-
להוסיף בדף הפניה אפשרות לדעת כמה פניות פעילות יש כרגע וכן את מספר מקבלי הפניות הפעילים כעת ושעות הפעילות הרשמיות לאותו יום.
כמו כן לציין עבור כל פניה מה מספרה בתור.
תודה! -
@tb עיין בשרשור הזה
http://forum.netfree.link/post/58221@MacroShadow אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
@by6199 אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
מה שבטוח יהיה יעיל זה לראות כמה פניות יש עם נקודה שנים ושלושה.
לדוגמא כשאני נכנס למערכת הפניות אני יראה שאני בתור 141 ואם אני שם שני נקודות אני בתור 48 שלושה נקודות אני 11 זה יהיה שיקול משמעותי בשליחת כמות נקודות וזירוז טיפול.
גם אם מדובר במוצ"ש ובמקרה אין בודקים לחלק מהדברים זה מייעל הרבה, והתועלת גדולה מהנזק בדר"כ של איבוד נקודות
תרשו לי לחלוק על דעתכם. התועלת שבהצעה היא מוגבלת מאוד, שכן לא משנה כמה פניות יש כמו שמשנה כמה פניות מורכבות יש לפני הפניה שלכם.
יש פניות שהטיפול שבהם יכול לקחת ימים ויותר, אפילו אם יש להם 3 נקודות.בנוסף, הפניות מטופלות בידי מספר צוותים שונים כפי שניתן לראות בתוית שיש לפניה (בדיקת אתר, טיפול מקצועי, קהילה, תיוג, שאלת רב וכו'). הצעתכם תדרוש חישוב נפרד לכל מחלקה. מה עוד שחלק מהפניות נשלחות ללא תוית וצריכים לעבור מיון ראשוני לפני הטיפול. מובן א"כ שאין דרך לדעת לאיזו מחלקה תשוייך הפניה וממילא גם לא ניתן לחשב את מספר הפניות הממתינות לפניה באותה מחלקה.