זו אולי כותרת בומבסטית, ואלי לא מחקר מדעי.
אבל מנסיוני הדל בנטפרי (שבועות בודדים בלבד), רמת השירות שנתקלתי בחברה הינה מהגבוהים ביותר מבין ספקי האינטרנט בכלל ובין הספקים המסוננים בפרט.
כל משתמש באינטרנט המסונן מכיר את הסיטואציה שבה הוא נתקל בבעיות גישה לאתרים שונים, או חלקים מסויימים בתוך אתר.
לרוב, הטיפול בעניין הוא עצל לחלוטין ולפעמים גם זה לא.
היוזרים הכבדים החזיקו בצד אפשרות לגישה לאינטרנט לא מסונן כדי להתגבר על התקלות הללו.
אצל נטפרי, באמצעות מערכת הפניות, אתה מקבל מענה תוך שעות בודדות ולפעמים אף פחות מכך.
אני רק אביא מייל שכתבתי לאורי VPN אחרי עזרה שהוא הגיש לי:
שלום אורי
אולי לא תבין זאת, אבל אני חייב לשתף.
חזרתי ביום שישי בצהריים מבודפשט.
ביום רביעי אחה"צ, אני נוהג בבודפשט, בחוץ קפור של כמה מעלות מתחת לאפס, ואתה מתקשר.
אתה יודע. החששות שלי מנטפרי היו: חברה קטנה, לא מקצועית, ללא תודעת שירות, אוירה של שטיבל וכו'
הטלפון הזה שבר לי את הסטיגמה שהיתה לי על נטפרי.
ועל כך מגיעות לך אלפי תודות.