לכבוד המנהל המסור @magicode
אני רוצה להבהיר קצת את הדברים מפתיחת האשכול
אשתי עובדת בהייטק ועברה עבודה לפני כשלושה חודשים
כיום ראיונות העבודה מתבצעים באופן מלא דרך פגישות ZOOM ושאר אמצעים טכנולוגיים
והעבודה היא היברידית ולפעמים רק מהבית.
כדי להגיש קו"ח לחברות ההייטק אתה צריך להיכנס לאתר שלהם ולמלאות טפסים
ובשביל ראיון העבודה לפעמים יש צורך (תוך כדי הראיון) להתחבר לשרת מרוחק או לאתר פנימי של החברה המדוברת.
ובשלב שני כשמתקבלים לעבודה החדשה יש צורך להשתמש בהרבה אתרים וממשקים של המקום החדש
ולשלוח הרבה פניות לפתיחת אתרים וחסימות.
בכל אחד מהשלבים האלו לא ניתן לתפקד אם אין מענה מיידי מהחברה
ולאחר כ 6 שנים שימוש בנטפרי הגעתי למצב שהייתי מוכרח להחזיק גם סים ללא סינון.
לסיכום:
אני לא חושב שנטפרי חייבת לי משהו,
אין שום סעיף שמחייב מענה בתוך זמן מסוים.
אבל אני פונה בשאלה/הצעה
האם ניתן לייעל את השירות
לדוגמא מי שנצרך למענה דחוף יוכל להוסיף נקודות/כסף
אולי אפילו ניתן להקצות לטובת זה עובד מיוחד שיקבל טיפ מכל פנייה דחופה
וזה יהיה תמריץ לעובד לפתור בעיות בזריזות