רעיון לשיפור באיזור האישי בקטגוריית הפניות
-
@magicode @administrators
אני לא יודע מי אחראי על האתר של איזור אישי, אבל כידוע פעם באיזור של הפניות שלי (https://netfree.link/app/#/tickets/list) היו שני אפשרויות. א. של כל הפניות הקודמות ב. פתיחת פנייה חדשה.
כיום נטפרי הביאה לשם חידוש שיש אפשרות אחת לכל הפניות
ופתיחת פנייה חדשה מתוך זה ככה:
אני חושב שבשביל הנוחיות והקלות אפשר לעשות בתפריט שורה של הפניות שלי והיא עצמה תפתח ישר את דף הפניות.
(למה זה יותר נוח? אין לי מושג איך זה אצל כולם אבל אצלי לוקח כמה שניות עד שנפתח דף הפניות ואין ענין לעשות דרך כפולה, גם לחיצה לפתוח את התפריט של "הפניות שלי" וגם מתוך התפריט "רשימת הפניות" יש רק אופציה אחת לא צריך לעשות תפריט נפתח)
תודה