• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. ezra
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 0
    • נושאים 18
    • פוסטים 438
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: אני צריך נתונים במה עדיף נטפרי על אתרוג במסלול הכי שמור

      @RNC מנסיוני האישי אין מה להשוות בכלל, בכל אופן אפרט מספר סיבות:

      • מה תהיה מידת הנכונות של המתחרות לעזור לו ביום בו הוא יתקל בתוכן בעייתי (מנסיוני בתוכן ממש בעייתי 0 נכונות).
      • האם באתרים הנ"ל התמונות והתוכן יהיו מסוננים, גם ולפעמים בפרט באתרים האלו יש צורך בסינון תוכן.
      • האם קישורים ציבוריים יהיו חסומים.
      • האם הסינון מתבסס על בינה מלאכותית או על בינה אנושית.
      • איך הם מתמודדים עם אתרים שחייבים לפתוח אבל קשה מאד לסנן אותם.
      • במה הוא יתקל כשהוא יצטרך להרחיב את השימוש בשירותי האינטנט.
      • פרסומות שנשלחות אליו במייל ע"י מגוון חברות, שבד"כ זה תמונה ציבורית, עוברות סינון.
        כל אחת מהשורות כאן בעצמה היא סיבה מספיקה בכדי להעדיף את נטפרי על פני האחרות, ויש לי דוגמאות בשפע על נחיצות הסינון בכל שורה שנכתבה.
        בהצלחה רבה!
      פורסם בכללי
      ezraE
      ezra
    • התרגלתי לטוב!

      יצא לי לעבוד לאחרונה על מחשב שמסונן בסינון שאינו נטפרי, האמת, הרבה פעמים כבר עבדתי על המחשב ההוא לפני שעברתי לנטפרי, ותמיד ידעתי שהסינון שהיה לי, מסנן יותר טוב מהמחשב עליו עבדתי, טוב, כל אחד ורמת הכשרות שהוא בוחר...
      אבל בפעם האחרונה שעבדתי על המחשב ההוא, אחרי תקופה משמעותית בנטפרי, היתה לי תחושה של... קשה לי להגדיר את זה... עומס של תמונות שעדיף שלא לראות, אתרים בעייתיים, תוכן פסול, פשוט לחפור בזבל בלי כפפות...
      עד שעברתי לנטפרי, ידעתי שהאינטרנט הוא מקום מלוכלך... אין מה לעשות, וכמו שברחוב יפו יש פריצות כך גם באינטרנט יש... וא"א אחרת. אחרי תקופה בנטפרי פתאום מגלים שאפשר אחרת!!! ובעצם כבר מתרגלים עד כדי כך שהמצב הקודם פשוט צורם!!!
      אין ספק נטפרי הכניסה לשוק האינטרנט סטנדרט חדש של סינונים, ומקוה שהמתחרות ישכילו גם הם לשדרג את רמת הסינון שלהם...

      פורסם ברשמים
      ezraE
      ezra
    • RE: מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.

      אפשרות צירוף קבצים בשליחת פניה למערכת הפניות לצורך העלאת צילומי מסך וכדו'

      פורסם בכללי
      ezraE
      ezra
    • איך מכירים טובה?

      הרבה פעמים אני ממש מתפעל ממסירות/מהירות /מקצועיות מיוחדת של נציג זה או אחר בטיפול בפניה בנטפרי, ואני מעוניין להודות לו על כך באופן מיוחד אבל אני לא רוצה להעלות לו שוב את הפניה שנרשמה אצלו כטופלה, אז אני מתאפק.. אבל לפעמים אני בקושי מצליח לעצור את עצמי...
      מה אתם אומרים? עדיף לשלוח תגובה או שעדיף להתאפק?

      פורסם ברשמים
      ezraE
      ezra
    • צירוף קבצים בשליחת פניה למערכת הפניות

      להוסיף אפשרות של צירוף קבצים בשליחת פניה למערכת הפניות לצורך העלאת צילומי מסך וכדו'

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ezraE
      ezra
    • פתיחה של גוגל גרופס Google Groups

      אשמח להעלות את הנושא של פתיחת גוגל גרופס Google Groups.
      אמנם אפשר להסתדר עם הצטרפות ויציאה מקבוצות ע"י שליחה של אימייל בקשת רישום או הסרה, אבל עדיין חסרה מאד האפשרות של צפיה בהסטוריה של הקבוצה, וכן אין אפשרות ליצור קבוצה חדשה.
      אפשר להעות את זה אולי לצבעה ברשימת השיפורים.
      אם אפשר שמי שהעניין חשוב לו שיצביע או שיגיב כאן.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי google groups גוגל גרופס
      ezraE
      ezra
    • RE: נטפרי בבית חולים

      הרעיון עצמו הוא מצויין!
      אבל למה האשכול הזה מופנה ע"י @IE לאנשי נטפרי, נטפרי עסוקים בפרוייקט מסויים, למה אתה מטיל עליהם תפקידים נוספים?
      יש לך רעיון מצויין! קום ותקדם אותו! תאמין לי שדוקא אתה שלא עסוק בלשכלל את נטפרי תוכל להשקיע בזה יותר אנרגיות וזמן.
      ואכן קמו כאן כמה רעיונות ע"י מיילים לאחראים ועסקנים וכדו', אבל שוב אל תפילו את זה עליהם כי זה לא יגיע ככה לשום מקום, שלחו להם מייל ותוסיפו שאתם מעוניינים לקדם את זה ואתם צריכים את עזרתם לדבר.
      בהצלחה!!!
      (אשמח לעזור למי שירים את הכפפה במספר תחומים)

      פורסם בכללי
      ezraE
      ezra
    • RE: ניתוק ויפי וקליטה ע''י סים

      בעבר אשכולות בנושאים אלו גרמו לנזק.
      הוראת הרבנים היום היא לקנות אך ורק מהחברות המוכרות והמפוקחות ע"י הרבנים, נתיב והדרן.
      מנסיון, כל שאר החסימות מלאות בחורים, ובכלל השימוש בסמארטפון כולל אלו המוגנים, הוא בעייתי.

      פורסם בכללי
      ezraE
      ezra
    • RE: האתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi)

      @zvizvi כל הכבוד!!! כל בקשה נענית מיידית ב-נוסף,
      תודה.

      פורסם בכללי
      ezraE
      ezra
    • RE: חומה ודעת - שתחזירנו לשלום

      @baruch אויש כמה שכל מילה שם נכונה...
      והדברים כתובים עוד בלשון כ"כ עדינה, אם רק היו כותבים מספר סיפורים עם קצת יותר הסברים על מה עובר על הבחורים ומה בדיוק הם רואים בבין הזמנים, ההורים לא היו יכולים להירדם בשלושת השבועות האלו של בין הזמנים...

      פורסם בכללי
      ezraE
      ezra
    • RE: אשכול התודות על המהירות בבדיקת התמונות

      בכל פעם שאני מספר למישהו על נטפרי ואני מגיע להסבר על בדיקת התמונות האנושית, אנשים לרגע חושבים שאני צוחק עליהם...

      פורסם ברשמים
      ezraE
      ezra
    • RE: מה יהיה ???

      מר @חבר : RL נותנים שירות אישי ומצויין! גם אני הייתי בRL ועברתי רק בגלל המחיר, בזמן שמבחינת שירות RL עולים על מתחריהם,
      כך שאין שום מקום להשמצות ולתקיפות כלל כלפי RL, וודאי שאין לך שום זכות לתקוף את הרב @baruch היקר!
      הבעת דיעה שונה היא לגיטימית ומועילה אבל גם כשאתה צודק, תקפיד להשאר צודק!

      פורסם בכללי
      ezraE
      ezra
    • RE: מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.

      אפשרות של מספר משתמשים על אותו מחשב כשלכל אחד יש סיסמא והגדרות פרופיל משלו.

      פורסם בכללי
      ezraE
      ezra
    • RE: האם שוב חסמו את התגובות ב-JDN?

      לכל המגיבים שחוסכים זמן וממשיכים לנצל את הזמן שלהם בלדון בפורום אודות חסימה או פתיחה של אתרים. אציין שהחסימה באתר של JDN לא הייתה טעות.
      0_1541604162065_XXXXXX ב JDN.jpg

      פורסם בכללי
      ezraE
      ezra
    • RE: החיקוי התחיל... תודה לנטפרי

      @האברך כפי שאתה מציין לא עברת דרך הסינונים האלו ולכן אתה לא מבין את התחושות של כל אחד ש'השתחרר' מהם.
      ואני לגמרי מסכים אתך שאשכולות בסגנון הזה לא יוצרות תועלת לנטפרי

      פורסם בכללי
      ezraE
      ezra
    • הפעלת פרופיל לזמן מוגבל

      בהגדרות הסינון האישיות ישנה אפשרות של 'בחר פרופיל להפעלה כעת' , מציע שתהיה אפשרות של הפעלת פרופיל ל-10 /30/60 דקות /קבוע, במקום שבכל פעם יצטרכו לכבות את הפרופיל ולהכניס סיסמא -אם קיימת.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ezraE
      ezra
    • RE: הצילו!!!!

      @ee רק בפעם הבאה אם אפשר, כותרת שקצת יותר מתייחסת לבעיה בה נתקלת, ולא סתם הצילו!!!

      פורסם בכללי
      ezraE
      ezra
    • RE: מה טוב בנטפרי????

      @dLive אמר במה טוב בנטפרי????:

      בנטפרי יש הרבה מתנדבים, שלמרות שאינם נציגים רשמיים ואין להם גישה לכל הכלים, הם יוכלו (וישמחו) לעזור לכם עד כמה שידם מגעת, ולתרום לכם מנסיונם האישי.

      @dLive קבל!!!

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      ezraE
      ezra
    • RE: אבטחת אתרים בנט פרי

      @אתרוג-פלוס רק אספר לך שלאף אחד מהעובדים בנטפרי אין אפשרות לעקוב אחרי הגלישה שלך, ולכן במידה ותיתקל בבעיה כלשהיא תצטרך לעשות הקלטת תעבורת אינטרנט אותה אתה מפעיל.
      לעומת זאת בחברה מתחרה שמנסה לטעון על בעיות אבטחה בנטפרי כתב אחד מהעובדים שם בעקבות בלוג שפורסם באתר מסויים "אשכול זה נפתח בתגובה לחסימה של סרט שניסה פותח האשכול להוריד ונחסם!!!"
      וכמדומני שעל דוגמא שכזו אין צורך להוסיף אף מילה.

      פורסם בכללי
      ezraE
      ezra
    • RE: הוספת נקודות למדווחים

      @יוד אמר בהוספת נקודות למדווחים:

      אולי עדיף יותר פשוט להנגיש את אפשרויות הדיווח יותר, ואסביר את עצמי:
      גם אני משתדל לדווח ומקדיש לכך זמן (מהתחלת הדרך צברתי שעות רבות) אך אט אט התחלתי לדלג פה ושם והסיבה לכך מתחלקת לשניים:

      1. לא תמיד ניתן להשתמש בתגית הדיווח כגון תמונות מוטמעות וכדו' כמו"כ ישנם עמודים כמו ג'ימייל לדוגמא שאין את התגית, במקרים כאלו דיווח דורש: פתיחת דף חדש+ כניסה לאתר נטפרי+ אזור אישי+שונות+העתקת כתובת תמונה+דיווח (במקרים רבים גם הורדה+ חיפוש איפה זה נשמר לי😕 +העלאה ) בקיצור לוקח את הדקה -דקה וחצי ולפעמים פשוט מוותרים ע"ז.

      2. "סיפוק" אם המדווח יוכל לקבל עדכון (אוטומטי כמובן) שהעניין טופל (כמובן שלא יזיק אם תהיה שם גם ברכה מצורפת -אני מוכן להתנדב לנסח-...) ועוד יותר טוב אם זה יכול לכלול גם לינק לעמוד/תמונה המתוקן/חסום לדעתי זה יתרום הרבה לעידוד הענין, לחילופין (אופציה פחות טובה) ניתן אולי לתכנת שפתיחת דיווח יפתח אוטומטית פניה במערכת הפניות בחשבון המדווח, כך יוכל לעקוב ולהתעדכן.

      הפתרון לדעתי היא כפי שכתבתי בעבר בכמה הזדמנויות ליצור תוכנה או תוסף למחשב שיוסיף שורה בתפריט הלחיצה הימנית של העכבר כך שבלחיצה ימינית עם העכבר על התמונה ובחירת ''דווח לנטפרי'' סיימת עם הענין כל השאר אוטומטי עד לקבלת העדכון על הטיפול בדיווח.
      ומצב של תמונות מוטמעות אם אין פתרון שתהיה אפשרות לבחור אותם, אולי כדאי להגדיר לשלוח את כל התמונות שבעמוד לבדיקה חוזרת.

      כל מילה פנינה!

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      ezraE
      ezra