• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    זירוז הטיפול בפניות ע"י אפשרות לתיוג פניה חדשה מתוך רשימת תיוגים רלוונטית

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    2 פוסטים 2 כותבים 658 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • M מנותק
      MAndMGittler
      נערך לאחרונה על ידי

      ליצור אפשרות להוסיף תגית לפניה מתוך רשימת תגיות אפשריות שלכל אחת מהן כללים ברורים.
      לדוגמא: במקום שיצטרכו לחכות שהפניה תועבר לתגית "טיפול מקצועי" כאשר ידוע מראש שלא מדובר ב"פתיחת אתר" יהיה אפשר לעשות זאת ידנית ביצירת הפניה ובכך לזרז את הטיפול.
      אם יש חשש מכך שאנשים ינצלו את היכולת הזאת או שישתמשו בה בצורה שגויה אפשר להוסיף בנוסף לקריטריונים הברורים לכל תגית, ששימוש שגוי שחוזר על עצמו יביא לחסימת האפשרות למשתמש.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • נ חייםנ מנותק
        נ חיים
        נערך לאחרונה על ידי

        נראה לי שאם תכתוב בנושא של הפניה נא להעביר לטיפול מקצועי אז יעשו את זה אא"כ התומך יראה שהוא יודע לטפל

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון