Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
@איש-צדיק בהדרן יש אפשרות לדפדפן מסונן של נטפרי ושאר האפליקציות פתוחות לפי מה שפתוח בהדרן חוץ מזה אני לא מכיר אופציה
3
כל ספק בנטפרי משתמש בתעודת אבטחה אחרת, ובזק כנראה לא היה קיים בנטפרי מתי שקנית את המכשיר ולכן אין שמה את התעודת אבטחה הזו
@אביב מה זה קשור לפרסומת? הסרטון עצמו מתחיל ואז העמוד מתרענן. די ברור שזה סיבה טכנית
אין תגובות
@איש-צדיק לכאורה אתה יכול להתקינו מכאן: https://support.microsoft.com/he-il/topic/רשימת-ערכות-תכונה-של-מדיה-עבור-windows-n-c1c6fffa-d052-8338-7a79-a4bb980a700a
א
@yonig20 בנתיים מה שעשיתי כמו שדובר כאן זה להקפיא את הקו דרך השירות לקוחות זה באמת לקח שניה וחצי והוא טען שכך גם יקח בהפעלה המחודשת, מקווה. דרך אגב שירות מעולה של יוסי תקשורת.