כזכור, פורסם כאן לפני כחצי שנה על התנהלות כושלת מצד חברת ice, ובעיקר בעובדה שהם מציעים ללקוחות שלהם מסלול אטרקטיבי של 59 ש"ח, אשר כולל תשתית ספק וראוטר, למשך 3 שנים.
בפעול התשלום על הקו היה בסך 30 ש"ח לחודש, ואילו על הראוטר 29 ש"ח.
מה שקרה, שכל הלקוחות גילו לתדהמתם שחויבו בעיסקה בתשלומים של על סך 29 כפול 36 חודשים, על הראוטר (סך הכל 1044), ובכך תוספים מסגרת של סכום של מעל 1000 ש"ח ל 3שנים.
בהתחלה, התלונות על גלישת האינטרנט הגיעו לאלפים, וכל הלקוחות סבלו, מאיטיות ניתוקים וכו', וממש היה נראה שהם מחכים שהלקוחות ייתייאשו ויעזבו, ובעצם הם ירוויחו את הכסף של הראוטר ששולם כאמור בעיסקה בתשלומים, (ראוטר שניתן להשיג בחנויות ב 150- 200 ש"ח).
יש לציין שעם הזמן הקוים שלהם התייצבו והתלונות פחתו, (עם זאת עד היום הם לא מספקים מהירות של 100 מגה לבעלי אינטרנט נטפרי (בשונה מקו רגיל שכן מקבל 100 מגה)).
ועכשיו ההונאה החדשה!!!
לקוחות התחילו לקבל טלפונים כאשר הנציג אומר לו שהוא מזהה בקו שלו תעבורת מידי גבוהה, ובאדיבותו הוא מסביר שיש לכך שני סיבות אפשריות, א. שאכן יש לכם עשרות מחשבים וכו', ומהלקוח מגיב שאין לו, אז הנציג מסיק שכנראה יש לו ווירוסים ורוגלות על הקו אשר לוקחים לו תעבורת.
וברוב אדיבותו הוא מציע שירות חדש ללקוח "שירותי אינטרנט מתקדמים", אשר יגרום להפעלת הראוטר מחדש בצורה מתקדמת (עם איפוס פינג ופורטים), באופן אוטומטי פעם בשבוע.
ועכשיו שימו לב!!
השירות בעיקרון ניתן בתשלום של 30 ש"ח לחודש, אלא שבגל היות הלקוח "לקוח ותיק", הוא נותן לו גם הנחה וזיכוי של 30 ש"ח חודשי.
עד כאן לכאורה נשמע די טוב, אבל מה הק'אצ'.
אז ככה, מהלקוח מסכים, מחייבים אותו על 36 תשלומים של 30 ש"ח, כלומר עיסקה של 1080 ש"ח, (שכמובן יתפוס לו מסגרת), ובתמורה לא גובים ממנו כל חודש את דמי הקו החודשיים!!!!.
במילים אחרות, אם בחודש הבא, תגלה שהקו לפתע חזר לניתוקים, או ש ice הפסיקו לעבוד עם נטפרי, או מכל סיבה אחרת תרצה לעבור חברה, הרי שהם כבר קיבלו ממך את סך התשלום של 3 שנים קדימה.
ידע הציבור וייזהר!!!!