לקוחות יקרים! בעקבות הסגר...
-
לקוחות יקרים!
בעקבות הסגר, יש עומס פניות חריג מאוד על נטפרי.
בכדי שנצליח לעמוד בעומס, בבקשה שילחו רק פניות שחשובות לכם.
תודה על ההבנה.האם יש מישהו שבודק האם הפנייה שהוא שולח הוא "חשובה"?
לדעתי כל אתר שאני שולח לבדיקה הוא חשוב בעיני כי אם לא, לא הייתי מבזבז נקודות?
אולי הסירטונים הם אלו שמביאים את העומס....
ואם יש תקלה שצריכים בו "טיפול מקצועי" אני שולח אותה בגלל שהתקלה הזואת מפריעה לי ואני רוצה לסיים עם העבודה, קנייה, וכו'...אז אין דבר כזה פנייה לא חשובה
-
@ארגנטיני בהחלט יש
מסמך שראיתי באחד האתרים, נטו מידע והעשרת ידע
ואז כשאני בא לשלוח פניה לנטפרי, אני נזכר שיש לעובדים שלהם דברים יותר דחופים על הראש.
(הנקודה היא לא ראי' כי יש תקציב חודשי שלא תמיד אני מסיים אותו)קרה כמה פעמים
-
@ארגנטיני, גם לי זה צרם. זה מוציא את לקוחות נטפרי משועממים טרחנים ששולחים פניות להנאתם (כמובן בהקצנה).
לדעתי כדאי לשנות את הניסוח ל- אנא שלחו רק פניות שאינן סובלות דיחוי. -
אני לא הצלחתי להבין כ"כ מה הקשר בין סגר לבין עומס במרכז הפניות.
האם זה בגלל שאנשים יותר בבית ולכן שולחים יותר פניות או שזה בגלל שהעובדים לא מצליחים להגיע לעבודה. כי אם זה בגלל האחרון למה לא עובדים מהבית? -
@aiib אמר בלקוחות יקרים! בעקבות הסגר...:
אני לא הצלחתי להבין כ"כ מה הקשר בין סגר לבין עומס במרכז הפניות.
האם זה בגלל שאנשים יותר בבית ולכן שולחים יותר פניות או שזה בגלל שהעובדים לא מצליחים להגיע לעבודה. כי אם זה בגלל האחרון למה לא עובדים מהבית?מחקרים אומרים שחל גידול עצום בשימוש באינטרנט
מה שמשליך על כמות הפניות והצורך בתמיכה.אם ממאה לקוחות יש חמש פניות ביום, מאלף יש חמישים, וכעזה"ד.
-
חכו לחול המועד
זה שילוב של סגר וחג.... -
@משוש בחול המועד נטפרי לא עונים בדרך כלל
-
@by6199 אמר בלקוחות יקרים! בעקבות הסגר...:
@משוש בחול המועד נטפרי לא עונים בדרך כלל
רק לדחוף
אבל אחרי החג יהיה מבול