מה אדם מבקש כשהוא מצטרף לנטפרי?
-
@מאוכזבת תתייחסו בעיקר לדברי @MacroShadow כי הוא מהבכירים בנטפרי ואם מישהו יכול לעזור כאן זה הוא.
-
@MacroShadow אני לא יודעת איך הם שמורים כי אני לא מבינה בעניין הזה כלום לכן פניתי לפני שהצטרפתי ובדקתי. לא קודם הצטרפתי ואז התלוננתי. ואני לא ביקשתי לפתוח באופן גורף אלא לקחת את המקרה ולפתור את הבעיה
לכאורה הפתרון שמציעים הוא ללכת לאינטרנט לא מסונן. זו ההרגשה לפחות.
תסכימו איתי שאם בנאדם בודק לפני שהוא מצטרף מכיוון שהוא יודע שיש בעיה ואומרים לו שאם אין נשים בסרטון ככל הנראה לא תהיה בעיה ואכן אין נשים בסרטון אבל עדיין יש צורך לפתוח כל סרטון וסרטון אתם מכניסים את הבנאדם למצב לא אפשרי. כי בלתי אפשרי שאדם שצריך ללמוד קורס שכולל בתוכו 20 שיעורים שכל אחד מהם מורכב מ-3 סרטונים וצריך לתרגל לשיעורי בית כ-900 שאלות שכוללות 900 סרטונים וכל אחד מהם מצריך אישור יש כאן בעיה שצריכה פתרון ואין אף אחד שבא ולוקח אחריות ומנסה לעזור להתגבר על העניין. -
@מאוכזבת ממילא אינכם יכולים לצפות ב-900 סרטונים בבת אחת, הלא כן?! תפתחו כל פעם לפי הצורך ושלום על ישראל. מה הלחץ לפתוח הכל תיכף ומיד ובאם לא להתאכזב ולזעוק?
-
@מאוכזבת 1. האם כל הסרטונים יושבים על שרת פרטי של הקורס? או על שרת ציבורי כדוגמת יוטיוב או וימאו?
2. האם ניסית לפעול בצורה שהצעתי בתחילת האשכול? -
@מאוכזבת יש לי הרגשה שעומד כאן בבסיס אי הבנה. אמרו לך מנטפרי בהתחלה שאם אין נשים לא אמורה להיות בעיה. את הבנת שאם אין בעיה פירושו שנכנסים לאתר והכל חופשי.
אבל לא זו היתה הכוונה. "לא תהיה בעיה" פירושו שלא תהיה בעיה לפתוח סירטון סירטון, כי אין פתיחה גורפת בנטפרי רק במקרים מיוחדים...
אני יכול לדמיין שאת שלחת פניות בנוסח "למה לא הכל פתוח באופן גורף" והם לא הבינו מה את רוצה - תשלחי סירטון ונפתח לך. ואז בפניה החמישית שביקשת סרטון ספציפי - הוא באמת נפתח.
לעצם הסוגיא, יש קורסים שבהם כן נפתחים סירטונים באופן גורף ע"י נטפרי וכל פרט בקורס הספציפי משנה. באיזה פלטפורמה הוא מאוחסן, אופי הקורס וכד'.
לשם הדוגמה, אם הקורס מאוכסן ביוטיוב, יהיה מורכבלפתוח אותו גורף כי אין פתיחה גורפת ביוטיוב. לעומת זאת אם לקורס יש שרת פרטי נניח, ע"פ אופי הקורס יהיה יותר קל לאשר פתיחה גורפת.
בקיצור, כל מה שלא הגיוני מנקודת מבטך, הגיוני מאוד מנקודת המוצא של המסנן...
מנסיוני, המאמץ משתלם ומי שמנסה בלי להתיאש לבסוף מצליח. חזקו ואימצו וכל הכבוד על הנסיונות להישאר יהודי כשר. -
@מאוכזבת אמר במה אדם מבקש כשהוא מצטרף לנטפרי?:
תסכימו איתי שאם בנאדם בודק לפני שהוא מצטרף מכיוון שהוא יודע שיש בעיה ואומרים לו שאם אין נשים בסרטון ככל הנראה לא תהיה בעיה ואכן אין נשים בסרטון אבל עדיין יש צורך לפתוח כל סרטון וסרטון אתם מכניסים את הבנאדם למצב לא אפשרי. כי בלתי אפשרי שאדם שצריך ללמוד קורס שכולל בתוכו 20 שיעורים שכל אחד מהם מורכב מ-3 סרטונים וצריך לתרגל לשיעורי בית כ-900 שאלות שכוללות 900 סרטונים וכל אחד מהם מצריך אישור יש כאן בעיה שצריכה פתרון ואין אף אחד שבא ולוקח אחריות ומנסה לעזור להתגבר על העניין.
מסכים. לגמרי.
אם מישהו אכן אמר לך בצורה ברורה שהסרטונים באתר זה יהיו פתוחים ללא בדיקה, אותו מישהו ללא ספק טעה.עם כי רק סרטונים שלא נבדקו בעבר יצטרכו להבדק, אלו שנבדקו כבר ואושרו יהיו פתוחים ללא צורך בשליחתם לבדיקה ואילו אלו שנחסמו יהיו חסומים (ולכן לא תועיל לשלוח אותם לבדיקה).
מסקנת הדברים, כפי שכבר אמרו וחזרו ואמרו: פתרון אין! אמנם אתם דורשים פתרון מיידי, אבל זה להבנתי, מעבר ליכולות הטכנולוגיות/כלכליות של נטפרי בשלב הזה, ואת זה משום מה אתם מתקשים לקלוט.
-
מניסיון, כשאפשר ואין חשש רציני ומבקשים לצורך נטפרי פותחים. רק יש דברים שמבקשים אישור מרב (את זה לא ממש הבנתי. כי אם אפשר לפי הכללים למה צריך רב. ואם אי אפשר, איך יפתחו הרי כל אחד יכול "להשיג" רב)
-
@שלום-על-ישראל אני אנסה להסביר שוב את הבעיה. אני לא באה בתלונות לנטפרי שהם מסננים. הרי זה מה שאני רוצה ולכן התחברתי אליהם. אני מדברת מבחינת העזרה בפתירת בעיות. ההרגשה היא שלא לוקחים את הדברים ברצינות. אני פניתי לנטפרי ושאלתי אם אפשרי בכלל לצפות בסרטונים קיבלתי תשובה שכן. זה שיש מגבלות וצריך לפתוח כל סרטון מקובל ומובן. אבל כשאתה פונה לחברה ואומר יש לי בעיה, אני לומדת קורס שיש בו 8 שיעורים בחודש שכל שיעור מורכב ממס' סרטונים ומעבר לזה יש סרטוני שיעורי בית שכל אחד מהם מכיל כ-20 שאלות לשיעור. בסופו של דבר בחודש אחד זה מצטבר לכמות מאוד גדולה (אני לא אדבר על הקושי הנלווה לכל בקשת סרטון והזמן עד האישור וכמובן העלויות הכספיות כי זה המחיר שאני משלמת על אינטרנט כשר מבחירה), אתה מצפה לפחות שמישהו ינסה לעזור, לא יפתור אותך בתשובה של ככה זה. זה מה שמפריע לי. כי בסופו של דבר אני מוצאת את עצמי צופה בשיעורים באינטרנט לא מסונן כי זו האופציה שיש לי
-
@האברך כשכל סרטון פתוח ל48 שעות ועולה לך כסף ואם הוא נסגר אתה צריך לשלם עליו שוב ושילמת כבר על לימודים 10,000 ש"ח על סמך תשובה מנטפרי ואתה משתמש בחודש אחד במשהו כמו 300 סרטונים זה קצת כואב...
-
@מאוכזבת
ניסיתם לפנות לועדת חריגים ?
תשלחו מייל מפורט עם כל הצרכים שלך, ותראה מה הם אומרים
[נמחק] -
@סופר אמר במה אדם מבקש כשהוא מצטרף לנטפרי?:
@מאוכזבת
ניסיתם לפנות לועדת חריגים ?
תשלחו מייל מפורט עם כל הצרכים שלך, ותראה מה הם אומרים
charigim@chomat.org.ilאין כבר וועדת חריגים.
תפסיקו לשלוח לשמה אנשים ולאכזב אותם.
ומעולם לא היה כזה דבר להחריג וימאו או יוטיוב בנטפרי. -
@מאוכזבת אמר במה אדם מבקש כשהוא מצטרף לנטפרי?:
@שלום-על-ישראל אני אנסה להסביר שוב את הבעיה. אני לא באה בתלונות לנטפרי שהם מסננים. הרי זה מה שאני רוצה ולכן התחברתי אליהם. אני מדברת מבחינת העזרה בפתירת בעיות. ההרגשה היא שלא לוקחים את הדברים ברצינות. אני פניתי לנטפרי ושאלתי אם אפשרי בכלל לצפות בסרטונים קיבלתי תשובה שכן. זה שיש מגבלות וצריך לפתוח כל סרטון מקובל ומובן. אבל כשאתה פונה לחברה ואומר יש לי בעיה, אני לומדת קורס שיש בו 8 שיעורים בחודש שכל שיעור מורכב ממס' סרטונים ומעבר לזה יש סרטוני שיעורי בית שכל אחד מהם מכיל כ-20 שאלות לשיעור. בסופו של דבר בחודש אחד זה מצטבר לכמות מאוד גדולה (אני לא אדבר על הקושי הנלווה לכל בקשת סרטון והזמן עד האישור וכמובן העלויות הכספיות כי זה המחיר שאני משלמת על אינטרנט כשר מבחירה), אתה מצפה לפחות שמישהו ינסה לעזור, לא יפתור אותך בתשובה של ככה זה. זה מה שמפריע לי. כי בסופו של דבר אני מוצאת את עצמי צופה בשיעורים באינטרנט לא מסונן כי זו האופציה שיש לי
אני מבין את האזכבה. וזה נורא עצוב שנטפרי זה לא פיתרון בשבילכם.
אבל הקב"ה עדיין לא נתן לנו את היכולת לפתור בעיה של כל אחד.
לכן אנחנו מנסים לפתור מה שאנחנו יכולים.
ומה לעשות שעדיין לא מצאנו פיתרון לבעיה.לגבי הטורח שלכם לשלוח פניות. תבינו שאם יש טורח לשלוח פניות אז לטפל בפניה זה יותר קשה.
-
-
לצערי קיבלתי את תשובת נטפרי שאין להם פתרון עבורי. אם רק מישהו היה טורח לבדוק לעומק את הנושא מראש ולהגיד שאין פתרון הייתי חוסכת כסף זמן ועוגמת נפש. עצוב.
-
@מאוכזבת טעויות יכולות לקרוא לכל אחד, אולי אחד הנציגים לא ידע את כל הפרטים
את חושבת שבסינון אחר היה יותר טוב ?!?! -
@מעמד זה עצוב וזהו. ומי שאמר לה כך עשה טעות. מה משנה מה יש במקומות אחרים?
-
@מעמד לא חושבת שיהיה במקום אחר יותר טוב. יודעת שעומדת עכשיו עם נזק כלכלי של מעל 10,000 ש"ח. להגיד שקל לי לסלוח יהיה לשקר את עצמי.
-
יש לי רעיון.
יש פה הרבה חברים בפורום, שיש להם יתרה מספקת של נקודות.
אני מאמין שהם יוכלו לתרום כמה.אני מוכן לתרום 20 נקודות בשביל זה,
אני אפתח מסמך טבלה של גוגל-דוקס, אפשר לרשום שם את כל הקישורים שצריכים להיפתח.
וגולשים שמעוניינים לתרום נקודות, ייכנסו לדף, יקחו על עצמם כמות קישורים מסויימת יגישו בקשות, ויעדכנו מה הסטטוס.כמובן. שזה יהיה באישור מאחד מ- @administrators
-
@dLive לא יודע
היה נשמע שיש לה תרעומת גדולה על נטפרי, ועכשיו זה יותר נשמע שיש לה תרעומת על אדם אחד שהטעה אותה.
מתנצל על דברי -
@מעמד חשוב לי להעמיד דברים על דיוקם. מטרת העלאת הנושא היא לא כדי להתלונן או להתמרמר על נטפרי מבחינת הסינון. הצפת הנושא היא כדי שאנשים לא יגיעו למצב שאני הגעתי אליו. שידעו שגם אם אמרו להם שהכל בסדר שיבדקו את הנושא שוב כדי לא להגיע למצב שלי שבו קיבלתי תשובה שלנטפרי אין פתרון בשבילי. תסכימו איתי שאדם שלא יכול לעמוד בנסיון הזה ויעבור סאגה כזו יתכן ויפנה לאינטרנט ללא סינון כי לא כולם חזקים ויודעים לעמוד בנסיון כשזה כרוך בסיכון של איבוד פרנסה ח"ו ויתכן שאם בהתחלה היה מקבל תשובה שאין פתרון היה פונה לחברה אחרת אולי עם סינון פחות טוב אבל לפחות עם סינון מאשר ליפול לגמרי.