מסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.
-
זה הנקודה שנכתב בראש הפוסט
מסלולים.
יש מסלול רק לתמונות שיעלה נניח 50
ויש לקבצים מיוחדים שיעלה 200
ויש בדיקה מהירה שיעלה 300
וכל אחד יסמן v על מה שירצה
(כל אחד יוכל לבחור רק אחד מהם וכן את כולם ביחד.
אפשר לעשות ליד כל מסלול את הריבוע של לסמן בו v ) -
אפשר לסמן כל מסלול****
-
אני חושב שכדאי לעלות להצבעה!!!!
-
@nk אתה לא שומע מה אומרים לך. נטפרי זה לא דמוקרטיה. יש מנהל והוא לא מסכים להצעה.
-
-
@yzahn אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
@nk אתה לא שומע מה אומרים לך. נטפרי זה לא דמוקרטיה. יש מנהל והוא לא מסכים להצעה.
הוא הקשה קושיות .
וניתנו לפחות שלושה פתרונות! -
כדאי שנשאל כך.
מגיקוד היקר.
נשמח שתפרט מהם כל הסיבות באופן מקיף שאתה מתנגד לכך.
כדי שננסה יחיד להביא לפתרונם. -
-
@nk אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
@yzahn אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
@nk אתה לא שומע מה אומרים לך. נטפרי זה לא דמוקרטיה. יש מנהל והוא לא מסכים להצעה.
הוא הקשה קושיות .
וניתנו לפחות שלושה פתרונות!מה, אתה מאיים?
-
איפה רואים במה שנכתב איום?!!??!?!?!?!
הוא אמר שהוא לא רוצה וחושב שזה טוב כי 123
וענינו על זה בסך הכל.בביקשתי מימנו שיתן לנו את כל הסיבות המקיפות למה לא ומה יסבך את העינים כדי שנימצא ביחד פיתרון לכך!
-
-
לא.
רק כדי שיבנו יותר טוב.
(זה גם נמצא במקום הלא נכון מצד ההקשר?!) -
@nk אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
בביקשתי מימנו שיתן לנו את כל הסיבות המקיפות למה לא ומה יסבך את העינים כדי שנימצא ביחד פיתרון לכך!
כדי לייעץ למנהל החברה איך לקדם את זה, אתה צריך קודם:
- להכיר את הטכנולוגיות בהם החברה משתמשת (אחרת איך תדע איפה נקודות התורפה שיכולות לגרום לבאגים?)
- להוכיח ניסיון בתחזוקת מערכת מורכבת (שתהיה מודע להשלכות של כל שינוי בקוד)
- להיות בעל ניסיון בניהול צוות בסדר גודל דומה (אחרת איך תדע לפתור את הבעיות שיכולות להגרם בתמיכה?)
- להיות מנוסה בהתנהלות מול לקוחות תובעניים (הכרחי למערכת כזו)
יתכן שיש לך את כל הכישורים הנ"ל ואולי אפילו יותר, אבל גם אם כן, אני אישית לא הייתי לוקח לי יועץ אלא אם כן הוא חף מאינטרסים, אתה מייצג את הלקוח בעל הצורך האינטרסנטי, ולא תוכל לתת עצות אובייקטיביות. (זה לא חיסרון, זו מציאות בריאה)
אשר על כן, אני בהחלט אבין את המנהל אם הוא יסרב להתייעץ איתך
-
((((מישום מה מתחיל להרגיש לי שיש פשוט אישי נגדי)))))
ב. לא ביקשתי ואו הצעתי את עצמי לכך.
למרות שהיתי מאוד שמח לעזור.הצעתי דברים שכל אחד יכול לאביעה את דעתו בעד או נגד.
הפורום נועד בדיוק בשביל לדון ולקדם דברים שכאלה. (כל עוד הם עומדים בכללים).
גם אם המנהל פחות מעדיף באופן אישי את זה צריך לקדם זאת כי הוא בעצמו כתב........
-
@nk אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
((((מישום מה מתחיל להרגיש לי שיש פשוט אישי נגדי)))))
אני מתנצל אם היה נשמע מדברי שיש לי משהו אישי נגדך
להבנתי יש הבדל בין להציע רעיון לבין להציע למנהל לשטוח את הספיקות שלו כדי לנסות לעזור לו לפתור אותם
בתמונה שהעלת כתוב שהוא מאפשר להעלות רעיונות, ואכן עשית את זה בצורה מושלמת בתחילת האשכול
המנהל התייחס לרעיון שלך, הביע התנגדות, ואז האשכול הפך מהעלאת רעיונות לאשכול ייעוץ, אולי תנסה כך, אולי אפשר כך, בא תגיד לנו מה הבעיות כדי שנייעץ לך איך לפתור אותם
בנקודה הזו חושבני שהאשכול נטה מייעודו המקורי, ולזה התייחסתי ואמרתי שכדי לייעץ יש תנאי סף מוקדמים שכנראה אף אחד כאן לא עומד בהם
שוב עימך הסליחה אם לא הובנתי כראוי, אין לי שום דבר נגדך -
עניין התמונות כבר נמצא בהצבעה.
https://netfree.link/app/#/tools/feature-request?r=10לכן הדברים שלי לא מתייחסים אליו.
ואני לא חושב שאתם צודקים בהקשר הזה שניתן לעשות שמסלול VIP לא יגרום שהשירות במסלול הרגיל יהיה פחות טוב מהיום.
אני חושב שבזכות זה שנטפרי לא עשתה מסלול VIP השירות של נטפרי לא קיים בשום חברה או ארגון בארץ. לדעתי אין שירות כזה טוב בשום מקום. -
צודק שאולי הגישה לא נכונה.
ותודה על ההבחנה בין שני הגישות. -
ואני לא חושב שאתם צודקים בהקשר הזה שניתן לעשות שמסלול VIP לא יגרום שהשירות במסלול הרגיל יהיה פחות טוב מהיום.
לא ממש ברור.
אפשר להסביר?! -
@nk אם אתה אומר לנציג שירות שהוא צריך לתת את הכי טוב שלו ללקוחות, לכאורה ייתכן שהוא יעשה את זה.
אם אתה אומר לו שיש לקוחות מסוימים שלהם מגיע יחס יותר טוב, בהכרח השאר יקבלו שירות ברמה נמוכה יותר.
והנציג עלול להרגיש עוד שיש לזה הצדקה, כי בסך הכל זה לקוח רגיל, לא VIP, הוא לא ראוי ליחס מיוחד... -
@magicode אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
לדעתי אין שירות כזה טוב בשום מקום
גם לדעתי....
@magicode אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
ואני לא חושב שאתם צודקים בהקשר הזה שניתן לעשות שמסלול VIP לא יגרום שהשירות במסלול הרגיל יהיה פחות טוב מהיום.
לא הייתי חושב על זה לבד, אבל אתה אומר דברי טעם, ואין חכם כבעל הנסיון.
אני אכן מבין שמטיב השירות שיש היום אפשר רק לרדת, וכמו שכתבת במקומות אחרים, שכשיש קושי בקבלת מענה ופתרון זה כמעט תמיד בגלל הבעיה עצמה ולא בגלל משאבי אנוש.