@magicode @administrators
אני לא יודע מי אחראי על האתר של איזור אישי, אבל כידוע פעם באיזור של הפניות שלי (https://netfree.link/app/#/tickets/list) היו שני אפשרויות. א. של כל הפניות הקודמות ב. פתיחת פנייה חדשה.
כיום נטפרי הביאה לשם חידוש שיש אפשרות אחת לכל הפניות
ופתיחת פנייה חדשה מתוך זה ככה:
אני חושב שבשביל הנוחיות והקלות אפשר לעשות בתפריט שורה של הפניות שלי והיא עצמה תפתח ישר את דף הפניות.
(למה זה יותר נוח? אין לי מושג איך זה אצל כולם אבל אצלי לוקח כמה שניות עד שנפתח דף הפניות ואין ענין לעשות דרך כפולה, גם לחיצה לפתוח את התפריט של "הפניות שלי" וגם מתוך התפריט "רשימת הפניות" יש רק אופציה אחת לא צריך לעשות תפריט נפתח)
תודה
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי משוש
-
רעיון לשיפור באיזור האישי בקטגוריית הפניות
-
RE: הפגנה! להחזיר את פורום מקצב! 😒😪😢😭או שתפתחו אתם- נטפרי פורום מוזיקה!
@magicode אמר בהפגנה! להחזיר את פורום מקצב! או שתפתחו אתם- נטפרי פורום מוזיקה!:
@יעקב-ישראל אמר בהפגנה! להחזיר את פורום מקצב! או שתפתחו אתם- נטפרי פורום מוזיקה!:
@magicode אגב אתה אחד האנשים שאני הכי מעריץ
הדברים שלי באים מתוך הכרת השוק היטב (תשאל את ברוך XXXXXXXק האם יש לי מעט ידע בשוק)
וכל מה שאני אמור זה רק כנקודה למחשבהאני לא חולק עליך שיש בשוק הרבה אנשים שנטפרי לא מתאים להם.
אני חושב שנטפרי צריכה לחשוב על אלו שעדיין לא התחברו לאינטרנט שלכשיתחברו שהוא יהיה כמה שפחות מסוכן עבורם.
ונטפרי פחות צריכה לחשוב על אלו שעשו הרפתקאות.
לעניינו מדובר בפרום מיותר לחלוטין ללא שום תועלת מקצועית. עם סיכון פוטנציאלי עצום. אני בכלל לא מבין למה שווה לנו להשקיע את הזמן לדון על זה.ברווררר
אני זקנתי מלצעוק פה
אז אולי הגיע הזמן לדבר יפה
אני יודע קודם כל מכלי ראשון ממישהו שמקורב אליי שעבד בנטפרי ואמר לי קצת איך דברים התנהלו - לפחות כלפי העובדים - והיחס היה לא מהמוצלחים ובפרט בקטע של החסימות, שחוסמים שם לפי מה שבא להם או לכם, ושעושים מה שבא להם
אז אדון @magicode הנכבד מכל
מעריך את עבודתך המסורה למען כלל ישראל
אני שמח ובוחר מרצוני להיות חלק מדיקטטורת נטפרי (זה אתה אמרת)
לא בעד הפגנות
בעד שלטון יציב ושולט
אבל לא בעד דיקטטורה
לא צריך מפקדים, צריך מנהיגים.
לא צריך לשלוט בנו, צריך להוביל.
אנחנו בחרנו בנטפרי לא כי אתם הכי טובים אלא כי אתם הכי טובים לנו
ובקשה מאיתנו, תעזרו לנו לשמור על האינטרס שלנו
אל תלחצו עלינו
אנחנו לא בנויים לזה
החותם דיגיטלית
אנוכי האזרח הקטן במדינת נטפריאגב אני יודע שיש שיתקוממו ויגיבו לי וכו' וכו'
אני חייב לציין שאישית בתקופה האחרונה לא הרגשתי קושי בנטפרי אבל היו לי תקופות בעבר.
אני יודע שיש פה אנשים צדיקים (בסדום) ויש פה אנשים גמישים יותר ממני ומהרבה, ויש פה אנשים שכרגע הכל זורם להם חלק
אבל יש הרבה שלא ואולי זה יהיה אצלכם גם מחר
אז אם בן אדם צועק הפגנה!!!, נכון אני (כרגע) לא בעד כותרות כאלה אבל מהסיבה שלא השתמשתי באתר, אם היו סוגרים לי את האתר שמאוד שימושי לי הייתי גם לוחש הפגנה, תחשבו שיש מישהו מאחורי המקלדת שלוחץ לו (תרתי משמע). אז תתחשבו. גם אם הוא לא בסדר בתגובה, לפחות שאתם תהיו בסדר
אם הגעתם עד לפה - יישר כח -
פייסבוק מסנג'ר - הא/ערה
דברו פה על זה אבל אני לא יודע אם על הנקודה הזאת.
יש המון שירותים כמו בנקים אפילו שההתכתבות שלהם היא רק בפייסבוק מסנג'ר כמו מקס למשל.אני יודע שיש אתרים בנטפרי שאפשר להיכנס לחשבון עם משתמש פייסבוק רק לאימות משתמש.
למה א"א לפתוח את פייסבוק מסנג'ר לאותם שירותים למשל?
א"א לעשות עם זה כלום.
לא אמור להיות בזה משהו בעייתי וזה יחסוך זמן המתנה טלפוני
תודה -
סליחה
כבר ערב ראש השנה, ולא תמיד הייתי פה עדין... ואני מבקש סליחה אם זה פגע במישהו.
אין לי שום כוונות אישיות, מאחל לכם שנה טובה ונקיה -
כותרות נושא בפורום
אני חושב שכדאי (זה יותר בקשה) שכל מי שפותח נושא בפורום שישתדל לתת כותרת יותר רלוונטית ונדע אם להיכנס או לא (אם יש לנו במה לעזור) ולא כמו "מה המקור לתקלה זו?" וזה לא באתר של נטפרי. אפשר לציין בכותרת תקלה ב..." ובהודעה מה המקור וכו'
זה יחסוך זמן לכולם. -
RE: איטיות בסינון תמונות - ביקורת
@יעקב-ישראל אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
@magicode אני יודע שאחד מגדולי הדור אמר לאחד ממחזיקי הכוללים שרצה לפתוח כולל נוסף לא לפתוח (הוא אמר לו שאין עניין לפתוח כולל ולהרעיב את האברכים ואם אין כסף צריך להפסיק לקבל)
ואם אין כסף צריך לבקש יותר או להפסיק לקבל לנטפרי (מה שכמובן לא אפשרי) אבל לתת לאנשים לחכות 2 דקות לתמונה לא ממש אופציה
@magicode תמשיכו הלאה בכל הכח הלוואי ויכולתי לתת פה לאנשים שמתלוננים להיות שבועיים בנתיב או אתרוג (עם השירות לפני שנטפרי הגיעו) ואז נראה מי היה מתלונן על מהאני חס ושלום לא מזלזל בנטפרי. ולא זה מה שבאתי להגיד. השתדלתי להסתייג מכל נוסח כזה או אחר.
אני מתנצל אם זה מה שהיה נשמע.
ביקורת זה לא בהכרח זלזול. או יותר נכון זה בכלל לא זלזול. ביקורת זה דבר חיובי (הייתי אומר אפילו שזה לא נחשב להתלונן, ואני לקוח גאה).@נ-חיים-0 אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
@משוש לנטפרי לא משלמים מראש אלא כל חודש על מה שהשתמשת חודש שעבר
מה שאומר שעל מה שתשתמש מחר לא שילמת ולכן אם לא מתאים לך אתה יכול לעזוב ומאותו רגע לא יגבו ממך תשלוםיש כזה קטע לאנשים שאם מישו מביע דעה אז התגובה נגד זה אתה יכול לעזוב. אבל האמת היא שזה לא נכון. זה סתימת פיות.
שוב לא בא לזלזל. זה לא נכון לפתוח חנות ולהזמין אנשים (או שהם באו לבד) ולתת שירות פחות טוב, ואם לא טוב לך תלך.
יש מושג של משוב.
בקיצור הדברים ברורים.
(העניין של התגובה של אתה יכול לעזוב פשוט חוזר פה הרבה בכל הפורום וזה מוריד את השיח למקום לא קשור). -
ידע הציבור - לגבי יוטיוב פרימיום
נטפרי אינה תומכת ביוטיוב פרימיום (לגבי הורדה)
אין מובן מדוע אבל ההרשמה ליוטיוב פרימיום פתוחה אבל הסרת המנוי חסומה,
וצריכה שליטה מרחוק של נציג
דבר שגורם לי עגמת נפשתחסכו לכם כאב ראש
-
RE: המחדש
רק שלא תהיה פה מלחמת אחים
אני בעד חסימות של אתרים לא ממושמעים
אבל יש מצב גדול שזה לא הפרה אלא טעויות שקורות (ואסור שיקרה)
אז אם נטפרי אנשים טובים שדואגים ללקוחות שלהם אז הם ידאגו לפתוח את זה כמה שיותר מהר
מסובך לחסום פרסומות? יש את התוסף שחוסם פרסומות, שיכניסו את זה לסדיר -
רעיון שיפור לתוספים באתר של @ZVIZVI
@zvizvi שלום.
רוב התוספים באתר תוכנות להורדה פתוחים מהאתר של תוספים לגוגל כרום של גוגל.
וכיון שיש המון תוספים שצריכים לעשות את הקומבינה של מצב פיתוח וכו', אני חושב שהכי פשוט כיום (פעם האתר של התוספים היה סגור היום הוא פתוח) אפשר לשים או קישור ישיר לתוסף או לעמוד שלו שבצורה הזאת הוא יותקן חלק ורשמית מגוגל.
ואם הבעיה זה לאלו שחסום להם אתר זה, אני חושב שמי שפתוח לו בתוכנות להורדה העמוד של התוספים אפשר לפתוח לו בתוך האתר של גוגל את אותם קישורי התוספים ספציפית.
זה יחסוך הרבה בלאגן.
בכל אופן תמיד אפשר להוסיף קישור לאתר המקורי
תודה
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי משוש
-
RE: שגיאת אבטחה באנדרואיד 12 בחלק מהאפליקציות גם לאחר רוט ותעודות magisk
@a0533057932 זה בטוח יעזור? ניסיתי ולא נראה לי עזר
-
RE: צאט ספאם
@צדיק-תמים אמר בצאט ספאם:
יכול להיות שזה צ'אטים שחסומים בנטפרי מלבד זאת שהם הגיעו לספאם?
אין שום קשר
עד היום אם זה היה חסום אז היה רושם שחסום או משהו אחר
כרגע שפותחים תצוגה מקדימה של קבוצה הוא מרענן כזה
ואז נסגר וצריך לרענן את כל העמוד מחדש בשביל שיעבוד המייל
ואגב אצלי זה בכל הקבוצות ולא רק בספאם -
RE: לקוחות מקס? חשוב שתדעו
@צדיק-תמים כמו שציינתי יש לי כבר כרטיס של רעות תיקני לי
לכן שאלתי אם יש לי עניין להחליף -
RE: לקוחות מקס? חשוב שתדעו
@yoel אמר בלקוחות מקס? חשוב שתדעו:
@משוש לא באמת מצריך חברות שם..
זה כי חיפשו סיבה למסיבההוא שווה משהו? חוץ מ1% ודמי כרטיס?
-
RE: לקוחות מקס? חשוב שתדעו
@yoel אמר בלקוחות מקס? חשוב שתדעו:
@משוש
אין לי איך לעזור לך בענין הPDF
כן יכול להמליץ על כרטיס בשם: "כזה אני רוצה" של מקס
המשלב שני יתרונות מרכזיים- ללא דמי שימוש לכל החיים
- עמלת המרת מט"ח 1 אחוז (במקום פי 2-3)
זה יפתור לך את הצורך בלדעת מתי תיגמר ההטבת דמי שימוש..
מצריך להיות חבר בקבוצת הפייסבוק
יש את רעות תיקני לי שזה גם ללא דמי כרטיס -
RE: לקוחות מקס? חשוב שתדעו
@yoel אמר בלקוחות מקס? חשוב שתדעו:
@משוש
אין לי איך לעזור לך בענין הPDF
כן יכול להמליץ על כרטיס בשם: "כזה אני רוצה" של מקס
המשלב שני יתרונות מרכזיים- ללא דמי שימוש לכל החיים
- עמלת המרת מט"ח 1 אחוז (במקום פי 2-3)
זה יפתור לך את הצורך בלדעת מתי תיגמר ההטבת דמי שימוש..
מצריך להיות חבר בקבוצת הפייסבוק
יש את רעות תיקני לי שזה גם ללא דמי כרטיס -
RE: לקוחות מקס? חשוב שתדעו
@yoel תודה
אני משתמש במקסבק
יש לי כבר כזה כרטיס
בכל אופן אני הגדרתי לקבל את הפירוט בדואר
רק רציתי ליידע את הציבור