שלום חברים.
על אף שהנושא הזה שעכשיו אני פותח בו, אינו קשור דווקא לאתר הויקי, אבל הוא במעין אותו סוג ולכן בחרתי לפתוח אותו תחת הפוסט הזה.
אני לא יודע למי צריך לפנות בבקשה שאני מציג כרגע, אבל הנושא חשוב ביותר, בעניין קו המידע של נטפרי.
אני כנציג יעוץ בקהילה ולעוד גורמים נתקל בקושי, שכשמגיע אלי אדם עם שאלה בנושא סינון, וברוב המקרים אני ממליץ לו על נטפרי, ובהרבה מהמקרים מדובר באנשים שזה להם הפעם הראשונה בהתעסקות עם אינטרנט והוא מבקש מספר טלפון, אני לא יכול לתת לו את המספר של קו המידע מחמת בעיה טכנית מאד פשוטה שהוא לא עדכני בכלל.
במיוחד מדובר הדבר באשר לשלוחה 2 לדרכי ההצטרפות לנטפרי שכיום מכילה רק פרטים על ספק האינטרנט הראשון שהתחיל לעבוד עם נטפרי, הלא הוא RL, ולמרות שכבר הצטרפו מאז עוד 3 ספקים (x2one, 019, koshersim) עדיין לא עדכנו את הפרטים עליהם בקו וכיוון שאני עונה על שאלות בבית בשעות הערב, ואין לי מחשב ואינטרנט זמינים בבית בכדי לשלוף לו נתונים, אני צריך להחזיק "ספר טלפונים" שלם לכל ספק ו/או סוכן שעובד עם נטפרי, שהרבה פעמים איננו עדכני מחמת שינויים שיש לפעמים במספרי טלפון או בהוספת סוכני וספקים והדבר מקשה עלי מאד.
אם משהו יודע איך אפשר לטפל בזה, או יודע עם מי אפשר לדבר, מוזמן להגיב.