• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    בזק מצב מהירות האינטרנט

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    398 פוסטים 78 כותבים 33.3k צפיות 56 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • יוסי תקשורתי מנותק
      יוסי תקשורת @davd
      נערך לאחרונה על ידי

      @davd אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

      לאחר דין ודברים במייל מול נטפרי, עלי לבשר בצער, שככל הנראה אין פתרון לנושא של בזק, ולפחות בזמן הקרוב.
      מי שדחוף לו המהירות, מוזמן לעבור לסלקום ולשלם על תשתית וספק, ובנפרד לקחת ספק חיצוני לסיבים כמו "עמית נט" או itc, (מי שעושה פחות בעיות, אולי @יוסי-תקשורת יעדכן).

      אפשר להתחבר דרכנו לבאנדל של עמית - סיבים תשתית וספק בעלות מחרי קבוע ל 3 שנים ....

      יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
      לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

      זמינים לשירותכם:
      בטלפון : 03-8010333
      במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
      במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

      מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • אהרן שובקסא מנותק
        אהרן שובקס @davd
        נערך לאחרונה על ידי

        @davd
        פה כתוב שכן אני לא יודע אם זה גם ל נטפרי

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • יהודה 12י מנותק
          יהודה 12
          נערך לאחרונה על ידי יהודה 12

          אני מעלה תמונה רק כדי שאנשים יבינו מה ההבדל בין בזק לאר אל.
          מדובר על ראוטר עסקי של צ'ק פוינט שאפשר לחבר לו 2 קוים, (למי שיש בזק זה די נצרך ...😉).הבדלים בזק לעומת אר אל.png

          יהודה 12י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • יהודה 12י מנותק
            יהודה 12 @יהודה 12
            נערך לאחרונה על ידי יהודה 12

            @יהודה-12
            עדכון, גילוי נאות :
            עברתי לאר אל ועדיין היו בעיות בקו.
            דיברתי עם הטכנאי של אר אל,, והוא אמר לי שזה בעיה חשמלית. הגעתי למקום וגיליתי שהטכנאי של בזק לא חיבר מספיק טוב את הקו החדש ומזה הגיעו הבעיות.
            אחרי שסידרתי את החיבורים (בארון של בזק, בתוך הבניין) הקו הסתדר, מה שהבאתי צילום מסך למעלה שיש תקלות בקו של בזק זה לא מדוייק.

            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • I מנותק
              izik @יהודה 12
              נערך לאחרונה על ידי

              @יהודה-12
              אז להשלמת התמונה תן לנו תמונת מצב להשוואה בין בזק לRL

              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • A מנותק
                aiib @izik
                נערך לאחרונה על ידי

                @izik אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

                @יהודה-12
                אז להשלמת התמונה תן לנו תמונת מצב להשוואה בין בזק לRL

                לא נראה לי שהוא יכול. הרי הבעיות בבזק היו בגלל בעיה בחיבור וכעת הוא בודק ללא בעיית חיבור

                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • I מנותק
                  izik @aiib
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @aiib כפי שהראה בתמונה יש לו את היכולת להשוות חיבורים
                  שישווה לטובת הקהל

                  יהודה 12י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • יהודה 12י מנותק
                    יהודה 12 @izik
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @izik כבר העברתי את הקו של בזק לאר אל, אז כבר אין לי אפשרות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • B מנותק
                      ben1
                      נערך לאחרונה על ידי

                      אצלי לאחרונה ספק בזק עובד מצוין.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ב מנותק
                        בר מזל
                        נערך לאחרונה על ידי

                        אצלי וביררתי אצל עוד כמה יש כל יום כל יום ניתוקים,

                        מה עושים!!!!

                        D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • D מנותק
                          davd @בר מזל
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @בר-מזל אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

                          אצלי וביררתי אצל עוד כמה יש כל יום כל יום ניתוקים,

                          מה עושים!!!!

                          עוזבים את בזק!!!!
                          מאוד מעניין שבמקרה שלנו נטפרי החליטו כנראה שלא מעניין אותם.
                          כל מה שעשיתי, פניתי לבזק פניתי לנטפרי, גם רגיל וגם אישי, היה אצלי טכנאי שאמר לי שאין לו מה לעשות..., אפילו הייתי פעם עם נציג של בזק מעל שעה, וכבר עשו שיחות ביחד עם נטפרי, וכבר הייתי בטוח שהנה אוטוטו יש כבר נציגים משני צידי המתרס שביחד ינסו לפתור את זה
                          אך לאכזבתי באיזשהו שלב הנציג של בזק אמר שהוא לא יכול להמשיך ככה בטלפון שבור והציע לי באדיבות לפנות ישירות לנטפרי ולוודא מולם שאין הבעיה אצליהם, שאלתי בחשש איך אני יגיע לנטפרי, (ביודעני שכל הצינורות הרשמיים כבר יודעים מהבעיה), אך הוא הרגיע אותי שהוא מעביר אותי עכשיו לנטפרי, אוקיי כבר שמחתי
                          אך מה רבה הייתה אכזבתי כאשר לאחר ההעברה הגעתי פשוט למרכזייה הראשית של נטפרי ולאחר כל התהליכים הרגילים הגעתי לנציגה שאמרה לי באדיבות שאין לה איך לעזור לי מכיון שזה נמצא בטיפול אצל הצוות הבכיר.
                          לא הואילו כל תחנוני שעד שיש כבר נציג מבזק שמוכן לגלות את הבעיה, שלפחות מהצד שלהם ישתפו פעולה, אך כל זה עלה בתוהו.

                          לסיכום העגום מאיך שאני רואה את זה.
                          בפעם הראשונה בחיי מאז שאני לקוח נטפרי (כבר מעל 6 שנים), שאני יכול להגיד שגליתי, התעלמות, אדישות, וחוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה.

                          לסיכום אסיים במשפט שכתב לי אחד מנטפרי, אם זה יש לך בעיה, אז תחזור לסלקום.

                          Y עדי זו אניע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                          • Y מנותק
                            yonig20 @davd
                            נערך לאחרונה על ידי

                            לסיכום העגום מאיך שאני רואה את זה.
                            בפעם הראשונה בחיי מאז שאני לקוח נטפרי (כבר מעל 6 שנים), שאני יכול להגיד שגליתי, התעלמות, אדישות, וחוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה.

                            ייתכן שהתייאשו מלמצוא את מקור הבעיה וייתכן שעדיין עובדים, אבל אדישות? חוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה?
                            רק אספר לך ש @magicode היה מחובר למחשב שלי בשליטה מרחוק לפני כמה שבועות כ40 דקות עד 00:30 בלילה, ושבר את הראש בניסיון להבין מה מקור הבעיה.
                            אני ממש לא הרגשתי אדישות וחוסר רצון.

                            D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                            • עדי זו אניע מנותק
                              עדי זו אני @davd
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @davd לא ממש מסכימה.
                              נטפרי עושים כמיטב יכלתם, תאמינו לי.
                              נס שיש אותם בעולם הזה, אחרת כבר מזמן לא היה נשאר ממנו...
                              ואגב, אני עם בזק ועובד לי מצוין.
                              אני לא אומרת, לפעמים יש מצבים שפתאום הכל איטי אבל משהו שאפשר לשרוד והוא גם לא קבוע.

                              D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • D מנותק
                                davd @yonig20
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @yonig20 אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

                                לסיכום העגום מאיך שאני רואה את זה.
                                בפעם הראשונה בחיי מאז שאני לקוח נטפרי (כבר מעל 6 שנים), שאני יכול להגיד שגליתי, התעלמות, אדישות, וחוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה.

                                ייתכן שהתייאשו מלמצוא את מקור הבעיה וייתכן שעדיין עובדים, אבל אדישות? חוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה?
                                רק אספר לך ש @magicode היה מחובר למחשב שלי בשליטה מרחוק לפני כמה שבועות כ40 דקות עד 00:30 בלילה, ושבר את הראש בניסיון להבין מה מקור הבעיה.
                                אני ממש לא הרגשתי אדישות וחוסר רצון.

                                אכן לפני כמה שבועות גם לי ניסו לעזור....
                                אבל מה לעשות כבר עברו מאז כמה שבועות, וזהו, נראה שהבעיה כאילו ירדה לתהום הנשיה, יום אחד זה עובד טוב ולמחרת בעיות כל היום, וכן הלאה.
                                וכעת הפניות נשארות ללא מענה כלל....

                                magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • D מנותק
                                  davd @עדי זו אני
                                  נערך לאחרונה על ידי davd

                                  @עדי-זו-אני אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

                                  @davd לא ממש מסכימה.
                                  נטפרי עושים כמיטב יכלתם, תאמינו לי.
                                  נס שיש אותם בעולם הזה, אחרת כבר מזמן לא היה נשאר ממנו...
                                  ואגב, אני עם בזק ועובד לי מצוין.
                                  אני לא אומרת, לפעמים יש מצבים שפתאום הכל איטי אבל משהו שאפשר לשרוד והוא גם לא קבוע.

                                  אני מאמין
                                  כתבתי מה ההרגשה

                                  ולגבי בזק
                                  אני לא יודע מה מטרת האינטרנט בשבילכם, אבל בשבילי לשרוד זה לא אופצייה.
                                  הסכמתי לשלם יותר בשביל סיבים כדי שיהיה לי מהירות.
                                  יש לי לקוחות, יש לי עבודות, ואין לי את הפריבילגייה לשרוד.
                                  אני צריך לעבוד.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                  • magicodeM מחובר
                                    magicode @davd
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @davd אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

                                    @yonig20 אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

                                    לסיכום העגום מאיך שאני רואה את זה.
                                    בפעם הראשונה בחיי מאז שאני לקוח נטפרי (כבר מעל 6 שנים), שאני יכול להגיד שגליתי, התעלמות, אדישות, וחוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה.

                                    ייתכן שהתייאשו מלמצוא את מקור הבעיה וייתכן שעדיין עובדים, אבל אדישות? חוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה?
                                    רק אספר לך ש @magicode היה מחובר למחשב שלי בשליטה מרחוק לפני כמה שבועות כ40 דקות עד 00:30 בלילה, ושבר את הראש בניסיון להבין מה מקור הבעיה.
                                    אני ממש לא הרגשתי אדישות וחוסר רצון.

                                    אכן לפני כמה שבועות גם לי ניסו לעזור....
                                    אבל מה לעשות כבר עברו מאז כמה שבועות, וזהו, נראה שהבעיה כאילו ירדה לתהום הנשיה, יום אחד זה עובד טוב ולמחרת בעיות כל היום, וכן הלאה.
                                    וכעת הפניות נשארות ללא מענה כלל....

                                    כמדומני שכתבתי לך את זה בפניה.
                                    אני חושב שהסיפור אצלך זה לא הסיפור הגדול שמדובר פה.
                                    אתה בחרת לא להאמין לי ולהכליל את עצמך בבעיה של כולם בשעה שיש לה מאפיינים אחרים שנראה שזה בעיה פרטית.

                                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                    D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                    • G מנותק
                                      guydr2007-gmail.com @חיים כהן
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @חיים-כהן
                                      כן עברתי מרימון לנטפרי כי זה תמיכה של בזק
                                      ונהיה הכל איטי וניתוקים יותר מוגברים - חיבור ל 25 מגה במקום 100 מגה
                                      בא שוב טכנאי של בזק והפעם האשים את כבל התשתית מהקופסת בזק עד לארון התקשורת.
                                      חזרתי לרימון בחיבור בראוטר וקפץ כעת התקשורת למעל 52 מגה, איפה הצדק, אצל הקב"ה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • 3 מנותק
                                        3 פינות
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        בחיבור של עמית מרגישים איטיות מסוימת אבל זה עדיין מרגיש יחסית תקין.
                                        בבדיקות שמדמות בדיקה עם סינון ובלי (הראשון עם והשני בלי)
                                        http://185.217.99.139:43211/
                                        http://185.217.99.139:43210/
                                        יש קבוע פער בJITTER ופינג לטובת הלא מסונן. (פער של 4-5 MS ממוצע בפינג ו2-30 בJITTER)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • A מנותק
                                          A053
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          גם היום עדיין היתה תקלה כללית (להרבה לקוחות) בנטפרי-בזק, בשעה האחרונה לפחות.

                                          יש מישהו שיכול לדאוג לחיבור של החוטים כמו שצריך?

                                          שואב מיםש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • שואב מיםש מנותק
                                            שואב מים @A053
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @a053 👍
                                            גם אני מצטרף לבקשה.
                                            כבר נמאס מהניתוקים, ולדברי הנציגים של בזק, זה קשור בכל פעם לנטפרי או לפחות לסנכרון של נטפרי עם בזק.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון