• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    האם נטפרי תומכים בחברת פרטנר (קווי)?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    37 פוסטים 11 כותבים 3.2k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • כ מנותק
      כתר תורה
      נערך לאחרונה על ידי

      @ליכט האם ספק של נטפרי RL יעבוד על זה הטלפון של פרטנר בראוטר של פרטנר?

      ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ליכטל מנותק
        ליכט @כתר תורה
        נערך לאחרונה על ידי

        @כתר-תורה
        אצלי זה עובד.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • Y מנותק
          y t
          נערך לאחרונה על ידי

          שלום וברכה לכל אלו שיש להם קו נייח של פרטנר עם נטפרי
          יש לי קו נייח של פרטנר, והתחברתי עכשיו לנטפרי דרך 019
          הראוטר שלי הוא Technicolor TG789
          ב-019 טוענים שהם לא יודעים להגדיר ראוטר זה
          וחייבים לחזור לפרטנר
          בפרטנר טוענים שבשביל הטלפון צריך דווקא אותם
          מישהו יודע להגיד מה בדיוק אמורים לעשות???

          HP079H Z ב 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • HP079H מנותק
            HP079 נקיפדיה @y t
            נערך לאחרונה על ידי

            @y-t ל019 אין טלפון, הם יכולים לתת לך רק קו אינטרנט+תשתית, הטלפון עצמו נשאר בפרטנר

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • Z מנותק
              zeevgros @y t
              נערך לאחרונה על ידי

              @y-t
              אתה צריך להתקשר לפרטנר ולהגיד להם שיגדירו לך בתוך הראוטר שלהם את השם משתמש והסיסמה שקיבלת מ 019

              מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
              מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
              052-7638681 zeevgros@gmail.com

              HP079H 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • HP079H מנותק
                HP079 נקיפדיה @zeevgros
                נערך לאחרונה על ידי

                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • HP079H מנותק
                  HP079 נקיפדיה @zeevgros
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @zeevgros אני רוצה להעביר מחשב נתיב לנטפרי, הספק כיום הוא פרטנר+תשתית, פניתי ל019 אבל הם רוצים איזה מס' תשתית, והמס' תשתית שקיבלתי בפרטנר לא תואם להם, ואני לא מצליח לעבור, מישהו מכיר את זה? מדובר בתשתית שבמקור היתה של בזק

                  Z תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • Z מנותק
                    zeevgros @HP079
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @HP079
                    למי אתה משלם כהיום עבור התשתית? אם לפרטנר אז תשאל אותם על איזה מס' קו יושב התשתית.
                    ואם אתה משלם לבזק אז תשאל את בזק

                    מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                    מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                    052-7638681 zeevgros@gmail.com

                    HP079H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • HP079H מנותק
                      HP079 נקיפדיה @zeevgros
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @zeevgros זהו שאני משלם לפרטנר, והם אומרים שהם יודעים, אבל ב019 הנציגים טוענים שהם לא מציליחים ואחד מהפרטים שגוי, או הת.ז. (שבדקתי ולא, איתה קיבלתי את המס' תשתית בפרטנר) או המס' תשתית...

                      בינתיים יש התקדמות כלשהיא, היום בבוקר נפל האינטרנט אצלי, אולי זה בגלל שהם העבירו את התשתית ועדיין לא הפעילו לי אצלם... עכשיו אני מחכה בשרל"ק.

                      HP079H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • HP079H מנותק
                        HP079 נקיפדיה @HP079
                        נערך לאחרונה על ידי

                        בפרטנר הזמינו לי טכנאי בזק שיטפל בקופסא, הם טוענים שאולי הניסיון ניוד של 019 גרם לזה... 🙂

                        עכשיו אני יצאתי מבולבל לחלוטין, אולי יש כאן מי שיוכל לעזור לי @סים-כשר או @frize37 אני רוצה סה"כ להתחבר לנטפרי כיום יש לי תשתית בזק שנמצאת בפרטנר+קו טלפון בפרטנר, אני מעוניין להשאיר את הטלפון בפרטנר, ואת האינטרנט+תשתית להעביר לספק של נטפרי, יש לי ראוטר שקניתי בזמנו מפרטנר שאמור לתמוך עד 40 מגה, תוכלו לעזור?

                        סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ב מנותק
                          בנימין @y t
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @y-t לי יש אותו ראוטר וטלפון פרטנר ספק 019 עובד מצויין

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • סים כשרס מנותק
                            סים כשר @HP079
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @HP079 ננסה לבדוק מול פרטנר אולי יש פתרון

                            שירות לקוחות - סים כשר
                            טל 08-802-1818
                            מייל service@simkasher.co.il

                            HP079H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • HP079H מנותק
                              HP079 נקיפדיה @סים כשר
                              נערך לאחרונה על ידי HP079

                              @סים-כשר אל תשאל מה התקדם מאז... בינתיים אני מיום רביעי שעבר בלי טלפון בבית ובלי אינטרנט...

                              הטכנאי של בזק הגיע וטיפל בקופסא ברביעי בערב, אף אחד לא טרח לעדכן אותי שהוא הגיע, רק בשישי החלטתי שהם הגזימו והרמתי טלפון, אומרים לי הוא היה ברביעי, זה לא הסתדר? עניתי שלא, אז שלחו אותי למישהו אחר, הוא אומר לי אני יזמין לך טכנאי לבית שיבדוק מה קורה, אמרתי, טוב מה נעשה... אבל מה, אחרי דקה אומר לי הבנאדם, אני לא יכול להזמין לך טכנאי, למה? אתה לא רשום כלקוח שלנו בתשתית וקו אינטרנט אלא רק בטלפון! אני אומר לו, מההה???? הוא אומר לי, סורי, זה מה יש. תצטרך קודם טכנאי שיתקין מחדש את התשתית אצלנו, ואז נראה מה הבעיה (לכאו' זה הבעיה, אבל אל תגלו 🙂 ).

                              קיבלתי את רוע הגזירה, אבל הוא אומר לי, אני תמיכה טכנית, אני לא יכול להזמין טכנאי שמחבר אנשים לפרטנר אלא רק פותר תקלות, אז אני מעביר אותך לשרל"ק... ועוד לפני שהספקתי לפתוח ת'פה, התחילה המנגינה... אחרי המתנה ארוכה כרגיל (יותר מ3 דק' 🙂 22) עונה לי איזה פקידה, אני מסביר לה ת'בעיה, ומה אמרו לי לעשות, היא אומרת אין בעיה, רק רגע. אחרי שניה, היא מתחילה לברבר ת'שכל שאין לה איך לעזור וזה קשור לטכני וכו' וכו'... אחרי שרבתי איתה קצת, היא אומרת לי תן טלפון ויחזור אליך אחד שמטפל בכאלה דברים. נתתי, ותנחשו מה קרה? הוא לא חזר! ככה גם במוצ"ש בטכני, ביום ראשון והיום... לא חזרו אלי כלום, אני מתקשר, מתאם הגעה של טכנאי התקנה, המוקדנית אומרת לי תן טלפון יחזרו אליך עוד מעט לתיאום (עמדות? 🙂 ) ונאדה! הטלפון שותק!!

                              היום בצהריים עלה לי הג'ננה, התקשרתי לשרל"ק, וצעקתי עליהם כמו שצריך, שלחו לי איזה אחת, לקחה פרטי מנוי, (מה את לוקחת? הזדהתי בפניך עם ת.ז. של מנוי טלפון, יש לך הכל שם, לא?) ומבטיחה לחזור בסיום המשמרת לתיאום אחרון... הסברתי לה כמה הבטיחו לפניה, והיא מתעקשת, ככה זה עובד לא יודעת למה לא חזרו אליך... אולי הטלפון לא עבד 😞 מיותר לציין שכנראה שעד לרגע זה ממש היא לא סיימה את המשמרת...

                              וכל זה כשכל המתנה בטלפון לוקחת כ20 דק', ועוד בימים כאלו שטלפון זה מצרך חיוני...

                              תכל'ס כבר התייאשתי, אני חושב שאאלץ להישאר עם הנתיב שיש לי, ולא אזכה לעבור לנטפרי...

                              • בבזק הקו מופיע כנמצא בפרטנר.
                              • 019 טוענים שאין לי אצלם שום מנוי, אלא רק בקשת פתיחה שלא הושלמה. וודאי שלא תשתית.
                                *את התקלה בניוד כנראה שמצאתי... בפרטנר התשתית והכל מופיע על ת.ז. אחד, אבל בבזק זה מופיע על מס' זהות אחרת... כנראה שזה היה הבעיה.
                              סים כשרס מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • סים כשרס מנותק
                                סים כשר @HP079
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @HP079 תעשה ניוד לבזק ותבקש מהם לטפל בתשתית
                                אח"כ תתחיל את התהליך מהתחלה

                                שירות לקוחות - סים כשר
                                טל 08-802-1818
                                מייל service@simkasher.co.il

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • מ מנותק
                                  מעמד @HP079
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @HP079 אמר בהאם נטפרי תומכים בחברת פרטנר (קווי)?:

                                  @סים-כשר אל תשאל מה התקדם מאז... בינתיים אני מיום רביעי שעבר בלי טלפון בבית ובלי אינטרנט...

                                  הטכנאי של בזק הגיע וטיפל בקופסא ברביעי בערב, אף אחד לא טרח לעדכן אותי שהוא הגיע, רק בשישי החלטתי שהם הגזימו והרמתי טלפון, אומרים לי הוא היה ברביעי, זה לא הסתדר? עניתי שלא, אז שלחו אותי למישהו אחר, הוא אומר לי אני יזמין לך טכנאי לבית שיבדוק מה קורה, אמרתי, טוב מה נעשה... אבל מה, אחרי דקה אומר לי הבנאדם, אני לא יכול להזמין לך טכנאי, למה? אתה לא רשום כלקוח שלנו בתשתית וקו אינטרנט אלא רק בטלפון! אני אומר לו, מההה???? הוא אומר לי, סורי, זה מה יש. תצטרך קודם טכנאי שיתקין מחדש את התשתית אצלנו, ואז נראה מה הבעיה (לכאו' זה הבעיה, אבל אל תגלו 🙂 ).

                                  קיבלתי את רוע הגזירה, אבל הוא אומר לי, אני תמיכה טכנית, אני לא יכול להזמין טכנאי שמחבר אנשים לפרטנר אלא רק פותר תקלות, אז אני מעביר אותך לשרל"ק... ועוד לפני שהספקתי לפתוח ת'פה, התחילה המנגינה... אחרי המתנה ארוכה כרגיל (יותר מ3 דק' 🙂 22) עונה לי איזה פקידה, אני מסביר לה ת'בעיה, ומה אמרו לי לעשות, היא אומרת אין בעיה, רק רגע. אחרי שניה, היא מתחילה לברבר ת'שכל שאין לה איך לעזור וזה קשור לטכני וכו' וכו'... אחרי שרבתי איתה קצת, היא אומרת לי תן טלפון ויחזור אליך אחד שמטפל בכאלה דברים. נתתי, ותנחשו מה קרה? הוא לא חזר! ככה גם במוצ"ש בטכני, ביום ראשון והיום... לא חזרו אלי כלום, אני מתקשר, מתאם הגעה של טכנאי התקנה, המוקדנית אומרת לי תן טלפון יחזרו אליך עוד מעט לתיאום (עמדות? 🙂 ) ונאדה! הטלפון שותק!!

                                  היום בצהריים עלה לי הג'ננה, התקשרתי לשרל"ק, וצעקתי עליהם כמו שצריך, שלחו לי איזה אחת, לקחה פרטי מנוי, (מה את לוקחת? הזדהתי בפניך עם ת.ז. של מנוי טלפון, יש לך הכל שם, לא?) ומבטיחה לחזור בסיום המשמרת לתיאום אחרון... הסברתי לה כמה הבטיחו לפניה, והיא מתעקשת, ככה זה עובד לא יודעת למה לא חזרו אליך... אולי הטלפון לא עבד 😞 מיותר לציין שכנראה שעד לרגע זה ממש היא לא סיימה את המשמרת...

                                  וכל זה כשכל המתנה בטלפון לוקחת כ20 דק', ועוד בימים כאלו שטלפון זה מצרך חיוני...

                                  תכל'ס כבר התייאשתי, אני חושב שאאלץ להישאר עם הנתיב שיש לי, ולא אזכה לעבור לנטפרי...

                                  • בבזק הקו מופיע כנמצא בפרטנר.
                                  • 019 טוענים שאין לי אצלם שום מנוי, אלא רק בקשת פתיחה שלא הושלמה. וודאי שלא תשתית.
                                    *את התקלה בניוד כנראה שמצאתי... בפרטנר התשתית והכל מופיע על ת.ז. אחד, אבל בבזק זה מופיע על מס' זהות אחרת... כנראה שזה היה הבעיה.

                                  רחמנות !
                                  טוב , ביורוקרטיה ישראלית אופיינית

                                  HP079H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • HP079H מנותק
                                    HP079 נקיפדיה @מעמד
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מעמד בסוף עברתי!!
                                    ניידתי ל019 וגמרתי את הסיפור!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון