האם נטפרי תומכים בחברת פרטנר (קווי)?
-
@zeevgros אני רוצה להעביר מחשב נתיב לנטפרי, הספק כיום הוא פרטנר+תשתית, פניתי ל019 אבל הם רוצים איזה מס' תשתית, והמס' תשתית שקיבלתי בפרטנר לא תואם להם, ואני לא מצליח לעבור, מישהו מכיר את זה? מדובר בתשתית שבמקור היתה של בזק
-
@HP079
למי אתה משלם כהיום עבור התשתית? אם לפרטנר אז תשאל אותם על איזה מס' קו יושב התשתית.
ואם אתה משלם לבזק אז תשאל את בזק -
@zeevgros זהו שאני משלם לפרטנר, והם אומרים שהם יודעים, אבל ב019 הנציגים טוענים שהם לא מציליחים ואחד מהפרטים שגוי, או הת.ז. (שבדקתי ולא, איתה קיבלתי את המס' תשתית בפרטנר) או המס' תשתית...
בינתיים יש התקדמות כלשהיא, היום בבוקר נפל האינטרנט אצלי, אולי זה בגלל שהם העבירו את התשתית ועדיין לא הפעילו לי אצלם... עכשיו אני מחכה בשרל"ק.
-
בפרטנר הזמינו לי טכנאי בזק שיטפל בקופסא, הם טוענים שאולי הניסיון ניוד של 019 גרם לזה...
עכשיו אני יצאתי מבולבל לחלוטין, אולי יש כאן מי שיוכל לעזור לי @סים-כשר או @frize37 אני רוצה סה"כ להתחבר לנטפרי כיום יש לי תשתית בזק שנמצאת בפרטנר+קו טלפון בפרטנר, אני מעוניין להשאיר את הטלפון בפרטנר, ואת האינטרנט+תשתית להעביר לספק של נטפרי, יש לי ראוטר שקניתי בזמנו מפרטנר שאמור לתמוך עד 40 מגה, תוכלו לעזור?
-
@y-t לי יש אותו ראוטר וטלפון פרטנר ספק 019 עובד מצויין
-
@HP079 ננסה לבדוק מול פרטנר אולי יש פתרון
-
@סים-כשר אל תשאל מה התקדם מאז... בינתיים אני מיום רביעי שעבר בלי טלפון בבית ובלי אינטרנט...
הטכנאי של בזק הגיע וטיפל בקופסא ברביעי בערב, אף אחד לא טרח לעדכן אותי שהוא הגיע, רק בשישי החלטתי שהם הגזימו והרמתי טלפון, אומרים לי הוא היה ברביעי, זה לא הסתדר? עניתי שלא, אז שלחו אותי למישהו אחר, הוא אומר לי אני יזמין לך טכנאי לבית שיבדוק מה קורה, אמרתי, טוב מה נעשה... אבל מה, אחרי דקה אומר לי הבנאדם, אני לא יכול להזמין לך טכנאי, למה? אתה לא רשום כלקוח שלנו בתשתית וקו אינטרנט אלא רק בטלפון! אני אומר לו, מההה???? הוא אומר לי, סורי, זה מה יש. תצטרך קודם טכנאי שיתקין מחדש את התשתית אצלנו, ואז נראה מה הבעיה (לכאו' זה הבעיה, אבל אל תגלו ).
קיבלתי את רוע הגזירה, אבל הוא אומר לי, אני תמיכה טכנית, אני לא יכול להזמין טכנאי שמחבר אנשים לפרטנר אלא רק פותר תקלות, אז אני מעביר אותך לשרל"ק... ועוד לפני שהספקתי לפתוח ת'פה, התחילה המנגינה... אחרי המתנה ארוכה כרגיל (יותר מ3 דק' 22) עונה לי איזה פקידה, אני מסביר לה ת'בעיה, ומה אמרו לי לעשות, היא אומרת אין בעיה, רק רגע. אחרי שניה, היא מתחילה לברבר ת'שכל שאין לה איך לעזור וזה קשור לטכני וכו' וכו'... אחרי שרבתי איתה קצת, היא אומרת לי תן טלפון ויחזור אליך אחד שמטפל בכאלה דברים. נתתי, ותנחשו מה קרה? הוא לא חזר! ככה גם במוצ"ש בטכני, ביום ראשון והיום... לא חזרו אלי כלום, אני מתקשר, מתאם הגעה של טכנאי התקנה, המוקדנית אומרת לי תן טלפון יחזרו אליך עוד מעט לתיאום (עמדות? ) ונאדה! הטלפון שותק!!
היום בצהריים עלה לי הג'ננה, התקשרתי לשרל"ק, וצעקתי עליהם כמו שצריך, שלחו לי איזה אחת, לקחה פרטי מנוי, (מה את לוקחת? הזדהתי בפניך עם ת.ז. של מנוי טלפון, יש לך הכל שם, לא?) ומבטיחה לחזור בסיום המשמרת לתיאום אחרון... הסברתי לה כמה הבטיחו לפניה, והיא מתעקשת, ככה זה עובד לא יודעת למה לא חזרו אליך... אולי הטלפון לא עבד מיותר לציין שכנראה שעד לרגע זה ממש היא לא סיימה את המשמרת...
וכל זה כשכל המתנה בטלפון לוקחת כ20 דק', ועוד בימים כאלו שטלפון זה מצרך חיוני...
תכל'ס כבר התייאשתי, אני חושב שאאלץ להישאר עם הנתיב שיש לי, ולא אזכה לעבור לנטפרי...
- בבזק הקו מופיע כנמצא בפרטנר.
- 019 טוענים שאין לי אצלם שום מנוי, אלא רק בקשת פתיחה שלא הושלמה. וודאי שלא תשתית.
*את התקלה בניוד כנראה שמצאתי... בפרטנר התשתית והכל מופיע על ת.ז. אחד, אבל בבזק זה מופיע על מס' זהות אחרת... כנראה שזה היה הבעיה.
-
@HP079 תעשה ניוד לבזק ותבקש מהם לטפל בתשתית
אח"כ תתחיל את התהליך מהתחלה -
@HP079 אמר בהאם נטפרי תומכים בחברת פרטנר (קווי)?:
@סים-כשר אל תשאל מה התקדם מאז... בינתיים אני מיום רביעי שעבר בלי טלפון בבית ובלי אינטרנט...
הטכנאי של בזק הגיע וטיפל בקופסא ברביעי בערב, אף אחד לא טרח לעדכן אותי שהוא הגיע, רק בשישי החלטתי שהם הגזימו והרמתי טלפון, אומרים לי הוא היה ברביעי, זה לא הסתדר? עניתי שלא, אז שלחו אותי למישהו אחר, הוא אומר לי אני יזמין לך טכנאי לבית שיבדוק מה קורה, אמרתי, טוב מה נעשה... אבל מה, אחרי דקה אומר לי הבנאדם, אני לא יכול להזמין לך טכנאי, למה? אתה לא רשום כלקוח שלנו בתשתית וקו אינטרנט אלא רק בטלפון! אני אומר לו, מההה???? הוא אומר לי, סורי, זה מה יש. תצטרך קודם טכנאי שיתקין מחדש את התשתית אצלנו, ואז נראה מה הבעיה (לכאו' זה הבעיה, אבל אל תגלו ).
קיבלתי את רוע הגזירה, אבל הוא אומר לי, אני תמיכה טכנית, אני לא יכול להזמין טכנאי שמחבר אנשים לפרטנר אלא רק פותר תקלות, אז אני מעביר אותך לשרל"ק... ועוד לפני שהספקתי לפתוח ת'פה, התחילה המנגינה... אחרי המתנה ארוכה כרגיל (יותר מ3 דק' 22) עונה לי איזה פקידה, אני מסביר לה ת'בעיה, ומה אמרו לי לעשות, היא אומרת אין בעיה, רק רגע. אחרי שניה, היא מתחילה לברבר ת'שכל שאין לה איך לעזור וזה קשור לטכני וכו' וכו'... אחרי שרבתי איתה קצת, היא אומרת לי תן טלפון ויחזור אליך אחד שמטפל בכאלה דברים. נתתי, ותנחשו מה קרה? הוא לא חזר! ככה גם במוצ"ש בטכני, ביום ראשון והיום... לא חזרו אלי כלום, אני מתקשר, מתאם הגעה של טכנאי התקנה, המוקדנית אומרת לי תן טלפון יחזרו אליך עוד מעט לתיאום (עמדות? ) ונאדה! הטלפון שותק!!
היום בצהריים עלה לי הג'ננה, התקשרתי לשרל"ק, וצעקתי עליהם כמו שצריך, שלחו לי איזה אחת, לקחה פרטי מנוי, (מה את לוקחת? הזדהתי בפניך עם ת.ז. של מנוי טלפון, יש לך הכל שם, לא?) ומבטיחה לחזור בסיום המשמרת לתיאום אחרון... הסברתי לה כמה הבטיחו לפניה, והיא מתעקשת, ככה זה עובד לא יודעת למה לא חזרו אליך... אולי הטלפון לא עבד מיותר לציין שכנראה שעד לרגע זה ממש היא לא סיימה את המשמרת...
וכל זה כשכל המתנה בטלפון לוקחת כ20 דק', ועוד בימים כאלו שטלפון זה מצרך חיוני...
תכל'ס כבר התייאשתי, אני חושב שאאלץ להישאר עם הנתיב שיש לי, ולא אזכה לעבור לנטפרי...
- בבזק הקו מופיע כנמצא בפרטנר.
- 019 טוענים שאין לי אצלם שום מנוי, אלא רק בקשת פתיחה שלא הושלמה. וודאי שלא תשתית.
*את התקלה בניוד כנראה שמצאתי... בפרטנר התשתית והכל מופיע על ת.ז. אחד, אבל בבזק זה מופיע על מס' זהות אחרת... כנראה שזה היה הבעיה.
רחמנות !
טוב , ביורוקרטיה ישראלית אופיינית -
@מעמד בסוף עברתי!!
ניידתי ל019 וגמרתי את הסיפור!!