר @mdy
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @mdy
                      בס"ד בדיוק ברגע הנכון
                      עובדים על זה

                      שירות לקוחות - סים כשר
                      טל 08-802-1818
                      מייל service@simkasher.co.il

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • נ מנותק
                        ניק ירושלמי @סים כשר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @סים-כשר
                        מרגישים בהחלט שיפור רב.
                        אני לא מעלה עכשיו בדיקה כי אני במקום עם קליטה לא מלאה וזה לא ישקף, אבל אפי' פה זה הרבה יותר טוב

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • shragaS מנותק
                          shraga @אלי TZA
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אלי-TZA ....

                          קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                          א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • א מנותק
                            אלי TZA @shraga
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @shraga כמו @ניק-ירושלמי מחכה לתנאים אופטימליים, בעז״ה בהמשך הערב.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • א מנותק
                              אלי TZA @shraga
                              נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                              @shraga @סים-כשר במילה אחת: אכזבה..

                              alt text

                              alt text

                              alt text

                              מחכה לתוצאות אמת מ@ניק-ירושלמי ובעיקר מ@אמא.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • סים כשרס מנותק
                                סים כשר
                                נערך לאחרונה על ידי

                                זה התוצאה שאני קבלתי
                                כשהקליטה שלי לא מי יודע מה
                                https://www.speedtest.net/result/8136874955‏

                                שירות לקוחות - סים כשר
                                טל 08-802-1818
                                מייל service@simkasher.co.il

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א מנותק
                                  אלי TZA @סים כשר
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @סים-כשר מעניין איך קיבלת פינג כזה, אולי יש כמה מכונות סינון ואנחנו על מכונות שונות?
                                  בכל מקרה זאת מהירות העלאה/הורדה הגיונית בעינך?
                                  מקובל עליך לשווק ללקוחות חבילות דור 4 במהירות הורדה שגם בדור 3 נחשבת לאיטית?

                                  סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • סים כשרס מנותק
                                    סים כשר @אלי TZA
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @אלי-TZA
                                    כתבתי לך שהקליטה שלי בעיתית והיא כמו דור 3
                                    ובשביל זה בקשנו עדכון מהלקוחות
                                    אין לנו אינטרס לשלם על שדרוגים שלא יביאו לנו תועלת

                                    שירות לקוחות - סים כשר
                                    טל 08-802-1818
                                    מייל service@simkasher.co.il

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • א מנותק
                                      אלי TZA @סים כשר
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @סים-כשר חשבתי בהתחלה שהבאת את התוצאה כהוכחה לשיפור ואז הבנתי שלא בדיוק אז התחלתי לערוך את ההודעה שלי וכבר הגבת..
                                      אז אם זה המצב מה עושים? עוברים לחבילות שתפתחו בסלקום?

                                      סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • סים כשרס מנותק
                                        סים כשר @אלי TZA
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @אלי-TZA
                                        בהתחלה שמחתי כי ראיתי שהפינג שלי השתפר (וקליטה אני יודע שאצלי זה לא הכי טוב)
                                        אחרי שראיתי את הפינג שלך הבנתי שצריך לבדוק האם באמת התקלה טופלה
                                        ואנחנו ממשיכים לבדוק
                                        אודה אם יש חברים נוספים שיכולים להביא תוצאה מהבדיקה שלהם

                                        שירות לקוחות - סים כשר
                                        טל 08-802-1818
                                        מייל service@simkasher.co.il

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • מנתקמ מנותק
                                          מנתק
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          זה עשיתי הרגע, זה בהחלט שיפור. דור 4

                                          https://www.speedtest.net/result/8137185967

                                          kdoshatmchne@gmail.com

                                          לחץ כאן למידע אודות סינון מערכות מולטימדיה ברכב

                                          ראה עוד

                                          א סים כשרס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א מנותק
                                            אלי TZA @מנתק
                                            נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                                            @מנתק כבר אחרי חצות והרבה פעמים בשעה הזאת העומס מתחיל לרדת.

                                            מנתקמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון