@אופטימי אמר בAdobe After Effects אפטר אפקטס:
כמו כן צריך לבטל את עניין הנקודות ולעשות צ'אט עם נטפרי לנציגים שיענו ויחזרו ללקוחות
בלי להתערב בכל הנידון כאן, ובלי לגרוע כלל מהאמור לעיל.
רק הערה קטנה וחשובה - בעבודה שלי יש סינון שאינו נטפרי, ומנסיוני עם שירות לקוחות [למרות שהסינון הנ"ל טוען בתוקף שהם נותנים את השירות הטוב ביותר], המצב הוא שהם מגיבים ממש באיחור, לעתים חיכיתי למעלה מיום לפתירת באג בפתיחת דפדפן.
אני בכוונה לא כותב במי מדובר, מכיון שאין כאן מקום 'ללכלך' על אחרים וכדו'.
אני רק באתי להעיר, שהשירות של נטפרי עולה בהרבה על המתחרים.
ומי שההמתנה והנקודות מתסכלים אותו שמשהו חסום, שידע שבמקומות אחרים זה (לענ"ד) יותר גרוע.
וזה דוקא בגלל שפניה מצריכה נקודה, כך שהנציגים לא צריכים להתיחס לכל מי שמעניין אותו איזה סרטון חסום ביוטיוב, אלא רק מי שבאמת צריך לפתוח משהו. וכדו'.
אז אם כבר:
תודה לנטפרי על שירות יוצא מגדר הרגיל כולל סינון הטוב ביותר, וכל זה רק ב15 ש"ח בלבד!!