בעיה בחיבור מדפסת
-
ברשותי מחשב נייד ללא חיבור לאינטרנט, עם חסימה של נטפרי.
קניתי מדפסת חדשה, ולא מצליח לחבר למחשב, הטכנאי טוען שזה בגלל החסימה של נטפרי.
ז"א - שצריך להוריד את החסימה [100 שח], ולהתקין את המדפסת ולהחזיר את החסימה.
הגיוני? או מכירים פתרון אחר? -
@green לא מובן מה בדיוק הבעיה
האם הבעיה היא שצריך דרייברים ולטכנאי אין נטפרי?
הבעיה היא אחרת
בהינתן בעיה
יהיה אפשר להביא פתרון -
לי יש וויפרי והתחברתי להרבה מדפסות,
זה לא אמור להיות בעיה.אחרי שתתחבר לרשת של המדפסת, תנסה להיכנס לכתובת של המדפסת בדפדפן ותראה אם עולה לך משהו.
אני מאמין שאם תכתוב את הדגם של המדפסת יהיה אולי מי שיתן לך הסבר מפורט...
-
לא הסברת את הבעיה אז אנחנו יכולים רק לנחש ולנסות לעזור.
אם חסרה במחשב שלך תוכנה או מנהלי התקנים הגיבו עם יצרן ודגם המדפסת ואחד מאיתנו יכול לשלוח לך את מה שאתה צריך.
אם מדובר במדפסת רשת ואתה זקוק לגישה לדף האינטרנט של ניהול המדפסת הפעל Wifi Direct או מצב AP במדפסת, חבר את המחשב הנייד שלך לרשת המדפסות ולאחר מכן נסה להפעיל את הפקודה הבאהFor /F "tokens=13 delims= " %X in ('ipconfig ^| find "Default Gateway"') do start http://%X