@אליהו-התלמיד-חכם
אני לקוח עסקי גדול של נטפרי דרך בזק, כשהספק הוא ספק אחר, שלא הוזכר כאן, ולא אזכיר את שמו. (חיבור תמסורת)
בשעת מבחן, לא עוזר שום דבר שאני מתקשר ל"בזק".
כל מה שהנציג של "בזק" עושה זה להעלות את התמיכה של הספק על הקו, (וכמובן להמתין דקות ארוכות עד למענה) ומכאן רק להמתין שאסיים את השיחה עם הספק והוא יוכל להמשיך הלאה. אין לנציג בזק שום יכולת לפתור את הבעיה ברמת המערכות של בזק.
לא מבין מה האובססיה להמליץ שוב ושוב על הדרך הקלוקלת הזו.