יש לך מכר ששוקל להצטרף לנטפרי? תגיד לו שיודיע לספק בהתחברות שהוא בחר בו בגלל שהוא לא נכנע ללחצים
מכיר מישהו באתוג רימון שעוזב? תן לו ליידע את ההנהלה שהעזיבה היא חלק ממלחמה שהם בחרו נגד הציבור.
יש לך מכר ששוקל להצטרף לנטפרי? תגיד לו שיודיע לספק בהתחברות שהוא בחר בו בגלל שהוא לא נכנע ללחצים
מכיר מישהו באתוג רימון שעוזב? תן לו ליידע את ההנהלה שהעזיבה היא חלק ממלחמה שהם בחרו נגד הציבור.
@magicode אמר בקיבלתי סימן.:
@957
הבעיה בטקסט הזה. שזה נשמע שהאיום זה על מישהו אחר.
פה האיום הוא על עצמנו. יש פה סיכון שאנחנו בעצמנו לא נוכל להשתמש בסינון הזה שקוראים לו נטפרי.
יש לא מעט משתמשי נטפרי המחזיקים חתימה במייל שהופצה כאן, אין לי אינטרנט יש לי נטפרי.
אם @GolanArt או @zvizvi יכול לעצב תמונה לחתימה הקוראת לתרום לקמפיין לדעתי זה ירוץ בחתימות במייל
קורה לא הרבה ששולחים פנייה ואין ידע האם לשלוח עם כמה נקודות או שאחד יספיק, כמו"כ לעתים שולחים עם 3 ומחכים שעות כי זה בזמן שאין בודק וזה לא מקדם כלום לפחות בטווח המיידי שעבורו נשלח.
מציע לעשות כמו שרואים בתמונות כעת נבדקות תמונות שנשלחו לפני xxx שניות, יופיע כעת ממתינים 150 פניות בעדיפות נמוכה 35 בעדיפות בינונית 15 דחופים (העדיפות לפי הנקודות) קיים כעת בודק צפי לטיפול בבדיקה שעתיים, או הבודק יתחיל בבדיקה בעוד 4 שעות (בלילה לדוגמא)
מדי פעם נגמרים לי הנקודות, אני חושב לרכוש נקודות ואז אני אומר מה אני יעשה עם נקודות שנגמרים עוד 40 יום, אני צריך עכשיו 2 נקודות לימים האחרונים בחודש, למה לי לקנות חבילה עם תוקף קצר.
אולי יש מצב מוסיפים עוד סוגי חבילות, חבילה לטווח קצר כמו עכשיו במחיר הרלוונטי.
חבילות טיפה יותר יקרות אבל במחיר סביר בתוקף לשנה או ללא תוקף.
@Glantz הרעיון גדול, מספר נקודות לדעתי.
1 בשביל מה לתת Gsuite או לבצע הפנייה מתוך הgmail או אאוטלוק למה לפרנס את גוגל ולהגדיל הוצאות? כל החברות המספקות מייל נפרד לא נותנות Gsuite על חשבונם אין לזה היגיון.
2 השירות לא יעבוד על בסיס מתנדבים בחינם כי הוא פשוט לא יעבוד, נבול תיבול אתה וכל מתנדביך.
הפתרון לזה חייב לעבוד על בסיס נחיצות פנייה מול תגמול כלשהו, כלומר השולח ישלח בקשה רק עם נקודה וכדומה כי אחרת המתנדבים יעבדו אצלו יומם ולילה.
פרוייקט כזה לא יכול להיות על מתנדבים נטו הוא חייב מנגנון תגמול אפילו קטן למתנדבים כדי שיעבוד קבוע, גם אם נקודה לא שווה את זמן הפנייה ויהיה תגמול קטן לכל מתנדב זה יתן לפרוייקט כח לעבוד
כיום שכללהפניות מגיעות למייל, אולי רצוי להוסיף אופצייה לסמן בממשק הוגעה כנקראה בלי לפתוח, כשחוזרים לממשק ויש פניות שכביכול לא נקראו זה קצת...
@קלוגר אמר בטלפון כשר במחיר הוגן:
@by6199
השאלה מי עושה את הכסף הגדול, קשה להניח שאלו בעלי החנויות.
נכון להיום מקובל שגורמים בוועדה עושים את הכסף כלומר שפי תקשורת.
נכתב גם באשכול כלשהו שיש הגבלה שהחנויות הכשרות מקבלים את המכשירים ממשווק מורשה מטעם הוועדה וכו'.
אני ירחיב קצת מה קורה.
החנויות הכשרות אינם מורשים לקנות מכשירים דרך סוכן כלשהו אלא רק דרך המשווק המורשה (נפרט בהמשך), יבואן מכשירים יכול למכור למשווק המורשה רק בתנאי ולא מוכר לכל גורם אחר.
לשיטה זו קוראים קרטל, וזה בוודאי לא גורם להוזלת המחיר.
למי שהסתפק אני יוסיף עוד משפט קצר, המשווק המורשה הוא "שפי תקשורת" בבעלות אשתו של האחראי היום בוועדה.
מכאן כל אחד מוזמן להסיק מסקנות או לתקן אותי אם יש לו ידע מדוייק שהמצב שונה.
@aiib מחיר הוגן לא קשור למתחרה זה שאושר עד מעדיף להפסיד כסף על מוצר זה לא אומר שמחיר חנות אחרת לא הוגן, לא הוגן נגזר ביחס למוצר לחם פרוס לא אמור לעלות 15 שקלים וכו'
@magicode אמר בטלפון כשר במחיר הוגן:
@by6199 קראתי את מה שכתבת שני פעמים לא הצלחתי להבין מה אתה רוצה. אז ממילא אני לא יכול להגיב.
אני סבור ומשוכנע קצת שונה ממה שמוצג על ידך המצב כיום, עם זאת ציינתי כי אין לי כל רצון להתווכח על המצב בפועל כי זה לא ייגמר.
רציתי שני דברים
1 אל תקבע מחיר הוגן תציין מחירים בדף זה יוביל לתחרות ולמחיר הוגן יותר, ניתן לקבוע רף עד מתי ניתן להיכנס לדף, כלומר עד 405 ש"ח ניתן להיות רשום מעבר לזה החנות לא תירשם.
2 להוסיף פסקה או דף שיכלול אופציות נדרשות מטלפון כשר, אולי דף זה יניע מאן דהוא לייבא/לייצר משהו נורמלי על בסיס דרישות הציבור
@magicode אני לא רוצה לפתוח בדיון אומציונלי, האם ההחלטה לסגור נכונה או לא.
להגיד שההודעה של המעניינים נשלחה לשם הפגנה ואמצעי לחץ.
על בסיס מה היא נאמרה? תחושת בטן? אמוציות?
ההודעה שנשלחה למנויים היום עברה אתמול לא מעט עיניים, מי שמפעיל את הרשימה ישב על קוצו של יו"ד על מנת שההודעה תהיה מכובדת ומכבדת שבסה"כ יושמע צד שני.
אני במקרה מכיר את הסיפור, כולל פניות וניסיונות של המעניינים להגיע להסכמות עם נטפרי לפני כמה חודשים כשנחסם הדף נחיתה שלהם להרשמה.
המעניינים שולח היום 3 פעמים בשבוע לאנשים חומר והוא קיים כבר לא מעט שנים, (בשנים הראשונות לא נכנס שום פרסומת, זה התחיל מפלטפורמה לשלוח חומר מצונזר ונקי).
האם העלית אי פעם בדעתך כמה שעות ביממה מוקדשים לצורך סינון התכנים שנשלחים? ייתכן שנטפרי דורשת יותר, על מנת שההגדרות המחמירות של נטפרי ייושמו פשוט צריך לנהל איתם שיח, שמשום מה למרות רצונם לא הצליחו לנהל דיאלוג עם נטפרי.
מישהו כאן העלה שאלה על קטלוג לנשים, אני לא אוהב את הפרסום של החברה הזו כמו הרבה אחרים, האם כל מי שמפרסם אותם נחסם? לא!!!!
נקודה אחרונה לסיום, לעתים ניתן לקבל רושם ממכלול פעילות של אדם לעומת אדם אחר.
אני לא מכיר את כל הצדקנים כאן, אני כן מכיר את הצד השני, ומדובר ביהודי יקר וירא שמיים, ולא באיזה משועמם שמחפש לשלוח זבל כפי שהוצג בשלל הביטויים כאן.
החברה נסגרה בהוראת בית משפט
https://bizzness.net/בית-המשפט-הכריע-אייס-תקשורת-חכמה-תיסג/
@mashav מתי התקינו לך את הקו שאמרו לך את זה?
לכאורה זה מבוסס על סיפור מלפני שנתיים
@chocolate הבעייה הייתה מאז ומתמיד, גם אני נתקל בה כל פעם שאני פותח קו חדש.
(לא מבין מה דחוף לשלוח צינתוקים במקום שיחה)
@ב-ל בעבר מהירות הבדיקה האנושית היה ענין של שניות ספורות, מה שייתר את הצורך בהפרדה של רובוטי ואנושי על חסרונותיו.
נכון להיום העומס בבדיקה גדול מאוד, דבר זה הוא כבר מתחילת הקורונה כמעט ואין שינוי משמעותי לטובה, (בימי הסגר היה יותר עומס).
ככל ואין כוונה להגדיל את כמות הבודקים כדי לחזור למצב המהירות טרום קורונה היה נכון לשלב בדיקה רובוטית לכל הפחות למיון התמונות לסוג בדיקה.
לדוגמא: נכון להיום תמונות צרות נשלחות לבדיקה נפרדת איטית יותר (כך נכתב כאן לא פעם) כדי למנוע פספוסים.
היה נכון שהבדיקה הרובוטית תפריד בין הקבצים שלכאורה נקיים בוודאות רק רוצים עין אנושית לבין קבצים שהרובוט לא יכול לקבוע או קבצים בעלי סיכון לתמונות שאמורים להיחסם.
@שלו אמר במסלולים בנטפרי:
בעת זה כבר מופיע ברישום יוזר חדש
https://netfree.link/welcome/#/plans
מוזר שבמסלול הרגיל לא כתוב מחיר כמה זה עולה.
@magicode יש כוונה להעלות את המחיר כעת?
@nk הדיון למי שלא מפרסם בפייסבוק ומכיר את הפלטפורמה לא רלוונטי (ובתוכם אני).
רק מי שמשתמש ידע לומר מה מספק אותו ומה לא, ורק אז יהיה שייך לדעת מה אפשרי לפתוח והאם אפשר.
@מעמד זה שעבר 4 שנים ועדיין אין מידע לבעלי אתרים מה ההנחיות זה בשורה?
אם אתה סבור שעבר יותר מדי זמן אולי תרים את הכפפה?
@ברוך-כלפה אמר בפתיחת רשתות חברתיות (פיסבוק אינסטגרם וכד') לעסקים בלבד.:
@by6199
קודם כול עצם הפרסום זה דבר מבורך לכשעצמו
ואולי יהיה אפשרי לפתוח תגובות באופנים מסומים הפורום נועד לעלות רעיונות כיצד לעשות זאת זאת מבלי לוותר על קוצו של יודיכול להיות שאפשר שהתגבוה תעביר תגולש לגורם שלישי /לאתר/דף נחיתה.
ושם הבעל עסק יגיב לתגובות הגולשים.
בעברית מה שהצעת זה שהוא יענה להם במקלדת בטלפון וזה יירשם שם..