ליצור אפשרות להוסיף תגית לפניה מתוך רשימת תגיות אפשריות שלכל אחת מהן כללים ברורים.
לדוגמא: במקום שיצטרכו לחכות שהפניה תועבר לתגית "טיפול מקצועי" כאשר ידוע מראש שלא מדובר ב"פתיחת אתר" יהיה אפשר לעשות זאת ידנית ביצירת הפניה ובכך לזרז את הטיפול.
אם יש חשש מכך שאנשים ינצלו את היכולת הזאת או שישתמשו בה בצורה שגויה אפשר להוסיף בנוסף לקריטריונים הברורים לכל תגית, ששימוש שגוי שחוזר על עצמו יביא לחסימת האפשרות למשתמש.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי MAndMGittler
-
זירוז הטיפול בפניות ע"י אפשרות לתיוג פניה חדשה מתוך רשימת תיוגים רלוונטית
-
RE: מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !
לענ"ד לומר לבנ"א שלא מבין כלום בחיבור לאינטרנט לאחר שבוע שמדובר בבעיה שלו זה לא הוגן, במיוחד שכנראה ידעת את זה מראש וסביר שתקבל פניות בעניין.
אמנם אני מספקת שירותי תוכנה ולא בדיוק מה שאתה מספק, אבל זה מאד לא מקובל לזרוק אדם למים כשאין לו מושג אם התקלה אצלך או לא, ותמיכה בסיסית אם לא מדובר במוצר שנתת בחינם הוא די מצופה.
אולי אם אתה עובד הרבה עם מכירת נטסטיקים תכין מסמך troubleshooting שאמור לכסות אותך צעד אחר צעד ותספק אותו למי שרוכש ממך ותעמוד על כך שהוא יבצע אותו?
אולי תעדכן לפני המכירה שתמיכה לא כרוכה בתשלום הראשוני אלא תמיכה של X שעות?
תחשוב על מוצר חשמלי שאתה רוכש או כל שירות שאתה מקבל מספק ואין לך טיפת הבנה בו והוא נראה לך תקול, לא היית פונה לחברה שמכרה לך?
זה בדיוק הערך המוסף שהוא מצפה לקבל כשהוא קונה ממך ולא ישירות מאיביי, ואדם שנותן שירות לרוב לא מפסיד מכך בטווח הרחוק. -
RE: מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !
אז שיגלם גם את זה במחיר ויציע מחיר עם תמיכה ומחיר ללא תמיכה.
בתוכנה לכה"פ זה מאד מקובל לעשות תמחור לפירמיום הכולל תמיכה ולשירות מופחת במחיר נמוך יותר. אבל לפחות הקונה מעודכן בזה מראש ומחליט על כך בצורה מושכלת ולא מרגיש אח"כ שלקחו את הכסף והלכו. -
RE: האם נטפרי יכול לגרום לחסימה כלשהי ב- PYTHON ? הסבר בגוף ההועדה
גם אני נתקלתי באותה בעיה והנחתי מה שגורם לזה הוא שהcertificate של נטפרי לא מזוהה בבקשה. אצלי הבעיה נפתרה כשבפקודה כתבתי לו :
--trusted-host pypi.org --trusted-host files. pythonhosted.org