תודעת השירות של יוסי תקשורת
-
אני פשוט חייב לפרגן ל @יוסי-תקשורת
אני חייב לומר שאני נפעם כל פעם מחדש מתודעת השירות שלהם!
לא מובן מאליו,
בפעם הקודמת שהייתי צריך שירות התלהבתי (ולא הספקתי לספר כאן....)
אבל אני פשוט רואה שזה קבוע.גם נציגים מקצועיים, שמבינים את הבעיה מיד ולא צריך "לרדוף" אחריהם,
וגם תודעת שירות ממש ממש גבוהה, ואני כותב את זה כנותן שירות.
לדוגמא התקשרו אלי, וכשלא עניתי השאירו הודעה מפורטת (כולל התשובה שחזרה במייל),
וגם כשחזרתי אליהם הנציג (שמואל) ישב איתי בסבלנות עד שמצאנו מה לעשות
(הפיתרון קצת מורכב ואצטרך לדבר בשביל כך עם ספק הטלפון שלי)אז, פירגון ענק!
ואם אתם מחפשים להחליף ספק, נסו את יוסי תקשורת. אני בטוח שתהנו.למען הסר ספק אין לי שום קשר ליוסי תקשורת או טובת הנאה מהפוסט הזה.
נ.ב. גם השירות הנהדר של המשווקים של 019 @zeevgros ו @frize37 ראוי לשבח בפני עצמו.
אבל היפה ביוסי תקשורת שזה החברה עצמה ולא המשווקים שבשטח
(אפילו שיוסי תקשורת הם גם משווקים, אצלם הם נותנים את כל ה"מטריה" כולל השירות ולכן זה שונה מ019)חנוכה שמח
-
@clickone
איזה כייף לשמוע דברים כאלה
תודה רבה לך על המילים, זה רק נותן לנו כוחות
לממש את החזון שלנו לסטנדרט שירות הכי גבוהה