ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. יוד
    י
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 4
    • פוסטים 222
    • הגבוה ביותר 67
    • קבוצות 0

    יוד

    @יוד

    143
    מוניטין
    754
    צפיות בפרופיל
    222
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    יוד הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יוד

    • RE: שרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל

      @magicode אמר בשרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל:

      אפשר בקלות לעשות שליחת הודעות מהמייל או מדף מיוחד לוואצאפ.
      שזה יגיע מטלפון אחד ובסוף ההודעה. יהיה כתוב
      נשלח ע"י המערכת הודעות של נטפרי לוואצאפ.
      לתשובה החזר מייל לכתובת dd@gmail.com או התקשר ל 972378739872

      זה טוב בשביל כל האנשים שאומרים לך בטלפון תשלח לי בוואצאפ.

      אבל לעשות הפוך. זה נורא מסובך.

      לדעתי שימושי מאד!
      זה יכול להציל הרבה אנשים מהצורך להתחבר לווטסאפ קבוע, היות שיוכלו לסמוך ע"ז שהודעות חשבות לכה"פ יגיעו ליעדם (לצערי יש לי לקוח שלא משתמש בשום אמצעי תקשורת אחר מלבד ווטסאפ, ואני לא מצליח לתקשר איתו, ד"א הוא חייב לי הרבה כסף... ואני כבר אוחז בלשלוח מכתב בדואר רשום וכו'...)

      בנוסף חשבתי שאם ניתן להוסיף פונקציה, שכל מי שכן ינסה להגיב בווטסאפ להודעה שנשלחה דרך "וואטסאפ נטפרי" יקבל תגובה אוטומטית ש"לא ניתן להגיב בדרך כזו, נא להגיב באופן שצויין וכו'."

      במחשבה שנייה, יש לזה גם מעלה גדולה שלא ניתן לקבל תגובה דרך הווטסאפ, וזה מתחלק לשניים:
      א. שבסופן של דבר זה גורם לשיחה להמשך החוצה ולהתנהל מחוץ לוואטסאפ, מבלי להיחשף לכל חסרונותיו.
      ב. שזה יגרום לכל בעלי הווטסאפ להבין, שכמו שאותם לא ניתן לתפוס מבלי להזדקק לווסטסאפ, יש עוד אנשים בעולם שאותם לא ניתן לתפוס דרך ווטסאפ, וחייבים עוד אמצעי תקשורת. (כלומר מי אמר שהם קובעים את הכללים וכולם צריכים להתקפל ולרדת לדרגה שלהם, אולי אנחנו קובעים והם צריכים להתאים את עצמם לדרגה שלנו)

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      י
      יוד
    • RE: דיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה

      @נטפריס אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

      בעצם אין כאן תגובה לטענה של @magicode שאישר את תחושתך, שהמינימום שנדרש בשביל להוכיח את הצורך בתמונות הוא הטורח שבפתיחת פניה.
      עסוקים או דחוף, גם לנטפרי יש שיקולים נחמדים לא פחות - אלא הרבה יותר - שלא לפתוח מהשרוול ככה.

      משום מה, די נראה לי שהגבתי לטענה של @magicode והסברתי שגם אם ברגע זה יש לי דברים יותר דחופים מלעבור את התהליך של פתיחת פנייה וכו', זה לא אומר שזה לא מספיק חשוב, וכן, כל פתיחת פנייה היא הפסקת רצף העבודה והסחת הדעת ממה שהיית באמצע לעשות, ואח"כ חזרה לעניינים וכו', אני לא יודע איך זה בתחומי עבודה אחרים אבל בתחום שאני עוסק בו, זה מאוד מפריע, וזה בהחלט גורם לי לדחות פניות די דחופות לזמן אחר, כי הרי עכשיו ממילא אני לא יכול להתעסק עם זה ולחכות שיטפלו וכו' ואצטרך להסתדר בצורה אחרת, אז אטפל בזה אח"כ... והאח"כ הזה בדרך כלל מגיע כשאני תקוע באמצע משהוא עוד יותר דחוף או שאין לי דרך להתקדם. ואז אני עוצר ובאמת פותח פנייה על כל המשתמע מכך...

      אני מוצא את זה די מוזר שאני צריך להסביר כמה זה חשוב שנטפרי תשתדל לספק גלישה חלקה וחוויית משתמש נוחה באופן מקסימלי, הרי בסופו של דבר, זה בדיוק מה שנטפרי עושה עד היום ואם הבנתי את המהלך מתחילת הדרך, זו היתה השאיפה. א"כ קטונתי מלהבין את הסיבה שעדיף להשאיר את זה ככה, אם היו אומרים שזה לא ניתן כרגע כי גם ככה יש עומס על בודקי התמונות ולא רואים לזה סוף, אני יכול לקבל. אם הייתם אומרים שהפיתוח לוקח מדי הרבה זמן ומשאבים, ובשלב זה זה לא מצדיק את ההשקעה, אני עוד יותר מקבל, אבל התנגדות עקרונית? לזה לא ציפיתי, הרי בסה"כ מדובר כאן בתמונות שהיו אמורים להישלח לבדיקה היות והם מוצגים באתר פתוח, אלא מסיבה טכנית (היום והם יושבים על כתובת אחרת) הם לא נשלחו, למה לא לנסות לקדם פתרון לבעיה הטכנית הזאת, ולתת למשתמשי נטפרי הבאים, אתרים מושלמים יותר? אתמהה..

      נ.ב. @magicode @נטפריס @administrators
      אני מקווה שאתם לוקחים את דבריי בצורה עניינית בלבד, ולא ח"ו כטענה או תביעה ח"ו, לולי נטפרי לכאורה לא הייתי נשאר לעבוד בתחום בו אני עובד, ואולי עוד יותר גרוע מכך, שכן הייתי נשאר... כולי הערכה כלפי המערכת והעובדים המסורים, אני רק מנסה לבטא את הדעה שלי בעניין ותו לא, וכבוד נטפרי והמנהלים במקומם עומדת.

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: רעיון מהפכני

      @clickone אמר ברעיון מהפכני:

      ולדעתי אם זה נועד רק למקרי חירום ולא לשוטף, (בעיקר סעיף 3 - לדוגמא לוודא שהוויפרי חוסם א המחשב הנוכחי כעת ורק אז ייתן לגלוש דרך הדף הזה)
      אז המימון השוטף של זה לא אמור להיות גדול. (אל תשכח שבאותם רגעים הוא היה צריך לגלוש דרך השם משתמש הפעיל שלו, ככה שהוא משלם ע"ז באיזה מקום)
      מבחינת עלות שרתים, זה יכול שלבת על שרת קטן לדעתי, ואם זו הבעייה לא אכפת לי לממן.

      טוב, אחרי שמר' click one נכנס ואומר שזה מציאותי ובהישג יד, אני מוצא את עצמי חייב להצביע בעד!
      בעיקר חשבתי שזה יכול להיות פתרון לבעית הרשמה ל Wifi ציבורי וכדומה כמו "בזקפרי" או בתי קפה, מלונות, בתי חולים, שדות תעופה, טיסות ועוד... עם תיבה כזו נוכל להכנס לדף ההרשמה דרך אותה תיבה ולהרשם ואז לגלוש רגיל (לאחר התחברות ל VPN כמובן) לאחר ההרשמה (אולי יהיה צורך לוודא שאכן האתר תקלוט את פרטי מחשב הגולש ולא את פרטי השרת שמאחורי התיבה) וייתכן שבשלב ראשון ניתן להגביל את הגלישה שם (לדוגמה מקסימום 5 דקות ברצף ו 15 דקות בתוך שעה).

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: חדש בנטפרי? הפניה מויקיפדיה למכלול

      @magicode
      אני חושב שגם במכלול אמור להופיע ה"באנר" שמתריע על תוכן מסולף, או תוכן שמבוסס על מקורות בלתי אמינים, אני מניח שניתן למצוא את הניסוח הנכון שייתן הסבר בת שני מילים, שהיות והתוכן מבוסס על וויקיפדיה, לא ניתן להגיע לבדיקת כל המקורות וכו' ולכן...
      אני כותב את זה לאחר שיצא לי לקרוא ערך מסויים שהייתי צריך ומצאתי נתונים שהיו נראים לי תמוהים מאד, ולאחר עיון במקורות, ראיתי ציטוטים מעיתונות ציונית אנתי דתית וכו', זה כמו שתכתוב ש"יהודים נוהגים לצרוך דם של נוצרים עבור מצות בפסח", וכמקור לכך תביא גזיר עיתון נוצרי מתקופת משפט ביילוס.... פחות או יותר ברמה הזו, אני מבין שאין מצב שיישבו אנשים ויעברו על כל המקורות של כל מה שכתוב במכלול, אבל א"כ לכה"פ עדיין צריך להשאיר את ההתראה, בפרט לאחר שבוויקי היה באנר וכאן זה הוסר, זה מהווה כעין הכשר...

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: טלפון voip אמריקאי

      @Chocolate
      כן!!!!
      היום קיבלתי תגובה במערכת הפניות מ @רותי, ביקשו שאנסה שוב (להוציא שיחה מדף הבית של גוגל ואויס) וזה עבד, מיד ניתקתי את ה מתאם OBIHAI שלי, חיברתי אותו שוב, וניסיתי להוציא שיחה וזה עבד, אח"כ ניסיתי לקבל שיחה וזה עבד!, כעת נותר לנו לבדוק שיחות ממושכות לראות שאין ניתוקים וכדו'.
      נא לבדוק במקביל ולעדכן.
      אל ייאוש!!!!!!
      וכאן המקום להודות על כל המאמצים שהושקעו ע"י הצוות של נטפרי @shraga @רותי @magicode @MacroShadow וכל מי שנטל חלק בזה ובכל שאר הדברים שנטפרי מספק.
      תזכו למצוות

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: הוספת נקודות למדווחים

      אולי עדיף יותר פשוט להנגיש את אפשרויות הדיווח יותר, ואסביר את עצמי:
      גם אני משתדל לדווח ומקדיש לכך זמן (מהתחלת הדרך צברתי שעות רבות) אך אט אט התחלתי לדלג פה ושם והסיבה לכך מתחלקת לשניים:

      1. לא תמיד ניתן להשתמש בתגית הדיווח כגון תמונות מוטמעות וכדו' כמו"כ ישנם עמודים כמו ג'ימייל לדוגמא שאין את התגית, במקרים כאלו דיווח דורש: פתיחת דף חדש+ כניסה לאתר נטפרי+ אזור אישי+שונות+העתקת כתובת תמונה+דיווח (במקרים רבים גם הורדה+ חיפוש איפה זה נשמר לי😕 +העלאה ) בקיצור לוקח את הדקה -דקה וחצי ולפעמים פשוט מוותרים ע"ז.

      2. "סיפוק" אם המדווח יוכל לקבל עדכון (אוטומטי כמובן) שהעניין טופל (כמובן שלא יזיק אם תהיה שם גם ברכה מצורפת -אני מוכן להתנדב לנסח-...) ועוד יותר טוב אם זה יכול לכלול גם לינק לעמוד/תמונה המתוקן/חסום לדעתי זה יתרום הרבה לעידוד הענין, לחילופין (אופציה פחות טובה) ניתן אולי לתכנת שפתיחת דיווח יפתח אוטומטית פניה במערכת הפניות בחשבון המדווח, כך יוכל לעקוב ולהתעדכן.

      הפתרון לדעתי היא כפי שכתבתי בעבר בכמה הזדמנויות ליצור תוכנה או תוסף למחשב שיוסיף שורה בתפריט הלחיצה הימנית של העכבר כך שבלחיצה ימינית עם העכבר על התמונה ובחירת ''דווח לנטפרי'' סיימת עם הענין כל השאר אוטומטי עד לקבלת העדכון על הטיפול בדיווח.
      ומצב של תמונות מוטמעות אם אין פתרון שתהיה אפשרות לבחור אותם, אולי כדאי להגדיר לשלוח את כל התמונות שבעמוד לבדיקה חוזרת.

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      י
      יוד
    • RE: שרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל

      @דני אמר בשרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל:

      מעניין כמה שנים יעברו עד שיבינו שצריך לספק תחליף למה שקורה בעולם ולא למה שרוצים.

      לפני 15 שנה אף אחד לא חשב לעשות סינון נורמלי לאינטרנט... כי חששו שאם יעשו סינון, זה יכשיר את האינטרנט --- וכולם ייחשפו...
      ומה בסוף? לרוב הציבור היה אינטרנט פרוץ במשך כמה שנים עד שקמו הסינונים. כלומר:כולם נחשפו... גם בלי הסינון.

      אם לא מקדימים תרופה למכה, בסוף התרופה מגיעה קצת מאוחר מידי.
      ואין חולק על כך שנטפרי קמה מאוחר מידי.

      לדעתי כל מה שנכתב כאן הוא טעות מיסודה, כי ברגע שהוחלט לקדם סינון לאינטרנט, ברור שחיפשו את המושלם והכשר ביותר, לאף אחד לא היה עניין לספק פתרון עם חורים ומכשולות בכדי לא להכשיר את האינטרנט, אין כאן טיפת היגיון! ולא עלתה כזה סברה, החסר בפתרון מושלם נבע מחוסר אמצעים, פשוט לא היה פתרון בשוק ולולא שנטפרי קמה ביוזמת מייסדיו, גם היום היינו באותו מצב שהיינו לפני שנטפרי ירד לעולם, ברור שזה לא היה באופן יזום כלל.

      אין לי מושג מאיפה הגיע הסברה הזאת, ועוד יותר מכך מאיפה הגיעה ההנחה ש"לרוב הציבור היה אינטרנט פרוץ במשך כמה שנים עד שקמו הסינונים. כלומר:כולם נחשפו... גם בלי הסינון" לצערי ממש נשמע השמצה חסרת בסיס, פשוט כך, מאיפה אתם לוקחים את זה? אולי בסביבה/קהילה שאתם מכירים היה מצב כזה (אני מקווה שגם שם לא), אך ברור שלא כך בציבור החרדי כולו.

      @aiib אמר בשרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל:

      @דני בשביל זה יש רבנים והם מחליטים מתי להקדים רפואה למכה ומתי לא

      100%

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      י
      יוד
    • RE: דיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה

      @magicode אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:

      @יוד
      משום מה זה מצתייר לי שאתה מדבר כמו איזה אציל צרפתי שמדבר לעבד שלו. לא מעניין אותך שום דבר יעודה של נטפרי לדאוג שיהיה לך נוח נוח נוח נוח נוח נוח לדווח. על כל מיני דברים שלא כל כך מעניינים אותך.

      צר לי שכך הצטייר לך. אין לי מושג מה ההתנגדות שיהיה נוח נוח נוח, אני בהחלט חושב שחשוב שיהיה נוח נוח נוח, חשבתי שגם אתם איתי בדעה זו, חשבתי שזה חלק מרכזי של מטרת נטפרי בכדי לגרום לכמה שפחות זליגות רח"ל וכמה שיותר נשמרים... ואכן נטפרי מצליחה בדרך זו כ"י, ולכן התכוונתי להוסיף שיפור ע"ז הדרך, חשבתי שהשאיפה של נטפרי היא מושלמות בכל מה שניתן לפתוח , חשבתי א"כ שהיה כדאי להגדיר שכל התמונות יישלחו לבדיקה כולל תמונות מכתובות אחרות, ואם יש סיבה שלא רוצים להגדיר כך, אז לפחות צורת דיווח יעל מהיר ונוח... כעת אני מבין שכנראה לא את הכל אני מבין בדיוק.

      למה נראה לך שמדובר בדברים ש"לא כ"כ מעניינים אותי" אין לי מושג, שרפתי די הרבה זמן לשלוח עשרות פניות כאלו במשך השנים, (חיפוש כתובות תמונות מוטמעות, זה לא דבר קל כ"כ למי שלא מתמצה כ"כ). אדגיש שבהרבה מקרים מדובר בסמלים ואייקונים שמהווים חלק בלתי נפרד מהשימוש באתר.

      בכל מקרה אני מבין שהנושא הגיע לכדי מיצוי, אין לי לכאורה יותר מה לחדש, כאן המקום להתנצלות אם הרגשתם מצידי נסיון של ניצול ח"ו, לא לזה הייתה כוונתי, ממש לא חשבתי שההצעה שלי היא יותר בגדר "ניצול" מאשר כמה הצעות שהועלו בהצבעה. קבלו את התנצלותיי, והמשיכו בעבודת הקודש, ההערכה שלי אליכם לא פוחתת במאום בגלל חילוקי דעות כאלו ואחרים. עלו והצליחו!

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: Bluestacks או תחליף

      @MacroShadow אמר בBluestacks או תחליף:

      הכנת תעודה לאנדרואיד מורכבת ממספר שלבים, ולצורך כך נזדקק למספר כלים....

      פעלתי לפי ההוראות, יצרתי את הקובץ ושיניתי את השם, עכשיו אנסה להתקין אותו ואעדכן אי"ה.
      תודה רבה ל @MacroShadow על העזרה הרבה!

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • פנייה מהירה מתוך הכרטסת

      @magicode להוסיף לכרטסת אופציה לבחירת תמונות שלא נשלחו לבדיקה, בדיוק כמו שיש את האופציה לדווח על תמונות שנפתחו או נחסמו ללא הצדקה, זה סוג פנייה די נפוצה וזה די מטרד לפתוח כל פעם פנייה ולהעתיק את כתובת האתר הראשי ואח"כ לחפש את הכתובת התמונה, פיתוח כזה יחסוך הרבה זמן מהמשתמש וגם מהנציג שיקבל תמונה הרבה יותר טובה במה מדובר וימנע את הצורך בשאלות ותשובות בין הנציג למשתמש.
      ניתן להוסיף הסבר באופציה הזה, לדוגמה "אופציה זו נועדה לדיווח על תמונות שלא נשלחו לסינון כלל ומסומנים ב 3X3 כזה... ולא וכו' כזה..."

      נ.ב. אולי ניתן גם לשלב אופציה של שליחת תמונות שנשלחו ולא חזרו גם אחרי X זמן ולאחר ריענון ומחיקת קאש וכו'.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      י
      יוד

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי יוד

    • RE: קו טלפון ביתי

      @3-פינות אמר בקו טלפון ביתי:

      ניסיתי כבר כמה פעמים להסניף את התעבורת רשת של מתאם שיחות של פרטנר ולהוציא את היוזר והסיסמה וממה שראיתי הם שולחים את הסיסמה מוצפנת, לפחות בדגמים שבדקתי.
      עוד דבר שהם עושים במתאם האחרון שלהם, זה שאחרי איפוס יש חשבון מנהל, שהטכנאי יכול להביא יוזר וסיסמה (אם מבקשים ממנו יפה....), אבל אחרי שמכניסים הגדרות VOIP, זה חוסם את היוזר הזה לשימוש מקומי אלא רק לתמיכה מרחוק על ידי התמיכה או למשתמש מוגבל מקומי.
      זה חסימה שמובנית מראש במכשיר בשביל למנוע מצב שמשתמשים יוציאו את הפרטים.
      בגדול הדרך להסניף נתונים היא מאוד פשוטה עם תוכנת wireshark

      בסופו של דבר, אני מבין שהגעת למסקנה שלא ניתן להגדיר את הפרטים במתאם פרטי, לפחות לא בפרטנר שאותם בדקת, אני מניח שזה ככה בכל החברות, ממה שקצת בררתי נראה שהחברות שומרים על הפרטים בסודיות ועושים כל מה שביכולתם שלא יוכלו להשתמש בקוים שלהם במתאמים (ו/או תוכנות) שאינם שלהם. ככל הנראה יש להם חשבון מסחרי בעניין.
      א"כ לכאורה נותר לו רק את האפשרות לפתוח קבוצה נפרדת ע"י התארגנות עצמית משהוא בסגנון שפותח האשכול התחיל לבדוק, או אולי משהוא בסגנון שעלה ע"י @nigun (אולי דרך חברת 015 באמת)

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: קו טלפון ביתי

      @יוסי-תקשורת אמר בקו טלפון ביתי:

      שלום רב
      עקב הביקוש הגובר לקו טלפון ביתי מוזל
      אנחנו מעלים פילוט של קו טלפון ע"ג רשת האינטרנט [לבעלי תשתית קווית או משתמשים בראוטר סלולרי עם חיבור כבל רשת ]
      הפיילוט פתוח ללקוחות מכל החברות ומכל הספקים
      דרישות לפיילוט

      1. לאפשר לנייד את הקו טלפון אלינו
      2. חיבור אינטרנט פעיל 40 מגה לפחות או חיבור סלולרי עם ראוטר [ סימים של סלקום / פלאפון / פרטנר - בלבד]
      3. חבילת שיחות מוגבלת עד 3000 דק בחודש

      במסגרת הפיילוט
      המשתמש מקבל מתאם אונולוגי שאותו מצד אחד יש לחבר לרשת מצד שני את הטלפון הביתי מצד שלישי לחשמל
      [מצו"ב תמונה]
      HTB1kZpBXPzuK1RjSsppq6xz0XXax.jpg
      הפילוט הוא למשך 60 ימים והוא בחינם
      הפילוט מוגבל עד 25 משתמשים.

      להרשמה לפיילוט יש לשלוח מייל ל b038010333@gmail.com לציין מספר טלפון ליצירת קשר ומספר טלפון של הבית לבדיקת זכאות לניוד

      תודה רבה

      כאמור בהודעות קודמות, לי יש מתאם OBI202, אולי אוכל להשתתף בניסוי ע"י שאגדיר קו טלפון שלכם אצלי במתאם ונראה אם זה מספק את הסחורה?

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: קו טלפון ביתי

      @nigun אמר בקו טלפון ביתי:

      @יוד אמר בקו טלפון ביתי:

      @יוד אמר בקו טלפון ביתי:

      @nigun אמר בקו טלפון ביתי:

      @יוד אמר בקו טלפון ביתי:

      @nigun אמר בקו טלפון ביתי:

      @יוד
      אני גם עם יוסי תקשורת + פרטנר
      ואני מוציא שיחות על VOIP דרך תוכנה על המחשב (לא זוכר האם בדקתי שיחות נכנסות)
      לא רואה סיבה למה המתאם לא יעבוד

      דרך איזה ספק VOIP אתה מוציא את השיחות?

      015

      והכל חלק? כמה זמן אתה עם זה? האם אין ניתוקים או רעשים וכדו'?

      אני רואה שהם משווקים רק שיחות לחו"ל.

      זה הכסף מהמשתמש הפשוט
      למרכזיות הם משווקים גם שיחות בתוך הארץ

      טוב, אנחנו כעת מחפשים קודם כל קו פשוט, עכשיו עולה לי רעיון אחר, לי יש כרגע קו VOIP של הוט עסקים, זה מוגדר במתאם שהם סיפקו כחלק מהחבילה, יש לי עם זה הרבע בעיות ולאחר הרבה פניות וביקורי טכנאים , אני מבין שיש בעיה בתשתיות הוט באזור שלי, כעת אני חושב שאולי אוכל להעביר את הקו שיפעל דרך המתאם שלי (OBI202) שישב על תשתית בזק שיש לי דרך יוסי תקשורת, השאלה רק מי יכול להדריך אותי איך להגדיר את המתאם, אני מניח אוכל להכנס למתאם של הוט בכדי לראות נתונים שמוגדרים שם.

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: קו טלפון ביתי

      @יוד אמר בקו טלפון ביתי:

      @nigun אמר בקו טלפון ביתי:

      @יוד אמר בקו טלפון ביתי:

      @nigun אמר בקו טלפון ביתי:

      @יוד
      אני גם עם יוסי תקשורת + פרטנר
      ואני מוציא שיחות על VOIP דרך תוכנה על המחשב (לא זוכר האם בדקתי שיחות נכנסות)
      לא רואה סיבה למה המתאם לא יעבוד

      דרך איזה ספק VOIP אתה מוציא את השיחות?

      015

      והכל חלק? כמה זמן אתה עם זה? האם אין ניתוקים או רעשים וכדו'?

      אני רואה שהם משווקים רק שיחות לחו"ל.

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: קו טלפון ביתי

      @nigun אמר בקו טלפון ביתי:

      @יוד אמר בקו טלפון ביתי:

      @nigun אמר בקו טלפון ביתי:

      @יוד
      אני גם עם יוסי תקשורת + פרטנר
      ואני מוציא שיחות על VOIP דרך תוכנה על המחשב (לא זוכר האם בדקתי שיחות נכנסות)
      לא רואה סיבה למה המתאם לא יעבוד

      דרך איזה ספק VOIP אתה מוציא את השיחות?

      015

      והכל חלק? כמה זמן אתה עם זה? האם אין ניתוקים או רעשים וכדו'?

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: קו טלפון ביתי

      @nigun אמר בקו טלפון ביתי:

      @יוד
      אני גם עם יוסי תקשורת + פרטנר
      ואני מוציא שיחות על VOIP דרך תוכנה על המחשב (לא זוכר האם בדקתי שיחות נכנסות)
      לא רואה סיבה למה המתאם לא יעבוד

      דרך איזה ספק VOIP אתה מוציא את השיחות?

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: קו טלפון ביתי

      @shloimy95 @nigun @clickone
      אולי יש מישהוא שיודע לפענח את ההגדרות של אחת מחברות התקשורת שמשווקות קו VOIP כמו פרטנר, בזק בינ"ל, נטוויז'ן, וכדו', ואז נוכל להזמין את הקו שלהם ולשלוט על ההגדרות במתאם שלנו, השאלה היא גם האם יש ביננו בעל מקצוע עם ידע רחב בתחום שמוכן לתת את השירות הראשוני לפחות (בתשלום כמובן) כמו"כ איך אפשר לדעת שבסופו של דבר במתאם שלנו זה כן יתפקד כמו שצריך, אולי הבעיה של הקווים האלו הם ברמת הקו שהם משווקים.

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: קו טלפון ביתי

      @nigun אמר בקו טלפון ביתי:

      @יוד אמר בקו טלפון ביתי:

      @nigun אמר בקו טלפון ביתי:

      בעקרון גם החברות בארץ מספקות חשבונות SIP
      אולי האיכות לא תמיד משהו.

      המחיר הגולמי של השיחות זה לרוב קצת יותר מקש"ג שזה 1 אג' נייח, 7 אג' נייד + עמלה של החברה.
      ושיחות נכנסות זה בחינם, אבל בגלל ההתעסקות עם הנהלת חשבונות + שרתים + תיווך אז לרוב זה יוצא יותר יקר
      אבל אם יש ביקוש אפשר לנסות לבנות חבילה מול ספק או חברה
      השאלה האם זה קל למשתמש הפשוט לקנפג את הOBI אחרת יהיה הרבה כאב ראש של שירות לקוחות.
      @clickone מה אתה אומר?

      א. האם יש מצב לחבילה לדוג' 3000 דקות נייח/נייד ב 30 ש"ח ללא ספירת אגורות..

      יש ספקים למרכזיות שמתמחרים את זה בחבילות, זה הרבה יותר קל לכולם מאשר תמחור לפי דקה

      ב. האיכות בהחלט נתון חשוב, אם יצטרכו כל כמה זמן להתעסק עם ניתוקים או רעשים, לא נראה לי שיהי לזה קיום.

      רוב המרכזיות העסקיות משתמשים בVOIP, אבל צריך ספק טוב עם קו אינטרנט יציב
      מעל נטסטיק לא נראה לי שתקבל איכות טובה.

      ג. יש לי את המתאם ולכן אם יהיה רצון לבצע ניסוי, אוכל אולי להתנדב.

      יש לי מרכזיה אבל לא נראה לי שיש אצלי משהו מוכן לתמחור שיחות יוצאות לפי לקוח
      אני אבדוק ואם יש אפשרות כזו אז אפשר לעשות ניסוי.

      הספק שלי הוא קווי (יוסי תקשורת+ פרטנר קווי) לא סלולרי, אני חושב שהוא די יציב ועם מהירות מספקת.

      השאלה הגדולה היא היכן אוכל לקבל הגדרות שאני אמור להגדיר במתאם ולבדוק האם הקו מספק את הסחורה.

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: קו טלפון ביתי

      @יוד אמר בקו טלפון ביתי:

      @shloimy95
      אני עם יוסי תקשורת ופרטנר,אני כרגע לא מצליח עם GV על הOBI אך ייתכן שאני צריך לאפס הגדרות ולנסות להפעיל מחדש, בגדול בעבר הרבה התעסקתי עם זה מול נטפרי והיו תקופות שזה די תפקד אך אח"כ שוב התחיל לזייף ככל הנראה הגדרה בנטפרי או משהו כזה, בסופו של דבר התייאשתי ואני מרים את השיחות ישירות מהמחשב בעת הצורך.. (כאמור אנסה לאפס ולהגדיר מחדש דרך הממשק של הOBI אולי כעת זה יעבוד)
      בנוגע לספק מקומי, אני מעדיף חבילה גדולה יותר כמו 2000 -3000 דקות שיהווה תחליף לקו מקומי רגיל, כמו"כ ארצה לנייד את המספר שלי לקו הזה במידה ואכן יתפקד, בזק בינלאומי נשמע מעניין, אשמח לשמוע יותר פרטים, אם הם לא מוכרים בארץ, אני יכול לקנות מהם גם בחו"ל... כמובן כ"ז שהמחיר משתלם.

      עדכון בנוגע ל GV: עדכנתי כעת קושחה למתאם, וכרגע הכל עובד טוב.
      נמשיך לעקוב בעז"ה.

      פורסם בכללי
      י
      יוד
    • RE: קו טלפון ביתי

      @nigun אמר בקו טלפון ביתי:

      בעקרון גם החברות בארץ מספקות חשבונות SIP
      אולי האיכות לא תמיד משהו.

      המחיר הגולמי של השיחות זה לרוב קצת יותר מקש"ג שזה 1 אג' נייח, 7 אג' נייד + עמלה של החברה.
      ושיחות נכנסות זה בחינם, אבל בגלל ההתעסקות עם הנהלת חשבונות + שרתים + תיווך אז לרוב זה יוצא יותר יקר
      אבל אם יש ביקוש אפשר לנסות לבנות חבילה מול ספק או חברה
      השאלה האם זה קל למשתמש הפשוט לקנפג את הOBI אחרת יהיה הרבה כאב ראש של שירות לקוחות.
      @clickone מה אתה אומר?

      א. האם יש מצב לחבילה לדוג' 3000 דקות נייח/נייד ב 30 ש"ח ללא ספירת אגורות..
      ב. האיכות בהחלט נתון חשוב, אם יצטרכו כל כמה זמן להתעסק עם ניתוקים או רעשים, לא נראה לי שיהי לזה קיום.
      ג. יש לי את המתאם ולכן אם יהיה רצון לבצע ניסוי, אוכל אולי להתנדב.

      פורסם בכללי
      י
      יוד