לאחרונה בעיות עם TeamViewer - "בדוק את החיבור" - עוד מישהו חווה?
-
לא כ"כ נראה לי שזה קשור לנטפרי, כי בבדיקת תעבורה הוא לא הראה ששום דבר חסום, אבל בפועל לא מצליח לאפשר השתלטות, וגם שולח לבדוק בעיות פרוקסי וכו' מה שלא שייך אצלי וגם לא היה בכלל בעיות עם זה בעבר.
יש משהו שהשתנה בTeamViewer וגורם לזה שאיני יודע?
תודה -
@אבצן
הם כבר לא תומכים מגירסה 9 ומטה כדאי לבדוק את הגירסה -
@אבצן לי הייתה בעיה דומה, והתברר שזה בגלל מחשב וירטואלי שמותקן לי במחשב. יש דרכים לפתור את זה.
-
@אבצן אני משתמש עם התוכנה הזאת קבוע ולא חויותי שום בעיה
נסה אולי להתקין אותה מחדש לגרסה העדכנית ביותר -
@gym אמר בלאחרונה בעיות עם TeamViewer - "בדוק את החיבור" - עוד מישהו חווה?:
@אבצן
הם כבר לא תומכים מגירסה 9 ומטה כדאי לבדוק את הגירסהזה מה שמופיע אצלי. זה גירסה מעל 9 או מתחת?
ואגב, יש לי בלוסטאקס, יכול להיות שזה הבעיה? -
יש קהילות מסוימות שזה חסום.
-
@רמיזא
אמור להופיע בהקלטה אם זה חסום בהגדרות קהילה -
@אבצן יכול להיות שבלו סטאק גורם את זה, במקום טים-ויואר תשתמשו ב AnyDesk
-
@רחמים אמר בלאחרונה בעיות עם TeamViewer - "בדוק את החיבור" - עוד מישהו חווה?:
@אבצן יכול להיות שבלו סטאק גורם את זה, במקום טים-ויואר תשתמשו ב AnyDesk
תודה, זה אכן מה שעשיתי.
-