ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. yits
    Y
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 1
    • נושאים 27
    • פוסטים 190
    • הגבוה ביותר 89
    • קבוצות 0

    yits

    @yits

    200
    מוניטין
    1291
    צפיות בפרופיל
    190
    פוסטים
    1
    עוקבים
    2
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    yits הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי yits

    • RE: קצת דמוקרטיה

      @לחיל-אומר אמר בקצת דמוקרטיה:

      @ליכט אמר בקצת דמוקרטיה:

      משתמשי נטפרי בחרו בה, דוקא בשל אי הגמישות.

      דווקא משתמשי נטפרי שאני מכיר עברו לנטפרי בגלל הגמישות, גמישות לא הכוונה מתירנות והפקרות, אלא לדוגמא אתר זאפ , נקסט איביי וכו' שבכל החסימות לא נפתח ובנטפרי נפתח בלי תמונות, כמו"כ לצד השני בנקים כדוגמא לא נפתח בהם מה שלא ראוי להפתח.

      לא גמישות אלא יצרתיות, חשיבה מחוץ לקופסה והשקעה רבה - ובעיקר הפרדה בין האסור והמותר (ולא לומר אין ברירה זה נצרך וכדו')

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      Y
      yits
    • RE: גאוותי

      @מישהו-חשוב

      כשאתה מסתובב ורואה כמה חדרי אינטרנט יש - כמובן כשרים,
      אתה יכול להסתכל על האנשים שבזכות זה יכולים להשתמש בשירותים משרדיים בעיקר.
      וזה מסייע להם לא להחזיק אינטרנט בבית.

      לא מדובר בילדים שרוצים לבלות את הזמן ומנסים לבדוק מה יש באינטרנט הנורא והאיום,
      אלא בעיקר בפתרון לאפשרות לחיות ללא מחשב / אינטרנט בבית.

      פורסם ברשמים
      Y
      yits
    • RE: בעיות במודם מאז השדרוג ל1709 בווינדוס 10

      @avrech

      בשביל לדעת מה ההגדרות שלך תצרך לפתוח במחשב השני את ההגדרות רשת:

      1. פתח את תפריט התחל
      2. הקלד ncpa.cpl ולחץ על Enter (אנטר)
      3. בחר את מתאם הרשת שלך (נטסטיק וכדו')
      4. לחיצה על לחצן ימני > בחר ב"מצב"
      5. בחלון שנפתח לחץ על "פרטים"

      ברשימה תחפש את הנתונים הבאים ושמור אותם להמשך:

      • כתובת IPv4:
      • מסיכת רשת משנה של IPv4:
      • שער ברירת מחדל של IPv4:

      עכשיו נעבור לוינדוס 10 (1709) ושם תעשה את השלבים 1-4
      5. בחלון שנפתח לחץ על "מאפיינים"
      6. ברשימה באמצע תבחר את "Internet Protocol Version 4"
      7. לחץ על מאפיינים.
      8. בחלון שנפתח בחר ב "השתמש בכתובת IP הבאה:"
      9. מלא את השורות מתוך הנתונים ששמרת קודם:

      • כתובת IP
      • מסכת רשת משנה
      • שער ברירת מחדל
      1. אישור

      סיימנו נקווה שזה יעבוד בהצלחה

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • RE: גאוותי

      והנה מה שכתב @magicode לפני ארבעה חודשים
      http://forum.netfree.link/topic/3646/אשכול-למתכנתים-שבינינו-wifree-לאנדרואיד/41

      @magicode אמר באשכול למתכנתים שבינינו: WiFree לאנדרואיד!!:

      @מענטש-אמיתי אמר באשכול למתכנתים שבינינו: WiFree לאנדרואיד!!:

      @בר-בי-רב אמר באשכול למתכנתים שבינינו: WiFree לאנדרואיד!!:

      התוכנית היא כמובן להגיע למערכת חזקה כמו הוואפרי של המחשב, ולא פחות מהדרן ונתיב על האנדרואיד, אמנם הכרח הטבע בעולם שדבר כזה לא קורה בפתע פתאום בבת אחת ועל רגל אחת, גם שהמתכנת מומחה ביותר, אבל בעז"ה אפשר לקרות עם קצת מסי"נ וירא"ש שזה יצליח, וכמו שכל נטפרי של המחשבים היה אתמול דמיון ופתאום קם ונהיה, כך יהיה גם באנדרואיד.

      רק שים לב, שבמחילה מ"נט-פרי", ולמרות האזהרות שלהם בהתחברות ע"כ שהאינטרנט זה דבר מסוכן, אפע'ס, לא רואים את זה.

      ולדעתי האינטרנט קצת הותר לבוא בקהל, מאז נט-פרי.

      אני טענתי את הטענה הזאת בפני כל מיני רבנים שבגלל שנטפרי יוצרת אינטרנט נקי יותר אז אנשים יתחברו יותר לאינטרנט וכו'.
      כולם אמרו לי שאין בזה בעיה וברור שהאופציה השניה פחות לנקות את האינטרנט כדי שיזהרו ממנו זה לא אופציה בכלל.

      פורסם ברשמים
      Y
      yits
    • RE: יש כאן מישהו שקשור לחינוך העצמאי ? (הנידון - צירופם לנטפרי)

      לא נעים לומר בקול (אבל אולי מוכרחים להעלות את הנושא).
      אבל מצב האינטרנט במוסדות החרדיים הוא בעייתי מאוד - לעומת המצב בבתים (אלו המחשיבים עצמם לציבור יראי השם) .

      כל בחורה שיוצאת מסמינר ומגיעה לעבוד במקום חילוני מציבה דרישה שיהיה סינון.
      וכשהיא מגיעה למקום חרדי אומרים לה מה שיש לנו זה מספיק - או אל תהי צדיקה יותר מהאפיפיור. (הסיפור היה עם חברה של אברך בני ברקי, שקרובת משפחתי עבדה אצלו בעבר).

      אולי אחד ממנהלי נטפרי יספרו לנו מה המצב במוסדות (כמו ישיבות),
      ואיזה ארגונים בהנהלה חרדית יש להם סינון (כשר - נטפרי).

      אני כותב את זה כי אחותי שאלה אותי אם היא יכולה לעבוד בארגון חרדי בבני ברק שיש שם אינטרנט לא מסונן,
      אבל יש שם אחראית שבודקת שהעובדות לא גולשות.
      שאלתי אותה אם יש אחראית מה הבעיה,
      היא ענתה לי שהבעיה מה קורה אחרי שהיא הולכת.

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • RE: פיתוח שבב חומרה

      @magicode
      הפתרון הכי טוב לתת 14 יום ניסיון על הוויפרי שבהם אין צורך לשלם קנס.

      כשהגדרתי לאנשים חיבור של נטפרי, אף פעם לא התקנתי להם וויפרי,
      כמובן הורדתי את ההתקנה למחשב שלהם הסברתי להם,
      אבל אמרתי להם שינסו כמה ימים ואח"כ יתקינו את הוויפרי,
      כי אם הם לא יהיו מרוצים זה יעלה להם 100 ש"ח.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      Y
      yits
    • RE: תכלה שנה וקללותיה

      @אורי אמר בתכלה שנה וקללותיה:

      ושכל המקטרגים כעשן תכלה ונטפרי ירבה ויפרח באיכות ובכמות (לתת מענה אמיתי לכל הנצרכים לכך).

      כשאנו מתפללים וכל הרשעה כלה כעשן תכלה , אין הכוונה שיתבטלו הסינונים הרעים וכדו' וישאר רק נטפרי.
      אנו מתפללים שהרוע יגמר ולא יהיה מקום לשום סינון בעולם, כי לא יהיה מקום לרע.

      ואם יהיה אינטרנט או לא?, נשאיר את הדיון הזה פתוח כי לא נגיע להסכמות.

      ושנזכה לגאולה השלמה, וכדברי הרמבם בסוף הלכות מלכים.
      לֹא נִתְאַוּוּ הַחֲכָמִים וְהַנְּבִיאִים יְמוֹת הַמָּשִׁיחַ. לֹא כְּדֵי שֶׁיִּשְׁלְטוּ עַל כָּל הָעוֹלָם. וְלֹא כְּדֵי שֶׁיִּרְדּוּ בָּעַכּוּ''ם. וְלֹא כְּדֵי שֶׁיְּנַשְּׂאוּ אוֹתָם הָעַמִּים. וְלֹא כְּדֵי לֶאֱכל וְלִשְׁתּוֹת וְלִשְׂמֹחַ. אֶלָּא כְּדֵי שֶׁיִּהְיוּ פְּנוּיִין בַּתּוֹרָה וְחָכְמָתָהּ. וְלֹא יִהְיֶה לָהֶם נוֹגֵשׂ וּמְבַטֵּל. כְּדֵי שֶׁיִּזְכּוּ לְחַיֵּי הָעוֹלָם הַבָּא. כְּמוֹ שֶׁבֵּאַרְנוּ בְּהִלְכוֹת תְּשׁוּבָה:

      פורסם ברשמים
      Y
      yits
    • RE: טעות או שהפיתוח הושלם

      תנסה להתקין משהו, אני לא הצלחתי.

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • RE: איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!

      לכבוד המנהל המסור @magicode
      אני רוצה להבהיר קצת את הדברים מפתיחת האשכול

      אשתי עובדת בהייטק ועברה עבודה לפני כשלושה חודשים
      כיום ראיונות העבודה מתבצעים באופן מלא דרך פגישות ZOOM ושאר אמצעים טכנולוגיים
      והעבודה היא היברידית ולפעמים רק מהבית.

      כדי להגיש קו"ח לחברות ההייטק אתה צריך להיכנס לאתר שלהם ולמלאות טפסים
      ובשביל ראיון העבודה לפעמים יש צורך (תוך כדי הראיון) להתחבר לשרת מרוחק או לאתר פנימי של החברה המדוברת.

      ובשלב שני כשמתקבלים לעבודה החדשה יש צורך להשתמש בהרבה אתרים וממשקים של המקום החדש
      ולשלוח הרבה פניות לפתיחת אתרים וחסימות.

      בכל אחד מהשלבים האלו לא ניתן לתפקד אם אין מענה מיידי מהחברה
      ולאחר כ 6 שנים שימוש בנטפרי הגעתי למצב שהייתי מוכרח להחזיק גם סים ללא סינון.

      לסיכום:
      אני לא חושב שנטפרי חייבת לי משהו,
      אין שום סעיף שמחייב מענה בתוך זמן מסוים.

      אבל אני פונה בשאלה/הצעה
      האם ניתן לייעל את השירות
      לדוגמא מי שנצרך למענה דחוף יוכל להוסיף נקודות/כסף
      אולי אפילו ניתן להקצות לטובת זה עובד מיוחד שיקבל טיפ מכל פנייה דחופה
      וזה יהיה תמריץ לעובד לפתור בעיות בזריזות

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • פרטי הסרטון ב YouTube ללא בדיקת וידאו.

      @magicode @administrators
      יש הרבה סרטונים ביוטיוב של עזרה בכל תחום כמו תוכנה וחומרה וכדו'
      בהרבה מהם אין צורך בסרטון המשעמם (שהעלו אותם לבדיקת פופלריות ורווח כספי וכו') ומה שצריך זה פרטי הסרטון שיש שם הדרכה בקצרה או קישור וכו'.
      האם זה אפשרי (כמובן יש סינון טקסט)?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      Y
      yits

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי yits

    • RE: פנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון

      @magicode אמר בפנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון:

      @yits
      באופן אישי אני לא הייתי נותן לך שירות כזה אף פעם כי אם לא הייתי מסיים בזמן שאתה בטוח היית בטוח שאני גנב.

      מבין לגמרי,
      אם ככה האפשרות היחידה לקבוע מינימום אולי אפי' 100 ש"ח.

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • RE: פנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון

      @magicode אמר בפנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון:

      @yits אמר בפנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון:

      @magicode
      במקרים שהעניין סבוך ויש צורך בטיפול מקצועי ניתן לתת אופציה לטיפול מהיר ובתשלום,
      אני חושב שיש מספיק אנשים/מוסדות שיהיו מוכנים לשלם אפי' 200 ש"ח לשעה של טכנאי נטפרי.

      הבעיה שהחלטת שהפיתרון שלך הוא 5 דקות אז תהיה מוכן לשלם על זה רק 17 שקל.
      ומה יקרה אם זה לא יהיה 5 דקות כפי שאתה חושב. ואני חושב שזה לא 5 דקות.
      יש מקרים שנציגים של נטפרי עושים שליטה מרחוק של שעה ויותר.
      אם הפיתרון שלך היה פיתרון של 5 דקות אני מאמין שהפניה שלך לא הייתה נמרחת.

      אני כמעט בטוח שהפניה שלי הייתה נגמרת תוך 10 - 20 דק'
      אם הייתה מבוצעת שליטה מרחוק.

      אבל ניתן לתת כזה שירות עם מונה,
      מי שלא מעוניין לשלם ימתין כמו המצב הנוכחי.

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • RE: פנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון

      @yp אמר בפנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון:

      ואח"כ מלאים טרוניא על כך שבכלל התקלה היתה מצד נטפרי, והנציג פספס פיתרון שלמפרע התברר כפשוט וכו' וכו'

      בכל מצב שיש צורך להמתין לטיפול מקצועי,
      מומלץ שתהיה אפשרות לפנייה עם תשלום לפי זמן עבודה, או להמתין ברשימה.

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • RE: פנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון

      @magicode
      במקרים שהעניין סבוך ויש צורך בטיפול מקצועי ניתן לתת אופציה לטיפול מהיר ובתשלום,
      אני חושב שיש מספיק אנשים/מוסדות שיהיו מוכנים לשלם אפי' 200 ש"ח לשעה של טכנאי נטפרי.

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • RE: פנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון

      @shraga אמר בפנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון:

      @yits
      אני מציע שפשוט תכתוב להם את זה בפניה, ותבקש שבעקבות הסחבת אתה מעונין שמישהו יבדוק זאת בזמן אמת בשליטה מרחוק עד שהכל יבוא על מקומו בשלום.

      תודה
      אני באמת חושב שאם מדובר במקרה שמצריך הרבה משאבים, ניתן וראוי לבקש על זה תשלום נפרד.

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • פנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון

      כבוד המנהלים הנכבדים
      יש לי פנייה פתוחה כמעט שבוע על חיבור מרחוק למצלמות אבטחה
      ובשירות לקוחות של נטפרי מבקשים ממני כל פעם לעשות הקלטת תעבורת רשת או הסרטת מסך וכו'

      האם אין אפשרות שנציג מקצועי יקדיש לעניין 5 דקות, יתחבר מרחוק ויראה און ליין באיזה IP ופורט מדובר והכל יבוא על מקומו בשלום.

      המצב כרגע שכותב לי הנציג "פתחתי חסימה" נא לבדוק וכו'
      אני בודק לא עובד.
      מנטרל את כל מה שרץ ברקע ואת המחשבים האחרים ברשת ושוב מריץ הקלטת תעבורה ושולח,
      ואז מקבל תגובה מהנציג "פתחתי חסימה" נא לבדוק וכו' וחוזר חלילה.

      אני לא מאיים שאני אעזוב את נטפרי וכו' כי אני צריך אותם אבל אני מבקש שירות,
      בחצי שנה האחרונה אני פחות מגיש בקשות אלא א"כ אני מוכרח כי השירות כבר לא כמו פעם...

      אולי הפתרון שיהיה ניתן לשלם (תשלום נוסף) ישירות לטכנאי מקצועי שקיבל אישור מנטפרי, ולקבל שירות.

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • RE: איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!

      לכבוד המנהל המסור @magicode
      אני רוצה להבהיר קצת את הדברים מפתיחת האשכול

      אשתי עובדת בהייטק ועברה עבודה לפני כשלושה חודשים
      כיום ראיונות העבודה מתבצעים באופן מלא דרך פגישות ZOOM ושאר אמצעים טכנולוגיים
      והעבודה היא היברידית ולפעמים רק מהבית.

      כדי להגיש קו"ח לחברות ההייטק אתה צריך להיכנס לאתר שלהם ולמלאות טפסים
      ובשביל ראיון העבודה לפעמים יש צורך (תוך כדי הראיון) להתחבר לשרת מרוחק או לאתר פנימי של החברה המדוברת.

      ובשלב שני כשמתקבלים לעבודה החדשה יש צורך להשתמש בהרבה אתרים וממשקים של המקום החדש
      ולשלוח הרבה פניות לפתיחת אתרים וחסימות.

      בכל אחד מהשלבים האלו לא ניתן לתפקד אם אין מענה מיידי מהחברה
      ולאחר כ 6 שנים שימוש בנטפרי הגעתי למצב שהייתי מוכרח להחזיק גם סים ללא סינון.

      לסיכום:
      אני לא חושב שנטפרי חייבת לי משהו,
      אין שום סעיף שמחייב מענה בתוך זמן מסוים.

      אבל אני פונה בשאלה/הצעה
      האם ניתן לייעל את השירות
      לדוגמא מי שנצרך למענה דחוף יוכל להוסיף נקודות/כסף
      אולי אפילו ניתן להקצות לטובת זה עובד מיוחד שיקבל טיפ מכל פנייה דחופה
      וזה יהיה תמריץ לעובד לפתור בעיות בזריזות

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • RE: איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!

      @shraga
      מדובר באתרים פשוטים, ממש לא תוכנות עם סינון תעבורה ועוד.

      הפניה שלי נענתה ממש לפני כמה דקות והיא נשלחה בשעה 20:09
      בהתחלה הפניה הייתה עם נקודה אחת, וכמה דקות לפני שפתחו לי הוספתי שתי נקודות.

      14ea6f6c-2550-4505-9050-d8a499d3550e-image.png

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • RE: איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!

      @אינו-יודע-לשאול אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

      @yits פניות של כמה נקודות?

      לא משנה כמה
      המצב לגמרי לא דומה למה שהיה בעבר.

      פורסם בכללי
      Y
      yits
    • איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!

      אני משתמשת נטפרי כבר כמה שנים טובות, ובחצי שנה האחרונה חווה איטיות מחרידה בטיפול בפניות.
      יכול לקחת כמה שעות!!!!! לפתיחת אתר פשוט ביותר.

      זה ממש מפריע לרצף העבודה, ובמקרים מסוימים לעבוד עם נטפרי אפילו בתחום התכנות (שרובו ככולו שימוש באתרים מקצועיים, שמכילים טקסטים נקיים באנגלית , לא צריך שום טיפול מיוחד ) זה פשוט לגנוב את המעסיק, על הזמן שמחכים לאתרים שייפתחו.

      עוד מישהו חווה את זה??
      יש לזה פיתרון??
      האם יש שעות שבהן אין בכלל מענה כמו אחה"צ וכדומה?

      פורסם בכללי
      Y
      yits