ההצעה שלי זה לאפשר שיתוף פניה בין משתמשים במוקד הפניות כך שכמה משתמשים עם אותה תקלה יוכלו לקבל מידע במרוכז
זה יעיל בפרט במקרים מורכבים כשיש צורך בטיפול מקצועי שם עמוס יותר
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי code_monkey
-
שיתוף פניה במוקד הפניות
-
RE: מפתחי פייתון? אשמח לעזרה
תודה לכולם
תכלס מה שעזר לי זה להוסיף את ה certificate של נטפרי בכל אחת מהסביבות (יש לי יותר מאחת על המחשב הלוקאלי)
השתמשתי בprint(requests.certs.where());
כדי לזהות את כל המיקומים הרלוונטים
בנוסף התקנתי את הסרטיפיקט על nodejs ועל yarn וגם על npm
בקיצור להתאזר בהרבה סבלנות לפתור בעיה אחרי בעיה
עזר לי מאד להקליט את התעבורה ואז לבדוק באינפורמציה על מה היתה הנפילהלא לשכוח שהכל לשם שמיים
-
RE: מרכז הפניות
@davd בתור עובד בחברה שהלקוחות שלה משלמים על המוצר ״קצת״ יותר מהלקוחות של נטפרי
לא כל דבר הוא פקטור של כסף
ולא כל תקלה נפתרת באופן מיידי
גם אם ישקיעו הרבה כסף ומאמצים יש דברים שלוקחים זמןובהתחשב בגובה התשלום השירות הוא הולם ויותר מזה
-
RE: פרטיות ב AI
בלי קשר לנטפרי מודל הai שומר את כל המידע שמכניסים אליו וצריך להזהר לא להכניס שם מידע פרטי
זה לא פראנויה זה אמיתי
זה נכון שהחברות משתדלות להגן על המידע של המשתמשים (מה שנקרא responsible ai)
אבל במקום לחשוף מידע ולסמוך על זה שישמרו עליו עדיף פשוט לא לחשוף מידע -
RE: figma פתיחה בנטפרי
למה הם חייבים לעבוד עם נטפרי?
לנטפרי יש כללים נוקשים ולא מתאימים לכולם וטוב שכך.אפשר לטעון את זה על כל סקטור מקצועי כמעט
-
RE: לינקדאין
@amkug
רוצה לציין שגם אני חיפשתי לאחרונה עבודה בתכנות עם נטפרי
יש לי פרופיל בלינקדין שפתחתי בעבר אבל כיום אני ללא גישה
הצלחתי להגיע לראיונות במקומות מצוינים וכיום אני בחברה מעולה
לדעתי כן עוזר שאנשים מחפשים את השם ומוצאים משהו, ואתה לא אנונימי
אבל זה לא הכרחי ואפשר בהחלט למצוא עבודה בלי לינקדין -
RE: איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!
@bird אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
@מנסה אתם מדברים על הוספת כסף אם צריך,
כתבת שזו היתה פניה עם נקודה אחת,
באפשרותך פשוט להוסיף נקודות...אני לאחרונה פתחתי כמה פניות עם 3 נקודות ולקח המון המון זמן (סדר גודל של שעות)
אז הפתרון להוסיף נקודות לא ממש עובד לצערי -
RE: המשך/התחבר עם נטפרי | continue with netfree
למה שנטפרי תרצה לנהל זהויות של המשתמשים שלה באופן גורף?
(זהות זה אחד הנושאים הכי רגישים)
בלי קשר זה פיצ׳ר די כבד לפיתוח ועם קורלציה נמוכה למודל העסקי -
שאלה למתכנתים - yarn certificate error
Error: unable to verify the first certificate at TLSSocket.onConnectSecure (node:_tls_wrap:1530:34) at TLSSocket.emit (node:events:390:28) at TLSSocket.emit (node:domain:475:12) at TLSSocket._finishInit (node:_tls_wrap:944:8) at TLSWrap.ssl.onhandshakedone (node:_tls_wrap:725:12) { code: 'UNABLE_TO_VERIFY_LEAF_SIGNATURE'
היי
אני על מאק ויש לי שגיאה ב-yarn כבר הגדרתי cafile ו-enableStrictSsl
מישהו כאן יודע לעזור לי? -
RE: שייך מכשיר לחשבון נטפרי - בכל פניה
סינון נטפרי הוא לא ברמת הספק? מה המשמעות של המכשיר?
-
RE: לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!
@nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
רעיון יפה!
ולא מצריך פיתוח מיוחד..
ומצד הלקוח זה נותן הרגשה שהוא לא באוויר.סתם מענין מאיפה אתה לוקח את זה שזה לא מצריך פיתוח מיוחד?
אם כבר לפי מה שידוע לי צ׳אטבוט זה פלאגין שמוסיפים לאתר ללא פיתוח -
למה הcertificate של נטפרי לא יכול להיות trusted?
אני כבר למעלה משבוע בהתקנות עם המון אתגרים בזכות בסרטיפיקייט של נטפרי
למה זה צריך להיות self signed certificate ושאני אצטרך לאשר אותו אחד אחד?
אין אפשרות לג׳נרט סרטיפיקייט נורמלי ששירותים יאשרו אותו בלי התערבות שלי?
זה קצת מתיש, בפרט כשמדובר על התקנות והורדות דרך סקריפטים ולא סתם פתיחות של אתרים -
RE: יותר אפשרות מענה למתכנתים
בד"כ לא צריך להבין בפיתוח כדי לפתור בעיות למתכנתים
אם משמשים בהקלטת תעבורה אמור להיות לתומך אינפורציה מספיקה כדי לעזור
ואם מפרטים מספיק טוב בפניה מהר מאד זה מגיע ל"טיפול מקצועי" (לפחות מהניסיון שלי) -
מפתחי פייתון? אשמח לעזרה
מנסה להריץ venv ונופל על ssl certificate fail
מישהו יודע לעזור לי בקונפיגורציה? -
RE: מפתחי פייתון? אשמח לעזרה
מתברר שזה לא קשור לvenv
קינפגתי את הקובץ /etc/profile
אבל אצלי היה צריך לקנפג את .zshrc -
RE: מפתחי פייתון? אשמח לעזרה
@code_monkey
https://docs.microsoft.com/en-us/cli/azure/use-cli-effectively#work-behind-a-proxyמישהו יודע אם צריך לכוון את ה REQUESTS_CA_BUNDLE ל pem או ל crt?