ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    אקספון ביטול שירות - יידע הציבור ויזהר

    כללי
    3
    5
    167
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • יהודה 12
      יהודה 12 נערך לאחרונה על ידי יהודה 12

      הייתי מנוי עד לפני תקופה בחברת אקספון דרך יוסי תקשורת.
      ולאחר שראיתי שבשעות העומס הם היו איטיים (בדוק אצלי ואצל עוד מישהו שבדק), עברתי לחברה אחרת, (מהירות האינטרנט עלתה מייד).

      ביקשתי לבטל את המנוי.
      ועכשיו בחשבונית שאני מקבל מהם עקב כך שאני מנוי אצלם בנפרד על שירותי שיחות לחו"ל (של כחודש וחצי אחרי סיום ההתקשרות) אני שם לב שהם ביטלו רק את התשלום על הספק, ולא את התשלום על תוסף נטפרי בסך 14.9 ש"ח.
      לכן אני ממליץ לכל מי שהיה מנוי שם לעקוב אחרי החשבונית, ולבדוק אם הם לא גונבים אותו.
      (לעניות דעתי להפסיק רק את השירות של הספק, ולא את השירות של תוסף נטפרי שמגיע כחלק מהחבילה, הינו בגדר גניבה).

      B יוסי תקשורת 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • B
        bbn @יהודה 12 נערך לאחרונה על ידי bbn

        פוסט זה נמחק!
        יוסי תקשורת תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • יוסי תקשורת
          יוסי תקשורת @יהודה 12 נערך לאחרונה על ידי

          @יהודה-12
          אנחנו נשמח לעזור לך עם הנושא תעביר לי למייל חשבונית של החיוב נפעל ממולם לזיכוי שלך.

          יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
          זמינים לשירותכם:
          בטלפון : 03-8010333
          במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
          במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

          מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

          יהודה 12 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • יוסי תקשורת
            יוסי תקשורת @bbn נערך לאחרונה על ידי יוסי תקשורת

            @bbn
            כוונת @יהודה-12 שבראשית הפעילות של אקספון הלקוח היה מנוי בתוך מערכות אקספון ובאקספון החיוב מחולק 20 ספק ו 14.9 שירות שיוך לנטפרי הדבר ייצר בלבול אצל הלקוחות ולכן כיום אנחנו משווקים את החבילה כחבילה אחידה של ספק נטפרי .
            למעשה כמו שציינתי מקום אם עוד לקוח נתקבל בבעיה כזאת הוא מוזמן לפנות אלינו במייל ונדאג לזיכוי מאקספון.

            יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
            זמינים לשירותכם:
            בטלפון : 03-8010333
            במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
            במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

            מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • יהודה 12
              יהודה 12 @יוסי תקשורת נערך לאחרונה על ידי

              @יוסי-תקשורת אמר באקספון ביטול שירות - יידע הציבור ויזהר:

              אנחנו נשמח לעזור לך עם הנושא תעביר לי למייל חשבונית של החיוב נפעל ממולם לזיכוי שלך.

              שלחתי פניה לאקספון ועותק אליכם. (עוד לפני הפרסום בפורום).
              קיבלתי תשובה ששלחתם פניה לאקספון.
              תודה רבה

              נ. ב. התקלה אצל אקספון ולא אצלכם.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון