אולי מנהלי נטפרי ירימו את הכפפה
-
@עברי-אנוכי
בוצע שינוי כלשהו, אולי הבעיה נפתרה. אם זה עדיין רלוונטי תבדוק ותעדכן... -
@shraga לעת עתה ללא שינוי
הבעיה שלי היא כך, בהתחלה היה ניתן להוציא שיחות ולקבל אך לא היה ניתן לשמוע . את זה פתרתי ע"י ניתוק הנתב מהחשמל לזמן מה ואז הסתדר לפעמים לכמה ימים ולפעמים לכמה שעות .
אך עכשיו הבעיה שלקבל לא ניתן, לאחר כמה צילצולים אתה נכנס לתא קולי. אך להוציא שיחות ברוב המקרים ניתן
פניתי לחברות אחרות בע"ה לא אשכח להודיע כשהכל יבוא על מקומו בשלום -
@עברי-אנוכי אמר באולי מנהלי נטפרי ירימו את הכפפה:
הבעיה שלי היא כך, בהתחלה היה ניתן להוציא שיחות ולקבל אך לא היה ניתן לשמוע . את זה פתרתי ע"י ניתוק הנתב מהחשמל לזמן מה ואז הסתדר לפעמים לכמה ימים ולפעמים לכמה שעות .
אם כך זה כן נשמע שהבעיה בנטפרי
ולא כמו שהר"ר @magicode הזכיר שפרטנר נותנים לגשת רק מכתובות שלהם, אלא מדברך נשמע תצורת RTP חסום -
אני מצטרף שכן יש לי את אותה בעיה.
כאשר המתאם שיחות מחובר לראוטר עם יוזר של 019 ונטפרי יש בעיה בקו [כשבוע וחצי], וכאשר אני מחליף ליוזר של 012 הבעיה נפתרת.
מה עושים? -
תפנו לנטפרי. רק ככה נוכל לדעת על הבעיות בצורה רצינית.
אנחנו לא נביאים. למרות שאנחנו מאוד רוצים.
אנחנו לא יודעים לפתור בעיה בלי לנתח אותה.
וכדי לנתח אותה צריך הרבה סיעתא דשמיא והרבה מידע. -
@magicode אני חדש בנטפרי. לאן לפנות?
-
@עברי-אנוכי מרכז הפניות באיזור האישי
-
בקישור הזה
https://netfree.link/user#/tickets/new -
-
@magicode אמר באולי מנהלי נטפרי ירימו את הכפפה:
תפנו לנטפרי. רק ככה נוכל לדעת על הבעיות בצורה רצינית.
אנחנו לא נביאים. למרות שאנחנו מאוד רוצים.
אנחנו לא יודעים לפתור בעיה בלי לנתח אותה.
וכדי לנתח אותה צריך הרבה סיעתא דשמיא והרבה מידע.פניתי לנטפרי ובדקו ולא מצאו חסימה שעושה את הבעיה