• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    99 פוסטים 23 כותבים 5.0k צפיות 21 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • nigunN מנותק
      nigun @nk
      נערך לאחרונה על ידי

      @nk אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:

      הרשמות ומסלולים בנטפרי.png

      אתה נותן עצות איך לעצב את הדף?
      לא נראה לי שזה הבעיה כאן

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • nkN מנותק
        nk
        נערך לאחרונה על ידי

        לא.
        רק כדי שיבנו יותר טוב.
        (זה גם נמצא במקום הלא נכון מצד ההקשר?!)

        מרכיבים חלומות מגלים עולמות
        סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
        מבית - פאזלית
        לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
        הפצה: 058-327-8060
        מייל: pazalit24@gmail.com
        https://www.youtube.com/@pazalit24
        https://youtu.be/tVelDCgtQlA

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • someuserS מנותק
          someuser @nk
          נערך לאחרונה על ידי

          @nk אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:

          בביקשתי מימנו שיתן לנו את כל הסיבות המקיפות למה לא ומה יסבך את העינים כדי שנימצא ביחד פיתרון לכך!

          כדי לייעץ למנהל החברה איך לקדם את זה, אתה צריך קודם:

          1. להכיר את הטכנולוגיות בהם החברה משתמשת (אחרת איך תדע איפה נקודות התורפה שיכולות לגרום לבאגים?)
          2. להוכיח ניסיון בתחזוקת מערכת מורכבת (שתהיה מודע להשלכות של כל שינוי בקוד)
          3. להיות בעל ניסיון בניהול צוות בסדר גודל דומה (אחרת איך תדע לפתור את הבעיות שיכולות להגרם בתמיכה?)
          4. להיות מנוסה בהתנהלות מול לקוחות תובעניים (הכרחי למערכת כזו)

          יתכן שיש לך את כל הכישורים הנ"ל ואולי אפילו יותר, אבל גם אם כן, אני אישית לא הייתי לוקח לי יועץ אלא אם כן הוא חף מאינטרסים, אתה מייצג את הלקוח בעל הצורך האינטרסנטי, ולא תוכל לתת עצות אובייקטיביות. (זה לא חיסרון, זו מציאות בריאה)

          אשר על כן, אני בהחלט אבין את המנהל אם הוא יסרב להתייעץ איתך

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
          • nkN מנותק
            nk
            נערך לאחרונה על ידי

            ((((מישום מה מתחיל להרגיש לי שיש פשוט אישי נגדי)))))

            ב. לא ביקשתי ואו הצעתי את עצמי לכך.
            למרות שהיתי מאוד שמח לעזור.

            הצעתי דברים שכל אחד יכול לאביעה את דעתו בעד או נגד.

            הפורום נועד בדיוק בשביל לדון ולקדם דברים שכאלה. (כל עוד הם עומדים בכללים).
            גם אם המנהל פחות מעדיף באופן אישי את זה צריך לקדם זאת כי הוא בעצמו כתב........
            Screenshot_20210820-134311_Chrome.jpg

            מרכיבים חלומות מגלים עולמות
            סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
            מבית - פאזלית
            לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
            הפצה: 058-327-8060
            מייל: pazalit24@gmail.com
            https://www.youtube.com/@pazalit24
            https://youtu.be/tVelDCgtQlA

            someuserS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • someuserS מנותק
              someuser @nk
              נערך לאחרונה על ידי

              @nk אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:

              ((((מישום מה מתחיל להרגיש לי שיש פשוט אישי נגדי)))))

              אני מתנצל אם היה נשמע מדברי שיש לי משהו אישי נגדך
              להבנתי יש הבדל בין להציע רעיון לבין להציע למנהל לשטוח את הספיקות שלו כדי לנסות לעזור לו לפתור אותם
              בתמונה שהעלת כתוב שהוא מאפשר להעלות רעיונות, ואכן עשית את זה בצורה מושלמת בתחילת האשכול
              המנהל התייחס לרעיון שלך, הביע התנגדות, ואז האשכול הפך מהעלאת רעיונות לאשכול ייעוץ, אולי תנסה כך, אולי אפשר כך, בא תגיד לנו מה הבעיות כדי שנייעץ לך איך לפתור אותם
              בנקודה הזו חושבני שהאשכול נטה מייעודו המקורי, ולזה התייחסתי ואמרתי שכדי לייעץ יש תנאי סף מוקדמים שכנראה אף אחד כאן לא עומד בהם
              שוב עימך הסליחה אם לא הובנתי כראוי, אין לי שום דבר נגדך

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
              • magicodeM מנותק
                magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                עניין התמונות כבר נמצא בהצבעה.
                https://netfree.link/app/#/tools/feature-request?r=10

                לכן הדברים שלי לא מתייחסים אליו.
                ואני לא חושב שאתם צודקים בהקשר הזה שניתן לעשות שמסלול VIP לא יגרום שהשירות במסלול הרגיל יהיה פחות טוב מהיום.
                אני חושב שבזכות זה שנטפרי לא עשתה מסלול VIP השירות של נטפרי לא קיים בשום חברה או ארגון בארץ. לדעתי אין שירות כזה טוב בשום מקום.

                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                nkN אחד תםא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
                • nkN מנותק
                  nk
                  נערך לאחרונה על ידי

                  צודק שאולי הגישה לא נכונה.
                  ותודה על ההבחנה בין שני הגישות.

                  מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                  סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                  מבית - פאזלית
                  לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                  הפצה: 058-327-8060
                  מייל: pazalit24@gmail.com
                  https://www.youtube.com/@pazalit24
                  https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • nkN מנותק
                    nk @magicode
                    נערך לאחרונה על ידי

                    ואני לא חושב שאתם צודקים בהקשר הזה שניתן לעשות שמסלול VIP לא יגרום שהשירות במסלול הרגיל יהיה פחות טוב מהיום.

                    לא ממש ברור.
                    אפשר להסביר?!

                    מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                    סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                    מבית - פאזלית
                    לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                    הפצה: 058-327-8060
                    מייל: pazalit24@gmail.com
                    https://www.youtube.com/@pazalit24
                    https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                    dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • dLiveD מנותק
                      dLive @nk
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @nk אם אתה אומר לנציג שירות שהוא צריך לתת את הכי טוב שלו ללקוחות, לכאורה ייתכן שהוא יעשה את זה.
                      אם אתה אומר לו שיש לקוחות מסוימים שלהם מגיע יחס יותר טוב, בהכרח השאר יקבלו שירות ברמה נמוכה יותר.
                      והנציג עלול להרגיש עוד שיש לזה הצדקה, כי בסך הכל זה לקוח רגיל, לא VIP, הוא לא ראוי ליחס מיוחד...

                      נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                      יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • אחד תםא מנותק
                        אחד תם @magicode
                        נערך לאחרונה על ידי אחד תם

                        @magicode אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:

                        לדעתי אין שירות כזה טוב בשום מקום

                        גם לדעתי....

                        @magicode אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:

                        ואני לא חושב שאתם צודקים בהקשר הזה שניתן לעשות שמסלול VIP לא יגרום שהשירות במסלול הרגיל יהיה פחות טוב מהיום.

                        לא הייתי חושב על זה לבד, אבל אתה אומר דברי טעם, ואין חכם כבעל הנסיון.

                        אני אכן מבין שמטיב השירות שיש היום אפשר רק לרדת, וכמו שכתבת במקומות אחרים, שכשיש קושי בקבלת מענה ופתרון זה כמעט תמיד בגלל הבעיה עצמה ולא בגלל משאבי אנוש.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון