ביקרתי היום (הפעם עם כובע של טכנאי מחשבים ורשתות) אצל לקוח - חנות אינטרנט (ריינט בלע"ז) ושמעתי מאחורי הפרגוד (עמדות הנשים) 'איזה חצופים הסינון הזה', 'א"א לרכוש ככה כלום בנקסט, המון חסומים בנטפרי הזה' ועוד כהנה וכהנה עוד הם מדברים 'כן גם הדרייב הזה, איך אני אמור/* להוריד את הדבר הזה? למה אי אפשר?' וכ"ו וכ"ו..
ואז אני חושב לעצמי, השוק מתחלק ל2 אלו שיש להם בבית/משרד בקביעות ובלית ברירה הם חייבים להתלמד וללמוד את סודות המקצוע קרי לשוטט בפורום וללמוד בויקי איך משתפים ואיך להדריך אחרים לשתף ואיך קונים בנקסט (כן, גם אם התמונה החיצונית חסומה עדיין ניתן להיכנס פנימה ובדר"כ לפחות תמונה אחת תהיה בסדר, @administrators זה לא מובן מאיליו בדר"כ בסינונים כביכולים מה שסגור לא ניתן להיכנס אליו בכלל, והתמונה החסומה נותנת את ההרגשה שכל המוצר הזה חסום).
והקבוצה השניה הם אלו שגולשים במזדמן בחנויות האלו שצצים כפטריות אחר הגשם (כן כן, זה ממש שוק, שוק ענק) שמה לעשות השעון של המונה בחנות מתקתק ואין את הזמן והרצון וההכרח (על פניו - כי אני הרי יושב/* פה בפעם ב..) ללמוד איך לעבוד ואז בעל החנות פונה אלי בתמימות:
תגיד לי, איך אני עובר לסינון אחר?... משגעים אותי הלקוחות.. אוי
מצטער על האריכות.
@administrators הצעה שלי לשיפור:
צריך לפשט את הדברים האלו, כמו שהזריקו הודעה בויקיפדיה ככה להזריק הודעות בכל המקומות האלו.
בדרייב שיהיה הודעה והפניה להגדרות בויקי, בנסיון להוריד קובץ משותף שתקפוץ הודעת הסבר, בתמונת מוצר שנחסמת (כלל אתרי הקניות) שיהיה כתוב משהו כמו 'נסו להיכנס לפרטי המוצר לתמונות נוספות'.. ובניסיון הדפסה מתוך המייל שיועבר אוטומטי לדף החיצון או הודעת הסבר... וכ"ו וכ"ו.
בהצלחה