בזק מצב מהירות האינטרנט
-
אני מעלה תמונה רק כדי שאנשים יבינו מה ההבדל בין בזק לאר אל.
מדובר על ראוטר עסקי של צ'ק פוינט שאפשר לחבר לו 2 קוים, (למי שיש בזק זה די נצרך ...). -
@יהודה-12
עדכון, גילוי נאות :
עברתי לאר אל ועדיין היו בעיות בקו.
דיברתי עם הטכנאי של אר אל,, והוא אמר לי שזה בעיה חשמלית. הגעתי למקום וגיליתי שהטכנאי של בזק לא חיבר מספיק טוב את הקו החדש ומזה הגיעו הבעיות.
אחרי שסידרתי את החיבורים (בארון של בזק, בתוך הבניין) הקו הסתדר, מה שהבאתי צילום מסך למעלה שיש תקלות בקו של בזק זה לא מדוייק. -
@יהודה-12
אז להשלמת התמונה תן לנו תמונת מצב להשוואה בין בזק לRL -
@izik אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@יהודה-12
אז להשלמת התמונה תן לנו תמונת מצב להשוואה בין בזק לRLלא נראה לי שהוא יכול. הרי הבעיות בבזק היו בגלל בעיה בחיבור וכעת הוא בודק ללא בעיית חיבור
-
@aiib כפי שהראה בתמונה יש לו את היכולת להשוות חיבורים
שישווה לטובת הקהל -
@izik כבר העברתי את הקו של בזק לאר אל, אז כבר אין לי אפשרות.
-
אצלי לאחרונה ספק בזק עובד מצוין.
-
אצלי וביררתי אצל עוד כמה יש כל יום כל יום ניתוקים,
מה עושים!!!!
-
@בר-מזל אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
אצלי וביררתי אצל עוד כמה יש כל יום כל יום ניתוקים,
מה עושים!!!!
עוזבים את בזק!!!!
מאוד מעניין שבמקרה שלנו נטפרי החליטו כנראה שלא מעניין אותם.
כל מה שעשיתי, פניתי לבזק פניתי לנטפרי, גם רגיל וגם אישי, היה אצלי טכנאי שאמר לי שאין לו מה לעשות..., אפילו הייתי פעם עם נציג של בזק מעל שעה, וכבר עשו שיחות ביחד עם נטפרי, וכבר הייתי בטוח שהנה אוטוטו יש כבר נציגים משני צידי המתרס שביחד ינסו לפתור את זה
אך לאכזבתי באיזשהו שלב הנציג של בזק אמר שהוא לא יכול להמשיך ככה בטלפון שבור והציע לי באדיבות לפנות ישירות לנטפרי ולוודא מולם שאין הבעיה אצליהם, שאלתי בחשש איך אני יגיע לנטפרי, (ביודעני שכל הצינורות הרשמיים כבר יודעים מהבעיה), אך הוא הרגיע אותי שהוא מעביר אותי עכשיו לנטפרי, אוקיי כבר שמחתי
אך מה רבה הייתה אכזבתי כאשר לאחר ההעברה הגעתי פשוט למרכזייה הראשית של נטפרי ולאחר כל התהליכים הרגילים הגעתי לנציגה שאמרה לי באדיבות שאין לה איך לעזור לי מכיון שזה נמצא בטיפול אצל הצוות הבכיר.
לא הואילו כל תחנוני שעד שיש כבר נציג מבזק שמוכן לגלות את הבעיה, שלפחות מהצד שלהם ישתפו פעולה, אך כל זה עלה בתוהו.לסיכום העגום מאיך שאני רואה את זה.
בפעם הראשונה בחיי מאז שאני לקוח נטפרי (כבר מעל 6 שנים), שאני יכול להגיד שגליתי, התעלמות, אדישות, וחוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה.לסיכום אסיים במשפט שכתב לי אחד מנטפרי, אם זה יש לך בעיה, אז תחזור לסלקום.
-
לסיכום העגום מאיך שאני רואה את זה.
בפעם הראשונה בחיי מאז שאני לקוח נטפרי (כבר מעל 6 שנים), שאני יכול להגיד שגליתי, התעלמות, אדישות, וחוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה.ייתכן שהתייאשו מלמצוא את מקור הבעיה וייתכן שעדיין עובדים, אבל אדישות? חוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה?
רק אספר לך ש @magicode היה מחובר למחשב שלי בשליטה מרחוק לפני כמה שבועות כ40 דקות עד 00:30 בלילה, ושבר את הראש בניסיון להבין מה מקור הבעיה.
אני ממש לא הרגשתי אדישות וחוסר רצון. -
@davd לא ממש מסכימה.
נטפרי עושים כמיטב יכלתם, תאמינו לי.
נס שיש אותם בעולם הזה, אחרת כבר מזמן לא היה נשאר ממנו...
ואגב, אני עם בזק ועובד לי מצוין.
אני לא אומרת, לפעמים יש מצבים שפתאום הכל איטי אבל משהו שאפשר לשרוד והוא גם לא קבוע. -
@yonig20 אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
לסיכום העגום מאיך שאני רואה את זה.
בפעם הראשונה בחיי מאז שאני לקוח נטפרי (כבר מעל 6 שנים), שאני יכול להגיד שגליתי, התעלמות, אדישות, וחוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה.ייתכן שהתייאשו מלמצוא את מקור הבעיה וייתכן שעדיין עובדים, אבל אדישות? חוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה?
רק אספר לך ש @magicode היה מחובר למחשב שלי בשליטה מרחוק לפני כמה שבועות כ40 דקות עד 00:30 בלילה, ושבר את הראש בניסיון להבין מה מקור הבעיה.
אני ממש לא הרגשתי אדישות וחוסר רצון.אכן לפני כמה שבועות גם לי ניסו לעזור....
אבל מה לעשות כבר עברו מאז כמה שבועות, וזהו, נראה שהבעיה כאילו ירדה לתהום הנשיה, יום אחד זה עובד טוב ולמחרת בעיות כל היום, וכן הלאה.
וכעת הפניות נשארות ללא מענה כלל.... -
@עדי-זו-אני אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@davd לא ממש מסכימה.
נטפרי עושים כמיטב יכלתם, תאמינו לי.
נס שיש אותם בעולם הזה, אחרת כבר מזמן לא היה נשאר ממנו...
ואגב, אני עם בזק ועובד לי מצוין.
אני לא אומרת, לפעמים יש מצבים שפתאום הכל איטי אבל משהו שאפשר לשרוד והוא גם לא קבוע.אני מאמין
כתבתי מה ההרגשהולגבי בזק
אני לא יודע מה מטרת האינטרנט בשבילכם, אבל בשבילי לשרוד זה לא אופצייה.
הסכמתי לשלם יותר בשביל סיבים כדי שיהיה לי מהירות.
יש לי לקוחות, יש לי עבודות, ואין לי את הפריבילגייה לשרוד.
אני צריך לעבוד. -
@davd אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@yonig20 אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
לסיכום העגום מאיך שאני רואה את זה.
בפעם הראשונה בחיי מאז שאני לקוח נטפרי (כבר מעל 6 שנים), שאני יכול להגיד שגליתי, התעלמות, אדישות, וחוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה.ייתכן שהתייאשו מלמצוא את מקור הבעיה וייתכן שעדיין עובדים, אבל אדישות? חוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה?
רק אספר לך ש @magicode היה מחובר למחשב שלי בשליטה מרחוק לפני כמה שבועות כ40 דקות עד 00:30 בלילה, ושבר את הראש בניסיון להבין מה מקור הבעיה.
אני ממש לא הרגשתי אדישות וחוסר רצון.אכן לפני כמה שבועות גם לי ניסו לעזור....
אבל מה לעשות כבר עברו מאז כמה שבועות, וזהו, נראה שהבעיה כאילו ירדה לתהום הנשיה, יום אחד זה עובד טוב ולמחרת בעיות כל היום, וכן הלאה.
וכעת הפניות נשארות ללא מענה כלל....כמדומני שכתבתי לך את זה בפניה.
אני חושב שהסיפור אצלך זה לא הסיפור הגדול שמדובר פה.
אתה בחרת לא להאמין לי ולהכליל את עצמך בבעיה של כולם בשעה שיש לה מאפיינים אחרים שנראה שזה בעיה פרטית. -
@חיים-כהן
כן עברתי מרימון לנטפרי כי זה תמיכה של בזק
ונהיה הכל איטי וניתוקים יותר מוגברים - חיבור ל 25 מגה במקום 100 מגה
בא שוב טכנאי של בזק והפעם האשים את כבל התשתית מהקופסת בזק עד לארון התקשורת.
חזרתי לרימון בחיבור בראוטר וקפץ כעת התקשורת למעל 52 מגה, איפה הצדק, אצל הקב"ה. -
בחיבור של עמית מרגישים איטיות מסוימת אבל זה עדיין מרגיש יחסית תקין.
בבדיקות שמדמות בדיקה עם סינון ובלי (הראשון עם והשני בלי)
http://185.217.99.139:43211/
http://185.217.99.139:43210/
יש קבוע פער בJITTER ופינג לטובת הלא מסונן. (פער של 4-5 MS ממוצע בפינג ו2-30 בJITTER) -
גם היום עדיין היתה תקלה כללית (להרבה לקוחות) בנטפרי-בזק, בשעה האחרונה לפחות.
יש מישהו שיכול לדאוג לחיבור של החוטים כמו שצריך?
-
@a053
גם אני מצטרף לבקשה.
כבר נמאס מהניתוקים, ולדברי הנציגים של בזק, זה קשור בכל פעם לנטפרי או לפחות לסנכרון של נטפרי עם בזק. -
יש בעיה של עומס בבזק, הבעיה באחריות נטפרי, עובדים על זה.
זה בעיה נוספת על מה שדיברו פה בפרום. -
@magicode אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@davd אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@yonig20 אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
לסיכום העגום מאיך שאני רואה את זה.
בפעם הראשונה בחיי מאז שאני לקוח נטפרי (כבר מעל 6 שנים), שאני יכול להגיד שגליתי, התעלמות, אדישות, וחוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה.ייתכן שהתייאשו מלמצוא את מקור הבעיה וייתכן שעדיין עובדים, אבל אדישות? חוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה?
רק אספר לך ש @magicode היה מחובר למחשב שלי בשליטה מרחוק לפני כמה שבועות כ40 דקות עד 00:30 בלילה, ושבר את הראש בניסיון להבין מה מקור הבעיה.
אני ממש לא הרגשתי אדישות וחוסר רצון.אכן לפני כמה שבועות גם לי ניסו לעזור....
אבל מה לעשות כבר עברו מאז כמה שבועות, וזהו, נראה שהבעיה כאילו ירדה לתהום הנשיה, יום אחד זה עובד טוב ולמחרת בעיות כל היום, וכן הלאה.
וכעת הפניות נשארות ללא מענה כלל....כמדומני שכתבתי לך את זה בפניה.
אני חושב שהסיפור אצלך זה לא הסיפור הגדול שמדובר פה.
אתה בחרת לא להאמין לי ולהכליל את עצמך בבעיה של כולם בשעה שיש לה מאפיינים אחרים שנראה שזה בעיה פרטית.אין לי מושג על מה אתה מדבר.
לא זוכר שכתבו לי שיש בעיה מיוחדת אצלי.
ובסה"כ אני רואה כאן שכולנו סובלים אותו דבר.
גם איטיות, וגם ניתוקים