לא שנראה לי שמישהו התכון ברצינות, אבל כתוב מעל הסירטון "באחד הסניפים בהודו"
מה שאומר שיש עוד סניפים ועוד בודקים
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי בב
-
RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו
-
RE: קריאה לחשבון
@אחד-תם אמר בקריאה לחשבון:
אני רוצה להוסיף עוד נקודה על הדברים הנכונים והחכמים שנאמרו
יתכן שמה שגם גורם לאנשים לא בנוח לומר ביקורת, זה בגלל שרוב חברי הפורום הפעילים נמנים על אוהדי נטפרי המושבעים, וכאלו שלא רואים שום מקום לביקורת על נטפרי, ומשכך הם רואים בעין רעה את אלו שיש להם ביקורת ורואים אותם כטרדנים וצייקנים, והתגובות בהתאם, וכך הביקורת מתלהטת, וחוזר חלילה.לדעתי, זה לא רק כשיש ביקורת, אלא גם כשאנשים מנסים לחפש פיתרון, או לבקש שיפתחו עבורם דבר ספציפי, מטבע הדברים הבקשה נכתבת בתוקף, תוך הסבר כמה הדבר מפריע ומציק, כדי שאולי זה יגרום לפיתוח.
ואז שוב, כל האוהדים המושבעים, מסבירים כמה נטפרי עושים הכל כדי שהסינון יעבוד, ולא מאפשרים להביע את המצוקה, ואז מתגלגל השירשור, האם נטפרי חיבים משהו, ומה אתם מחפשים בעיות, ואם היה אפשר היו פותחים, וכו'
ובעל המקצוע הפשוט, שבסך הכל רוצה להציג את הצד שלו, מרגיש מותקף על לא עוול בכפו, הוא מבין שאם זה היה פשוט זה היה פתוח, אבל יש לו בעיה, והוא מנסה לגרום לפיתרון, לא מנסה להתקיף אף אחד.
(האם הפורום זה המקום בשביל זה? זה נידון אחר, שאגב לא מספיק ברור לי) -
RE: אזור הפניות ללא חיוב במתן התשובה לאימייל.
@אחד-מי-יודע
כשעומדים על המייל שנשלח, אפשר ליצור ממנו סינון בשלוש נקודות לבחור "סינון הודעות מסוג זה"
ואז נפתח חלון שיוצר מסנן חדש.
אפשר להגדיר את המסנן שישלח ישר לארכיון (דלג על דואר נכנס), או להגדיר שהמייל יסומן מיד כמייל שנקרא
ואפשר גם ליצור תווית שהמסנן יעביר אליה את כל ההודעות -
RE: סינון מרוכז של סרטונים
@מעמד אמר בסינון מרוכז של סרטונים:
מספיק רק לשלוח את הקישורים !
לא הצלחתי, בחלק מהפניות שלחתי איזה שהם קישורים, וזה לא עזר- כנראה זה לא היה הקישור הנכון
בפניות האחרות שלחתי את הקישור לדף, אבל זה אני מבינה שלא עוזר להם -
RE: סינון מרוכז של סרטונים
מצטרפת לבקשה
שיהיה אפשר לשים כמה נקודות שצריך, ולשלוח את כל הקורס ביחד
התחלתי לבקש קורס
עושים הקלטה, פותחים פניה
ואחרי כמה שעות, או מתי שמגיעים לפניה, ההקלטה כבר לא רלוונטית (למה?)
צריך להקליט שוב, ולשלוח, ואז בתקוה שהגיעו לזה לפני שפג התוקף, נפתחים הסירטונים
כמו שכתב @זבולי צריך לזכור איזה חלקים שלחתי באיזה פניה וזה באמת כאב ראש גדול -
RE: אני רוצה להתחבר לנטפרי
@לולוש אמר באני רוצה להתחבר לנטפרי:
ד"א, לא אחת שלחתי סרטון (לא s.o.s) עם נק' אחת והם בדקו תוך דקות בודדות.
כשאני שלחתי סירטונים עם נקודה אחת, לקח להם כמה שעות (לפחות)
להפתח
@מירי81 לתשומת ליבך -
RE: סים כשר
@רוצה-לדעת איך אני יודע מה מספר הפל' של הסים?
באר אל שלחתי מייל לכתובת admin@isp.net.il וביקשתי את המידע, וקיבלתי את מס' הסים ומס' מנוי
-
RE: חריגה לעיתים קרובות בתמונות
@ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
בוהים מול מסכים ומערכת תקולה.
אין פיקוח במקום? נהלים לצוות? פיקוח תפוקה?כשהמערכת נתקעת, ולא מגיעות תמונות לבדיקה, מה אתה מצפה מהעובדים שיעשו?
מה עוזר פיקוח?
בשביל זה אם הבנתי נכון, יצרו את המגבלה של שליחת תמונות כדי שלא תתקע המערכת, והם יוכלו לעבוד
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי בב
-
RE: קריאה לחשבון
@ליכט אמר בקריאה לחשבון:
למה צריך פניה המונית ?
לדעתי צריך פניה המונית, כדי להראות שזה לא בעיה של יחיד, לא כדי ליצור לחץ
למה לקרוא לפניה המונית הפגנה? אולי זה גילוי דעת של רבים שסובלים מאותה בעיה?
האם במערכת הפניות בודקים לפעמים כמה בקשות התקבלו לגבי דבר מסוים?
המשמעות בין יחיד לרבים בעיני, כמה משאבים ראוי להשקיע כדי לנסות לפתור את הבעיהועוד משהו שנותן פניה של רבים, לא תמיד אחד יודע להגדיר כראוי את הבעיה, או כמו בדוגמא שמדברים עליה, להגיד מה אפשר לפתוח ב100% וכו' , ולפעמים כשיש כמה, וכל אחד כותב בסיגנון שלו, מבינים יותר טוב.
-
RE: קריאה לחשבון
@אחד-תם אמר בקריאה לחשבון:
אני רוצה להוסיף עוד נקודה על הדברים הנכונים והחכמים שנאמרו
יתכן שמה שגם גורם לאנשים לא בנוח לומר ביקורת, זה בגלל שרוב חברי הפורום הפעילים נמנים על אוהדי נטפרי המושבעים, וכאלו שלא רואים שום מקום לביקורת על נטפרי, ומשכך הם רואים בעין רעה את אלו שיש להם ביקורת ורואים אותם כטרדנים וצייקנים, והתגובות בהתאם, וכך הביקורת מתלהטת, וחוזר חלילה.לדעתי, זה לא רק כשיש ביקורת, אלא גם כשאנשים מנסים לחפש פיתרון, או לבקש שיפתחו עבורם דבר ספציפי, מטבע הדברים הבקשה נכתבת בתוקף, תוך הסבר כמה הדבר מפריע ומציק, כדי שאולי זה יגרום לפיתוח.
ואז שוב, כל האוהדים המושבעים, מסבירים כמה נטפרי עושים הכל כדי שהסינון יעבוד, ולא מאפשרים להביע את המצוקה, ואז מתגלגל השירשור, האם נטפרי חיבים משהו, ומה אתם מחפשים בעיות, ואם היה אפשר היו פותחים, וכו'
ובעל המקצוע הפשוט, שבסך הכל רוצה להציג את הצד שלו, מרגיש מותקף על לא עוול בכפו, הוא מבין שאם זה היה פשוט זה היה פתוח, אבל יש לו בעיה, והוא מנסה לגרום לפיתרון, לא מנסה להתקיף אף אחד.
(האם הפורום זה המקום בשביל זה? זה נידון אחר, שאגב לא מספיק ברור לי) -
RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו
לא שנראה לי שמישהו התכון ברצינות, אבל כתוב מעל הסירטון "באחד הסניפים בהודו"
מה שאומר שיש עוד סניפים ועוד בודקים -
RE: חריגה לעיתים קרובות בתמונות
@ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
בוהים מול מסכים ומערכת תקולה.
אין פיקוח במקום? נהלים לצוות? פיקוח תפוקה?כשהמערכת נתקעת, ולא מגיעות תמונות לבדיקה, מה אתה מצפה מהעובדים שיעשו?
מה עוזר פיקוח?
בשביל זה אם הבנתי נכון, יצרו את המגבלה של שליחת תמונות כדי שלא תתקע המערכת, והם יוכלו לעבוד -
RE: אזור הפניות ללא חיוב במתן התשובה לאימייל.
@אחד-מי-יודע
כשעומדים על המייל שנשלח, אפשר ליצור ממנו סינון בשלוש נקודות לבחור "סינון הודעות מסוג זה"
ואז נפתח חלון שיוצר מסנן חדש.
אפשר להגדיר את המסנן שישלח ישר לארכיון (דלג על דואר נכנס), או להגדיר שהמייל יסומן מיד כמייל שנקרא
ואפשר גם ליצור תווית שהמסנן יעביר אליה את כל ההודעות -
RE: סים כשר
@רוצה-לדעת איך אני יודע מה מספר הפל' של הסים?
באר אל שלחתי מייל לכתובת admin@isp.net.il וביקשתי את המידע, וקיבלתי את מס' הסים ומס' מנוי
-
RE: אני רוצה להתחבר לנטפרי
@לולוש אמר באני רוצה להתחבר לנטפרי:
ד"א, לא אחת שלחתי סרטון (לא s.o.s) עם נק' אחת והם בדקו תוך דקות בודדות.
כשאני שלחתי סירטונים עם נקודה אחת, לקח להם כמה שעות (לפחות)
להפתח
@מירי81 לתשומת ליבך -
RE: סינון מרוכז של סרטונים
@מעמד אמר בסינון מרוכז של סרטונים:
מספיק רק לשלוח את הקישורים !
לא הצלחתי, בחלק מהפניות שלחתי איזה שהם קישורים, וזה לא עזר- כנראה זה לא היה הקישור הנכון
בפניות האחרות שלחתי את הקישור לדף, אבל זה אני מבינה שלא עוזר להם -
RE: סינון מרוכז של סרטונים
מצטרפת לבקשה
שיהיה אפשר לשים כמה נקודות שצריך, ולשלוח את כל הקורס ביחד
התחלתי לבקש קורס
עושים הקלטה, פותחים פניה
ואחרי כמה שעות, או מתי שמגיעים לפניה, ההקלטה כבר לא רלוונטית (למה?)
צריך להקליט שוב, ולשלוח, ואז בתקוה שהגיעו לזה לפני שפג התוקף, נפתחים הסירטונים
כמו שכתב @זבולי צריך לזכור איזה חלקים שלחתי באיזה פניה וזה באמת כאב ראש גדול -
RE: מה גומר את חבילת האינטרנט
תודה על התגובות
בדקתי את השימוש בנתונים שקיים בווינדוס ומה שלקח הכי הרבה זה מה שעבר דרך ה VPN של החברה
ואגב, כל התוכנות של הפגישות (סקיפ, מיקרוסופט טימס, וזום) ביחד הם בערך 5 גיגה לעומת ה VPN שהוא כבר יותר מ 18 גיגה