סים כשר - פרטנר - דיווחי משתמשים על עומס וכדו'
-
אז בסוף כולם אותו דבר לא משנה. אם אתה ב019 או X2ONE או בסים כשר. כולם לא משהו.
-
@mdy
ממש לא נכון
א. מה הקשר בין X2ONE לסים כשר זה ניח וזה ניד
ב. גם אין שום קשר בהתנהלות, סים כשר לוקחים אחריות ומנהלים סוג של דיאלוג עם הלקוחות בשונה מהחברה השניה שגלגלה את כל ה"אשמה" על הלקוחות
ג.. ו019 בכלל לא קשורים לענין לא היו פה שום תלונות בענין המהירות.
כך שלא ברור מה משפט הסיכום הזה בא לומר -
ידיעה מאתר לדעת מהשעות האחרונות
לקוחות של חברת הסלולר ‘פרטנר’ נתקלים בקשיים של הוצאת שיחות טלפון וגלישה סלולרית. התקלה החלה לפני השעה אחת, והיא מורגשת באזורים שונים ברחבי הארץ.
יעל, לקוחה של ‘פרטנר’ סיפרה לאתר לדעת: “ניסיתי להתקשר ולא הצלחתי, בשלב מסויים כיביתי את המכשיר והדלקתי מחדש ואז יכלתי להוציא שיחות אך לא לגלוש באינטרנט הסלולרי. כשהתקשרתי לחברת פרטנר, נאלצתי להמתין לא מעט זמן על הקו וכשענתה נציה היא הסבירה שזו תקלה כלל ארצית, ושהצפי שלהם לטיפול בתקלה הוא כשעה. אלא שמאז עברה שעה וטרם נפתרה התקלה”. יעל גם סיפרה כי נציגת השירות הציעה לה שירות טלויזיה של החברה, בה בשעה שמדובר בלקוחה חרדית.
צבי, שגם הוא לקוח של החברה התלונן ואמר כי העובדה שאין לו אינטרנט זה משהו שמשבש לו לגמרי את העבודה שהיא ברובה דרך האינטרנט. “אני לא מצליח לקבל התכתבויות והודעות חשובות בוואטסאפ, וכעת הצלחתי להתחבר דרך אינטרנט אלחוטי במקום שבו אני נמצא.
בדף הפייסבוק של חברת ‘פרטנר’, נכתב: ” לקוחות יקרים, אנו מקבלים דיווחים על עומסים ברשת הדור ה-4 באזורים שונים בארץ, אשר מקשים לסירוגין על גלישה וביצוע שיחות. אנו פועלים לטיפול מהיר ומודים לכם על הסבלנות. במידה ואתם חווים בעיה בגלישה, מומלץ לבחור במכשיר הסמארטפון שימוש ברשת דור 3 (3G), או לעבור לגלישה על גבי רשת wifi
-
@ניק-ירושלמי אמר בסים כשר - פרטנר - עומס בשעות הערב - עד מתי?:
@mdy
ממש לא נכון
א. מה הקשר בין X2ONE לסים כשר זה ניח וזה ניד
ב. גם אין שום קשר בהתנהלות, סים כשר לוקחים אחריות ומנהלים סוג של דיאלוג עם הלקוחות בשונה מהחברה השניה שגלגלה את כל ה"אשמה" על הלקוחות
ג.. ו019 בכלל לא קשורים לענין לא היו פה שום תלונות בענין המהירות.
כך שלא ברור מה משפט הסיכום הזה בא לומרX2ONE זה גם סלולר. והיו גם היו תלונות על 019 בשרשורים רבים. בימים האחרונים רבו התלונות גם על סים כשר (חוץ מהבעיה הספציפית של היום)
משפט הסיכום מסכם את כל מה שהיה פה בחודשים האחרונים. למי שלא היה בעניין. זה הכל!
-
@ניק-ירושלמי
זה תקלה נפרדת שיש לפאטנר מהצהריים -
שלום לכולם
ראשית גילוי נאות אני לקוח שרוף של "סים כשר"
לא אחליף אותם עם אפחד
השירות שלהם פשוט מדהים אין דברים כאלו בשום חברה (ודאי לא בארץ)
נותנים לי/לנו הרגשה נפלאה משתדלים תמיד לעזור מעל ומעברעכשיו לעניין המהירות מצו"ב תוצאות בדיקה של עכשיו (6:30)
לדעתי הם שוב הוכיחו את עצמם וסידרו את העניין כפי שכתבו
(הסטיק הוא אמנם דור 4 אבל ישן מאד ולא משהו)לסיום שוב אמליץ לכל השואלים -
יש מקום אחד לתקשורת כשרה עם השירות המגיע לנו ויותר.... -
@אמא בנושא השירות אני חותם על כל מילה שלך אבל בעניין האיטיות אני לא מבין מה אתה מוכיח כי כמו שכתוב בכותרת כל העניין הוא איטיות בשעות הערב ולא בשש בבוקר..
-
אולי אתה צודק
אבל נראה לי שכל היום לא היה משהו בשבוע שעבר
בכל זאת אבדוק שוב בערב -
@אמא מאיפה בארץ?
-
שלום לכולם
בס"ד שדרגנו היום שוב את המערכת
בתקווה שבעז"ה זה יפתור את כל הבעיות
נשמח לקבל את הפידבק מאת לקוחותינו
ואנחנו מזמינים את כלל מתענייני נטפרי להצטרף -
@סים-כשר
מתי החבילות החדשות? -
@mdy
בס"ד בדיוק ברגע הנכון
עובדים על זה -
@סים-כשר
מרגישים בהחלט שיפור רב.
אני לא מעלה עכשיו בדיקה כי אני במקום עם קליטה לא מלאה וזה לא ישקף, אבל אפי' פה זה הרבה יותר טוב -
@אלי-TZA ....
-
@shraga כמו @ניק-ירושלמי מחכה לתנאים אופטימליים, בעז״ה בהמשך הערב.
-
-
זה התוצאה שאני קבלתי
כשהקליטה שלי לא מי יודע מה
https://www.speedtest.net/result/8136874955 -
@סים-כשר מעניין איך קיבלת פינג כזה, אולי יש כמה מכונות סינון ואנחנו על מכונות שונות?
בכל מקרה זאת מהירות העלאה/הורדה הגיונית בעינך?
מקובל עליך לשווק ללקוחות חבילות דור 4 במהירות הורדה שגם בדור 3 נחשבת לאיטית? -
@אלי-TZA
כתבתי לך שהקליטה שלי בעיתית והיא כמו דור 3
ובשביל זה בקשנו עדכון מהלקוחות
אין לנו אינטרס לשלם על שדרוגים שלא יביאו לנו תועלת -
@סים-כשר חשבתי בהתחלה שהבאת את התוצאה כהוכחה לשיפור ואז הבנתי שלא בדיוק אז התחלתי לערוך את ההודעה שלי וכבר הגבת..
אז אם זה המצב מה עושים? עוברים לחבילות שתפתחו בסלקום?