• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. buz
    B
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 2
    • פוסטים 5
    • קבוצות 0

    buz

    @buz

    7
    מוניטין
    278
    צפיות בפרופיל
    5
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    buz הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי buz

    • חרם צרכנים על 019

      מדוע החבילות הרגילות של 019 עולות 68 ש"ח בשנה הראשונה ואילו מתשמשי נטפרי צריכים לשלם 99 ש"ח (50% יותר יקר) האם זה לא ניצול ציני של המשתמשים?
      אני קורא לפתוח בחרם צרכנים על 019 עד שישוו את מחירי נטפרי למחירים הרגילים
      לא יודע שיש להם יותר הוצאות כאשר משתמשים בנטפרי

      פורסם בכללי
      B
      buz
    • RE: חרם צרכנים על 019

      בפורום דובר שבחברות אחרות יש מחירים יותר זולים
      פה מדובר על אותה חברה שעושה איפה ואיפה בין המשתמשים ללא שום הצדקה
      עד לא מזמן גם למשתמשי נטפרי ניתן הנחה לשלושה חודשים
      הנחה זאת בוטלה בשבוע האחרון

      פורסם בכללי
      B
      buz
    • RE: חרם צרכנים על 019

      @yzahn אמר בחרם צרכנים על 019:

      @בן-עזאי אולי גם אתה צריך לעשות חיפוש בפורום.
      דובר על הנושא המון המון.
      מה שיוצא שלא מדובר ב"ניצול ציני" אלא בתוצאה טבעית של כוחות השוק הפועלות בזירה. חוץ מזה שזה לא נכון לגמרי להגיד שאין להם יותר הוצאות על משתמשי נטפרי.

      ניצול של כוחות השוק הוא גם ניצול של הלקוח (על מונופולים שמעת) שבאותו עמוד רואה לקוחות אחרים שמשלמים 50 אחוז פחות, גם אם יש להם הוצאות נוספות זה לא משהו שגורר מחיר יקר ב50 אחוז

      פורסם בכללי
      B
      buz

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי buz

    • פתיחת סינון זמנית

      הרבה פעמים צריכים לעקוף את הגדרות הסינון באופן זמני
      כעת האפשרות היא לשנות את הגדרות הסינון ולאחר מכן לשוב ולהחזיר את מה שהיה
      נראה לי שיהיה מאוד שימושי שכאשר דף אינו תואם את הגדרות הסינון של המשתמש תיהיה גם אפשרות בדף המתריע שהאתר חסום עקב הגדרות אלו להקיש סיסמא ואז יעקפו את ההגדרות למספר דקות וכך יתייתר הצורך לשנות את הגדרות הסינון כל פעם (הרבה פעמים שוכחים להחזיר בחזרה למה שהיה)
      אשמח לשמוע את דעתכם וכן את דעת ההנהלה האם ניתן לפתח כזאת אפשרות
      תודה רבה

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      B
      buz
    • RE: חרם צרכנים על 019

      @yzahn אמר בחרם צרכנים על 019:

      @בן-עזאי אולי גם אתה צריך לעשות חיפוש בפורום.
      דובר על הנושא המון המון.
      מה שיוצא שלא מדובר ב"ניצול ציני" אלא בתוצאה טבעית של כוחות השוק הפועלות בזירה. חוץ מזה שזה לא נכון לגמרי להגיד שאין להם יותר הוצאות על משתמשי נטפרי.

      ניצול של כוחות השוק הוא גם ניצול של הלקוח (על מונופולים שמעת) שבאותו עמוד רואה לקוחות אחרים שמשלמים 50 אחוז פחות, גם אם יש להם הוצאות נוספות זה לא משהו שגורר מחיר יקר ב50 אחוז

      פורסם בכללי
      B
      buz
    • RE: חרם צרכנים על 019

      בפורום דובר שבחברות אחרות יש מחירים יותר זולים
      פה מדובר על אותה חברה שעושה איפה ואיפה בין המשתמשים ללא שום הצדקה
      עד לא מזמן גם למשתמשי נטפרי ניתן הנחה לשלושה חודשים
      הנחה זאת בוטלה בשבוע האחרון

      פורסם בכללי
      B
      buz
    • חרם צרכנים על 019

      מדוע החבילות הרגילות של 019 עולות 68 ש"ח בשנה הראשונה ואילו מתשמשי נטפרי צריכים לשלם 99 ש"ח (50% יותר יקר) האם זה לא ניצול ציני של המשתמשים?
      אני קורא לפתוח בחרם צרכנים על 019 עד שישוו את מחירי נטפרי למחירים הרגילים
      לא יודע שיש להם יותר הוצאות כאשר משתמשים בנטפרי

      פורסם בכללי
      B
      buz