פרסומות באתר "כל רגע"
-
@יותר אמר בפרסומות באתר "כל רגע":
נ.ב. חשבתי שהתחושה הזאת היא שלי בלבד, אבל האשכול הזה, ועוד כמה בפורום, הוכיחו לי שלא
תוכל לתת דגש מה באשכול הזה בלבד חיזק לך את התחושה?
המלל של הנציגים ש@אפשוטער-יוד ציטט או מה שנכתב פה ? -
@DovidStroh כלקוח, באמת כמעט ואין תלונות. אבל כשאתר או משהו אחר שלך ייחסם, ותרצה להבין מה הסיבה, כדי שתוכל לפחות להישתפר. ולא תקבל תשובה. תדבר איתי.
-
אני גם מרגיש ככה, אני מאמין שלא חוסמים סתם, ובמקרה הזה שמעתי ממישהו שראה פרסומת לא ראויה, אמנם בקשר ליחס של מערכת הפניות אני שותף להרגשה, תשובות לקוניות בלי להסביר, ובזמן האחרון גם הרגשה של חוסר נכונות לטפל בבעיות.
ושוב כמובן אני לא מערער על עצם הדברים שחוסמים וכו', ואני מלא תודה לדבר העצום הענק והמיוחד הזה שנקרא "נטפרי"!
-
עד כמה שידוע לי אין מדיניות לחסימת פרסומות, שכן ראיתי פרסומות בjewishmusic וגם בפורום פרוג.
-
@mashav אמר בפרסומות באתר "כל רגע":
אמנם בקשר ליחס של מערכת הפניות אני שותף להרגשה, תשובות לקוניות בלי להסביר, ובזמן האחרון גם הרגשה של חוסר נכונות לטפל בבעיות.
ואני חושב (אני לא רואה מה קורה באמת מהצד השני) שלנטפרי אין היום זמן לענות תשובות ארוכות ומפורטות
בגלל ריבוי פניות.
אני מאמין שהם מקבלים מאות פניות (אם לא יותר) לבדיקת סרטונים, אתרים, ועוד ועוד, ואם היו עונים לכל אחד בתשובה ארוכה ומנומקת - זמן הטיפול בפניות יתארך עוד יותר.
תנסו לחשוב כמה זמן יקח לכתוב פניה ברורה ומנומקת יותר X מאות רבות של פניות כאלו= זמן ממושך מאד
יכול להיות שזה הסיבה לתשובות הקצרות
אני לא תומך בנטפרי -
@מעמד הגיוני.
ודרך אגב השבוע שלחתי להם פניה דחופה עם שלש נקודות, והם ענו לי וסידרו לי ממש באותו רגע! בשניה! -
@מעמד אתה בפירוש צודק. ויותר מזה, אם באמת נטפרי יענו לכל שאלת מדיניות, זה בסוף בסוף, יהיה על חשבוננו הלקוחות. שיקח יותר זמן מענה לטיפול בבעיות. הנקודה כאן היא
א. נטפרי כותבים בעמוד הבית שניתן לפנות אליהם עם תלונות, במרכז הפניות.
כך, שאם זה לא נכון, שישנו את זה.
ב. כשיש למישהו אתר, וזה נחסם לו בנטפרי, במידה ועיקר השוק שלו זה לקוחות נטפרי. זה סיפור קשה מאוד בשבילו, כך שאני כן חושב שראוי להתחשב בו, ולפחות להסביר לו למה זה נחסם, והאם יש אפשרות לפתיחה במידה והוא ישנה משהו. -
@magicode אמר בפרסומות באתר "כל רגע":
בוא נתחיל מזה שהאתר המדובר הוא אתר מאוד בעייתי. בא נגדיר את זה ככה "אתר שעדיף שיהיה חסום".
ואני גם לא יודע אם זה לא יקרה יום אחד.
לכן חסימת הפרסומות באתר הזה מאפשרת איך שהוא להחזיק את הראש של האתר הזה מעל המים.מבלי לצאת מהנושא,
באמת הגיע הזמן שאתר כל רגע שרוב הכתבות שלו הם הפנייה ישירה מהשקפת העולם והכתבות של אתרי הביוב החרדים.....
אמור להיות חסום בנטפרי בהקדם.
ממש מחזק את ידיך אם זה יהיה חסום..... -
@מושט זה ממש לא הנושא של האשכול, כלומר התגובה לא במקום.
-
@משרדי
אני חושב שזה כן הנושא שהאשכול התחיל איתו
אלא שהוא כתב מזווית אחרת
אכן גם אני כבר מזמן טוען שאתר זה צריך להיות סגור בנטפרי (ואפילו פרסמתי ע"ז פוסט לפני כחצי שנה - שנה)
ומה שמסננים לנו את הפרסומות (לא שמתי לב כי אני בלא"ה עם חוסם פרסומות עצמאי) תבוא עליהם הברכה.
אדרבא אם הייתה חסימת פרסומות שיושבת על הספק וחוסמת בכל האינטרנט, גם כן היה מצויין. -
@loters אמר בפרסומות באתר "כל רגע":
@משרדי
אני חושב שזה כן הנושא שהאשכול התחיל איתו
אלא שהוא כתב מזווית אחרת
אכן גם אני כבר מזמן טוען שאתר זה צריך להיות סגור בנטפרי (ואפילו פרסמתי ע"ז פוסט לפני כחצי שנה - שנה)
ומה שמסננים לנו את הפרסומות (לא שמתי לב כי אני בלא"ה עם חוסם פרסומות עצמאי) תבוא עליהם הברכה.
אדרבא אם הייתה חסימת פרסומות שיושבת על הספק וחוסמת בכל האינטרנט, גם כן היה מצויין.אתב אומר ככה בגלל שאין לך עסק לפירסום
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@נטפריס אמר בפרסומות באתר "כל רגע":
@יותר אמר בפרסומות באתר "כל רגע":
נ.ב. חשבתי שהתחושה הזאת היא שלי בלבד, אבל האשכול הזה, ועוד כמה בפורום, הוכיחו לי שלא
תוכל לתת דגש מה באשכול הזה בלבד חיזק לך את התחושה?
המלל של הנציגים ש@אפשוטער-יוד ציטט או מה שנכתב פה ?המלל שצוטט
אם המדיניות לחסום פרסומות, אז למה ענו בהתחלה שזה בגלל פרסומות לא ראויות?
חוץ מזה, שאין מדיניות של נטפרי לחסום פרסומות, והרבה אתרים יוכיחו על כך
התשובה של "אין לנו דרך, בכל מקרה..." מביעה חוסר נכונות לעזור ללא סיבה -
@magicode אמר בפרסומות באתר "כל רגע":
אני אגיב לך תגובה בשלוף לא מחייבת.
בוא נתחיל מזה שהאתר המדובר הוא אתר מאוד בעייתי. בא נגדיר את זה ככה "אתר שעדיף שיהיה חסום".
ואני גם לא יודע אם זה לא יקרה יום אחד.
לכן חסימת הפרסומות באתר הזה מאפשרת איך שהוא להחזיק את הראש של האתר הזה מעל המים.וזה מצטרף לחסימות מהסוג שאתה אומר עדיף שיהיה חסום כבר ככה אין כמעט לאף אחד תועלת מזה שזה פתוח.
אז אולי במקום לחסום
לשים את הדברים הבעייתיים על השולחן ולגרום לכך שגם מי שלא נמצא בנטפרי שלא ייכשל עם תכנים בעייתיים?! -
@אפשוטער-יוד זה נשמע מתחילת האשכול שיש לך יד ורגל עם מה שקורה באתר.
אז אם ככה, אני מאוד מתפלא על התום של שאלה, אתה מכיר את הפרסומות? הם היו נכנסים להמודיע/המבשר/יתד?
ואם תאמר שיש הרבה דברים שלא היו נכנסים, יש שתי תשובות בדבר:
א. הם נצרכים במידה זו או אחרת (כמו למשל החדשות ולכן האתר פתוח), לא מדובר בפרסומות נטו.
ב. הם לא באתר חרדי המיועד לחרדים ומתיימר להיות פתוח בכל סינון כולל בסינון היוקרתי ביותר מבחינת איכות. -
תחושה של זלזול, התנשאות, ופטרונות
הרשיתי לעצמי להתפרץ
ועוד
ממש, עוד מעט צריכים טיפול רגשי, 'נפגעי נטפרי'.
אני הלכתי היום למכולת, והמלפפון חמוץ הוציא לי לשון, בכוונה! דווקא הוא עושה לי את זה!, הוא לא מסכים להיות מלפפון במלח.
נטפרי הוא מוצר, והוא מורכב בדיוק ממה שמי שיצר אותו הכניס בו. מי יאמר לו מה יעשה ומה יפעל? (ספוילר: גדול"י)
וככזה, אתה גם יכול לעבור לידו בחנות ולהמשיך הלאה. מי ביקש ממך לקנות אותו?**
אני מסתכל מהצד ושואל את עצמי איפה נטפרי ואיפה ה'מתחרים' מבחינת שירות
ומענה בנוגע לחסימות, והתייחסות בכלל.והיו"ר בכבודו ובעצמו משיב עוד באותו היום על 'שאלות' מתריסות.
ככה זה תמיד, כשאתה נחמד, ואתה משדר מלמטה למעלה
יש כאלו שמשתכנעים בכך.הכי אני נהנה מזה שבנאדם בטוח שהוא מבין הכי טוב, והמדיניות הזו טעות פטאלית, והדבר ההוא צעד שגוי, והמהלך השלישי קטסטרופה.
כולם יודעים הכל. -
@מעלה-ומוריד התגובה שלך חריפה ופוגענית.
@יותר מצפה הרבה מנטפרי דוקא בגלל ההיכרות איתם.
גם הפגיעה מתעצמת כשחברה מתייחסת אליך כאחרון לקוחותיה בו בזמן שאתעה לקוח ותיק ופטריוט.
זלזול התנשאות ופטרונות זה כאב, וזה לא משהו שאתה יכול למחוק ע"י השוואה לחברה אחרת או לדאעש -
@נטפריס אולי בגלל ש@מעלה-ומוריד ורבים נוספים לעולם לא נתקלו בכזאת הרגשה
-
רק דברים כהווייתם.
אינני יודע מיהו יותר וממילא אינני מתכוין לפגוע בו. ואני גם לא מדבר על משתמש ספציפי.מה שאין כן נטפרי, כולם יודעים מי הם.
ואני, לא רק שלא חשתי כך מעולם, וגם לא שמעתי ממישהו בסביבתי הקרובה והנטית,
אלא אינני מבין כלל וכלל על מה התלונה.
וכאמור.
מה גם שיש משתמשים שזה ההובי שלהם, להתלונן על נטפרי ולהסביר כמה נטפרי מרחיקה משתמשים. (מה שכולנו רואים שנכון כמובן)@נטפריס אמר בפרסומות באתר "כל רגע":
גם הפגיעה מתעצמת כשחברה מתייחסת אליך כאחרון לקוחותיה בו בזמן שאתעה לקוח ותיק ופטריוט.
בהחלט! אבל לגבי זה -
זלזול התנשאות ופטרונות זה כאב, וזה לא משהו שאתה יכול למחוק
אני לא רואה כאן זלזול התנשאות ופטרונות. ריבונו של עולם. אולי גם דיקטטורה ומונרכיה והון שלטון.
סך הכל ענייניות של נציג, שלא תמיד יודע ואף פעם לא אמור לנמק לכל לקוח את סיבותיה האידיאולוגיות והפיננסיות של החברה.אנשים שוכחים שזה מוצר, ולא חלה חובה חוקית לרכוש אותו.
ע"י השוואה לחברה אחרת או לדאעש